Gamle mænd i nye biler
Fra : iSteen

Dato : 04-04-05 17:20

Hej

Af en eller anden grund, syntes jeg lige, jeg skulle gense Gamle mænd i
nye biler i går.
Et par ting strittede lidt ud - døde Vuk ikke i 'etteren'(*), og hvorfor
kendte Harald ikke Vuk?

(*) I kina spiser de hunde.

Vi render jo ikke rundt, og slår folk ihjel for sjov...vel?
--
iSteen

http://isteen.smartlog.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-04-05 17:27

> [...]
> kendte Harald ikke Vuk?
>
> (*) I kina spiser de hunde.
>
> Vi render jo ikke rundt, og slår folk ihjel for sjov...vel?

Simpelt... "Gamle mænd i nye biler" er IKKE en 2'er, men en prequel!

Fra : Kim2000

Dato : 04-04-05 21:32

> Simpelt... "Gamle mænd i nye biler" er IKKE en 2'er, men en prequel!

Og hvad er det så?

mvh
Kim

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-04-05 21:34

Kim2000 wrote:

> Og hvad er det så?

Du ved ikke hvad en prequel er?

http://en.wikipedia.org/wiki/Prequel

/David

Fra : Kim2000

Dato : 04-04-05 23:55

> Du ved ikke hvad en prequel er?
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Prequel

Nåhja, det burde jeg have regnet ud, jeg småsov vist

Fra : iSteen

Dato : 05-04-05 12:57

Søren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

> "Gamle mænd i nye biler" er IKKE en 2'er, men en prequel!

Aha - så FINDES der altså serier, hvor 2'eren er bedre end 1'eren
--
iSteen

http://isteen.smartlog.dk

Fra : Kim2000

Dato : 04-04-05 21:31

> Et par ting strittede lidt ud - døde Vuk ikke i 'etteren'(*), og
> hvorfor
> kendte Harald ikke Vuk?

Det er vel bare en tradition de er i gang med, Vuk dør i hver film,
ligesom Kenny.

Fra : MVN

Dato : 05-04-05 06:56

> Det er vel bare en tradition de er i gang med, Vuk dør i hver film,
> ligesom Kenny.

nej...... i kina spiser de hunde er faktisk en 2'er....

ligesom i f.eks starwars (dør darth wader også før han bliver født pga at
1-2-3 laves 20 år efter 4-5-6 ?)

Fra : Claus Albæk

Dato : 05-04-05 14:36

Kim2000 wrote:

> Det er vel bare en tradition de er i gang med, Vuk dør i hver film,
> ligesom Kenny.

Han hedder altså Puk