Går det bedre?
Fra : Helle

Dato : 04-04-05 08:49

Hej Skat.

Jeg håber, at du har fået det lidt bedre her henover weekenden. Det er
rædselsfuldt at have influenza med høj feber, og jeg håber for dig at det
kun var en af de korte. Du skulle jo gerne være trave-klar til I skal til
Berlin.

For mig var det kun lidt ubehag et par dage, og det tror jeg ikke, at du har
noget at gøre med.

Det var nu en god opera i fredags, ik'!!!!!!

Stort knus og god bedring Hende med mavesulet

Fra : zilly ink

Dato : 04-04-05 09:12

Helle wrote:
> [...]
> For mig var det kun lidt ubehag et par dage, og det tror jeg
> ikke, at du har noget at gøre med.
> Det var nu en god opera i fredags, ik'!!!

Hej Hellemus

Problemet med operaer er at de udvikler momentane hukommelstab
hos mig, hvilket, som du sikkert ved, betyder at det efterlader
store tidshuller, hvilket jeg med skam må meddele betyder at jeg
simpelthen ikke er i stand til at genkalde dig, hvilket er en
skam da du sikkert er en mægtig sød og rar kvinde.
Med hensyn til min influenza, så viste det sig heldigvis at det
var sopranen der trickede mit immunforsvar og sendte mig på
langs, men efter lidt Pagganini er jeg ok igen.

Skal jeg til Berlin?

but seriously folks: fejlpost det være må!
--
Zillyink
slet: -get-lost-

Fra : Lau

Dato : 04-04-05 14:50

ROFL

Lau

Fra : JytteJ

Dato : 05-04-05 22:53

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse

> ROFL
>
> Lau

ROTFSTCLMAAOBPO

JytteJ

Fra : Jørgen

Dato : 06-04-05 07:04

> ROTFSTCLMAAOBPO
>
> JytteJ

Jytte, Det var en ordentlig mundfuld. Den kommer du til at forklare. Der er
jo også en, hvor du fiser rundt og slår dig på lårene af grin, menne
denneher kender jeg ikke.
Mvh Jørgen

Fra : Jesper Christiansen

Dato : 06-04-05 13:12

Rolling on the floor scaring the cat laughing my ass and other body parts
off .. tror jeg nok ;)

Men rimelig off-topic! :)

- Jesper