Sin City - supergod critic
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-04-05 22:05

og tjek lige http://www.imdb.com/title/tt0401792/combined

8.4/10 userrating på imdb. Det er da vist noget at se frem til!

Fra : Jesper

Dato : 07-04-05 03:50

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote:

> og tjek lige http://www.imdb.com/title/tt0401792/combined
>
> 8.4/10 userrating på imdb. Det er da vist noget at se frem til!

Enhver film af Robert Rodriguez, hvor den søde sexede Jessica Alba
smider kludene må være en must see!

Fra : digi

Dato : 08-04-05 01:29

On Thu, 7 Apr 2005 04:49:40 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Enhver film af Robert Rodriguez, hvor den søde sexede Jessica Alba
>smider kludene må være en must see!
Ja hun når næsten op til Rosario Dawson

Fra : Jesper

Dato : 08-04-05 05:38

digi <digi@mail.dk> wrote:

> Ja hun når næsten op til Rosario Dawson

Hende kender jeg til gengæld ikke!

Fra : digi

Dato : 08-04-05 13:52

On Fri, 8 Apr 2005 06:38:10 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Hende kender jeg til gengæld ikke!
Hun er med i Alexander hvor hun også smider kludene

Fra : Zeki

Dato : 07-04-05 21:45

> 8.4/10 userrating på imdb. Det er da vist noget at se frem til!

Jeg smugkiggede og kan rolig sige at Mickey Rourke er fænomenal i den film!

Mvh
Zeki

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 08-04-05 18:35

> og tjek lige http://www.imdb.com/title/tt0401792/combined
>
> 8.4/10 userrating på imdb. Det er da vist noget at se frem til!

http://www.kungfucinema.com/reviews/sincity_040605.htm

Tjaeee lad os bare slå helt fast, dette er ingen børnefilm. Skal jeg være
ærlig efter jeg læste denne anmeldelse, så røg den film helt i top, som
nummer et film jeg glæder mig mest til at få set i det næste ½-1 årstid. Det
lyder simpelthen for godt til at være sandt. En team der har bragt en
tegneserie til den store skærm, og har turde gøre det helt og holdent.

JEG ER SÅ SPÆNDT

Mvh. Brian