Vil gerne bogføre for små virksomheder!
Fra : :-\) Carsten

Dato : 08-04-05 15:42

Hej!

Jeg er ved at starte et lille firma, som skal bogføre for andre
virksomheder!
Det skal være et lille firma, som jeg skal drive ved siden af et deltidsjob!

Jeg skal på en-eller-anden måde reklamere "billigt" overfor små og
mellemstore virksomheder!
Har I nogen idéer til, hvordan jeg billigst muligt kan marekdsføre mig
overfor potentielle kunder ?

Jeg tænker på om der er nogle små blade (som henvender sig til små og
mellemstore virksomheder)
hvor jeg kan annoncere. (Billigt, da jeg gerne vil holde en forholdsvis lav
timepris)

Hvor vil I foreslå at jeg annoncerer?
Er der nogle bestemte blade for små virksomheder... Jeg tænker bla. på, om
der er nogle organisationer for små håndværksmestre og lignende (de fleste
organisationer har jo små balde/nyhedsbreve), hvor man kan købe annoncer....

Kom meget gerne med idéer til aviser / blade.

Mange hilsner fra
Carsten J. Thomsen
cjt@mailme(slet_dette_i_parantes).com

Fra : Thomas C L

Dato : 08-04-05 16:13

Carsten wrote:
> [...]
> mellemstore virksomheder)
> hvor jeg kan annoncere. (Billigt, da jeg gerne vil holde en forholdsvis lav

ASE har et medlemsblad. Håndværkerrådet udgiver de "Selvstændige" og så
er der Erhvervsbladet. En daglig avis.

Alternativt Internettet med en hjemmeside. Og så den bedste er at ringe
virksomhederne op, men det tager tid.

MVH TC

Fra : :-\) Carsten

Dato : 08-04-05 20:20

> ASE har et medlemsblad. Håndværkerrådet udgiver de "Selvstændige" og så
> er der Erhvervsbladet. En daglig avis.

Gode idéer. Tak for dem!

> Og så den bedste er at ringe virksomhederne op

Ja, det er det bedste... jeg er dog en dårlig sælger
(men en god bogholder)!

Mange hilsner fra
Carsten
cjt@mailme(slet_dette_i_parantes).com