Ideer til 2 dage i Prag.
Fra : Jesper H. Hansen

Dato : 05-04-05 14:06

Så lykkedes det endeligt at få hotel sidst i april og vi skal tilbrige 2
hele dage i Prag by. Har i nogle gode ideer, minus alle de kendte også gerne
gode steder at spise, hvor man ikke bliver flået.

Skal bo på Hotel City Centre, hvor langt ligger det fra banegården?

vh

Jesper

Fra : Kbh.s amt

Dato : 05-04-05 15:47

Prøv at se på disse adresser om byen:
www.aroundprague.cz
www.pis.cz/a/
www.czechtourism.com/
www.andel3w.dk/antuser/danish/default.htm
På sidste adresse sidder danske studerende, som gerne giver gode råd og
ideer via mail om byen.
I øvrigt findes der et Teknisk Museum i byen. Udmærket udstilling.

Spisesteder, se her:
www.laryfary.cz/zero/main.htm prøv deres spyd.
www.bilakrava.cz/english_main.php se deres menu.
www.npivovar.cz/index.php?page=en lille minibryggeri med udmærket menu.
Godt øl.
www.kozel.cz find engelsk side, gå til restaurant. Peg på Prag. Øverst: U
Cerneho Vola. Ilfg. lokale, Prags bedste øl, både lys og mørk. Mindre
menukort findes på hovedsprogene.

Ang. hotellet. Se www.andel3w.dk/antuser/danish/default.htm her kan
hotellet ses med med angivelse på kort.
V.h.

Fra : Kbh.s amt

Dato : 05-04-05 16:18

NB: Glemte denne restaurant:
U CERTA, NERUDOVA 4, PRAHA 1.
Kendes på en sort djævel foran.
Virkelig godt spisested.
Har spist der flere gange gennem årene.

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 10-04-05 15:07

> [...]
> hele dage i Prag by. Har i nogle gode ideer, minus alle de kendte også
> gerne gode steder at spise, hvor man ikke bliver flået.

Hej

Vi har lige været i Prag. Dejligt sted. Min oplevelse var, at du ikke bliver
flået på restauranterne, hvis du bevæger dig bare 2 minutter væk fra de
aller mest turistede steder - og selv på turiststederne er det billigt.

Hvis du vil se om vores tur så kig her www.pernille-kennet.dk

Hilsen Pernille