Ny filmgåde
Fra : Kim2000

Dato : 07-04-05 20:25

Filmen foregår i nutiden (70´erne eller 80´erne), jeg så filmen i
midtfirserne vil jeg tro, et sted mellem 85-89 på VHS.

Handlingen foregår i usa, og det er noget med en seriemorder, der slår
folk ihjel ved at ringe til dem og afspille en lyd, der åbenbart er så
høj at folk ikke kan slippe røret igen, og den lyd dør de af.

Så vidt jeg ved er der ingen kendte skuespillere med.

Nogle der har et bud?

mvh
Kim

Fra : Zeki

Dato : 07-04-05 21:43

> Nogle der har et bud?

Grrr...det siger mig et eller andet. Hvad pokker er det nu for én? Måske
'Tag telefonen og dø' (som var en af de allerførste VHS udgivelser
herhjemme)?

Mvh
Zeki

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 08-04-05 00:00

Kim2000 wrote:

> Nogle der har et bud?

Imdb er din ven. http://www.imdb.com/title/tt0081203/

Jeg indtastede "phone murder" i søgefeltet.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : michaelveilehansen

Dato : 08-04-05 06:30