Regenon Retard , Ønskes !!!
Fra : Thai-food

Dato : 26-05-01 12:41

Er der nogen der ligger inde med nogle regenon så vil jeg gerne købe dem !!!
Jeg kan ikke få dem ved min nye læge da hun har et princip der hedder at hun
ikke vil udskrive recepter på de piller overhovedet!!

Men for ca. 3½ år siden fik jeg Regenon til ca. 2 måneder & tabte mig en hel
del , og tog det ikke lige på med det samme igen , men nu det sidste halve
år er jeg steget i vægt endnu en gang , så hvis der er nogle der Ligger inde
med disse piller (Regenon Retard) så er jeg villig til at købe dem.

Skriv venligst på Kim@Afro.dk
www.afro.dk
www.thai-food.dk

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 26-05-01 13:34

"Thai-food" <Kim@Afro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
inde
> med disse piller (Regenon Retard) så er jeg villig til at købe dem.

Det er dårlig netettikette at opfordre folk til ulovligheder. Hvis du ikke
kan få dine piller, så skift læge. Hvis ingen læger vil give dig pillerne er
der jo nok en grund til det.

Hvis der er nogen der seriøst overvejer Kim's tilbud, så vær opmærksom på,
at Regenon kan være afhængighedsskabende, så Kims motiver behøver
ikke nødvendigvis kun være dem han har givet udtryk for.

Mvh,
Henrik Schmidt

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-05-01 15:34

"Henrik Schmidt" <smurfREMOVETHIS@rrk.kollegienet.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> kan få dine piller, så skift læge. Hvis ingen læger vil give dig

så vidt jeg er informeret er det fordi pillerne ikke er på markedet
mere...... det er i hvertfald hvad min læge har fortalt mig.....

> [...]
> at Regenon kan være afhængighedsskabende, så Kims motiver behøver
> ikke nødvendigvis kun være dem han har givet udtryk for.

hvordan mener du de kan være afhængighedsskabende?? jeg tog mine i 2 mdr
og tabte mig 5 kg uden at føle nogen form for afhængighed.....

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Kata

Dato : 26-05-01 16:45

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev:
> så vidt jeg er informeret er det fordi pillerne ikke er på markedet
> mere...... det er i hvertfald hvad min læge har fortalt mig.....

Der var for ca. 1 år siden tale om at de ville blive taget af markedet -
husker en overskrift i Politiken, men det ser faktisk ud til at både
regenon og dobesin stadig er på det danske marked...ihvertfald ifølge
www.medicinpriser.dk (som er lægemiddelstyrelsens hjemmesider over
priser på medicin i DK - opdateres hver 14. dag).

> hvordan mener du de kan være afhængighedsskabende?? jeg tog mine i 2
mdr
> og tabte mig 5 kg uden at føle nogen form for afhængighed.....

Det kan ikke udelukkes, at et CNS-stimulerende lægemiddel som amfepramon
(det virksomme stof i Regenon) kan være afhængighedsskabende, da nogle
kan opleve en let eufori under behandling.

--
Kata
http://hjem.get2net.dk/kata

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-05-01 17:00

"Kata" <kata@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> www.medicinpriser.dk (som er lægemiddelstyrelsens hjemmesider over
> priser på medicin i DK - opdateres hver 14. dag).

ok.... det vidste jeg så ikke... nu er det heller ikke lige der jeg
kigger ret ofte
men som sagt har min læge informeret mig om at de ikke længere findes på
markedet... det fik jeg at vide da jeg i forbindelse med at skulle have
letigen nævnte at jeg tidligere havde brugt regenon.....
men det er da rart at blive ret informeret

> Det kan ikke udelukkes, at et CNS-stimulerende lægemiddel som
amfepramon
> (det virksomme stof i Regenon) kan være afhængighedsskabende, da nogle
> kan opleve en let eufori under behandling.

se igen lærte jeg noget.....
jeg kan jo bare udtale mig ud fra egne erfaringer og jeg har ikke
oplevet noget... ej heller hørt om nogen der har.... men hvor er det da
fedt at få noget viden fra en der har forstand på det!

Fra : Kata

Dato : 26-05-01 17:42

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev:
> men som sagt har min læge informeret mig om at de ikke længere findes
>på markedet...

