Hvilket kort skal jeg dog vælge? Skal have~
Fra : Peer

Dato : 07-04-05 23:17

Jeg er lidt på herrens mark lige pt. Skal byggen en spil-maskine. Jeg
regner med en Prescott 2.8ghz, med 2x512 mb pc4200 ram. Hertil skal
jeg have et kort til maks 1000kr.

Har set på et Sapphire Radeon X600 PRO 256MB TV/DVI til 860kr.

Men hvad er forskellen egentlig i forhold til radeon 9800 eksempelvis.
Har ikke gået ret meget op i disse kort, siden man køre voodoo 2 og
3...

Mvh. Peer

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-04-05 00:36

Jeg vil nok anbefale dig at bruge 500 mere på kortet og købe et Geforce
6600GT til ca 1500 kr (det fra leadtek er bedst) - det giver klart den
bedste performance for pengene!

Hvis du vil have ATI, skal vi op i x800 serien før du får performance
der er bedre end dit radeon 9800

et gfx kort til 1000 kr vil være at gå ned i performance i forhold til
9800, så det er spild af penge