Finde selvstændige salgs- og servicekonsul~
Fra : Søren Rohde

Dato : 04-04-05 13:07

Hej,

Jeg står og skal bruge en servicekonsulent til udførelse af faste opgaver

Sjælland, og vil helst have en selvstændig, der kan se muligheden for at
kunne kombinere opgaverne med andre egne opgaver.

Er der ikke et forum eller et sted på nettet hvor man kan søge efter den
slags?

Mvh. Søren Rohde

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Thomas C L

Dato : 06-04-05 12:19

Søren Rohde wrote:
> [...]
> slags?
>
> Mvh. Søren Rohde

> Den har indtil videre sparet mig for at få 3609 spam-mails.

Du kan kigge på www.salgs-job.dk som jeg driver.

Her er der flere der har været heldige med at finde selvstændige
freelancekonsulenter.

Du kan også kigge på HKs freelancer, men mange er interesseret i faste
betalinger.

Fra : Karl Rye

Dato : 09-04-05 13:04

Hej Søren
Du er velkommen til at kontakte mig, da jeg er selvstændig og udfører
forskelligt arbejde efter regning.

Med venlig hilsen
Karl