Jeg troede også, at de var "helt væk", indtil jeg slog det op idag.
(viser vel noget om mediernes indflydelse osv...)

> jeg kan jo bare udtale mig ud fra egne erfaringer og jeg har ikke
> oplevet noget... ej heller hørt om nogen der har....

Tja, det har jeg heller ikke, men jeg kender heller ikke nogen, som ta'r
præparatet - men teoretisk er der en mulighed for det.
Nogle misbrugere vil vel gøre alt for en "legal" rus (ikke hermed sagt
at Kim er misbruger eller lign., men jeg vil godt give Henrik ret i at
det er forkert at opfordre til ulovligheder - både ude i den virkelige
verden og på Nettet)

--
Kata
http://hjem.get2net.dk/kata

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-05-01 20:33

> Jeg troede også, at de var "helt væk", indtil jeg slog det op idag.
> (viser vel noget om mediernes indflydelse osv...)

så var jeg jo ikke den eneste

> [...]
> at Kim er misbruger eller lign., men jeg vil godt give Henrik ret i at
> det er forkert at opfordre til ulovligheder - både ude i den virkelige

det var skam heller ikke min mening at opfordre til noget eller antyde
at det var ok... blot at pointere at jeg som bekendt mente at de var
udgået....

Fra : Kata

Dato : 26-05-01 22:55

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1yTP6.2892$rB3.304621@news010.worldonline.dk...
> det var skam heller ikke min mening at opfordre til noget eller antyde
> at det var ok...

Nej, nej, selvfølgelig ikke.
Men *jeg* ville bare lige pointere, at det er ulovligt at opfordre til
den slags ulovligheder, som Kim opfordrer til

--
Kata
http://hjem.get2net.dk/kata

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 26-05-01 15:44

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message

> så vidt jeg er informeret er det fordi pillerne ikke er på markedet
> mere...... det er i hvertfald hvad min læge har fortalt mig.....

Det står i lægemiddelkataloget for 2000, men der kan naturligvis være
sket noget siden.

> hvordan mener du de kan være afhængighedsskabende?? jeg tog mine i 2
mdr
> og tabte mig 5 kg uden at føle nogen form for afhængighed.....

Det er et amfetaminlignende stof.

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : Katjastrofen

Dato : 26-05-01 19:37

Hvad jeg undrer mig over er!!

en af de sidste gange du postede et indlæg i denne gruppe, var det et
reklameindslag for hvor fantastisk thai-food er! - med din egen side vel og
mærke ...

hvis det er så fantastisk... hvorfor benytter du dig så ikke selv af det ??
istedet for at opfordre til at vi sender dig vores aflagte piller!

katja

Kan fortælle til de folk der diskuterer i stor stil, at jeg prøvede dem for
et par måneder siden.. så jow de kan stadig få's - hvis lægen vel og mærke
ønsker at give dem til en!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-05-01 20:37

"Katjastrofen" <katja.bk@email.dk> wrote in message
> [...]
dem for
> et par måneder siden.. så jow de kan stadig få's - hvis lægen vel og

hvem diskuterer i stor stil??
der er jo kommet afklaring på at det har været på vej af markedet men at
de stadig findes..... så er den potte vel ude?

hvorom alting er så er det ultimativt altid op til lægen at bedømme om
man er egnet til det medikament de udskriver..... og ikke alle læger er
lige gode til at bedømme det....
et tilfælde jeg kender til er en pige på 163 cm der vejede 55 kg der fik
letigen af sin læge.... hvorfor går over min forstand..... hendes
begrundelse var at hendes kæreste mente hun var ved at blive tyk.....
det skal siges at pigen dengang var 20 år....
med den begrundelse mener jeg personligt at lægen burde have afvist
hende fra starten og bedt hende styre det med kostregulering frem for
slankemidler hvis det var så stort et problem...

Fra : Thai-food

Dato : 28-05-01 23:10

Takker for alle indlæg , og er da trods alt glad for at i ikke tror at jeg
er en skæv narkoman !!! Men bare drop det , undskylder at jeg overhovedet
tog det op... Hvis det var Amfetemin jeg ville have kunne jeg jo bare blæse
ind på det nærmeste discotek , men det var altså bare slankemiddel...

Kim

Fra : Carsten Juul Jensen

Dato : 28-05-01 23:59

Du har vel ikke en 10ér til en kop kaffe??

/Carsten