Booster til salg.
Fra : Thomas

Dato : 04-04-05 06:59

Booster til salg, Russisk KN3 manuel booster, har aldrig været brugt
står i orginal opbevaringskasse inkl reservedele og værktøj. Har den
evt nogens interesse eller ny ejer ??????

Fra : Jan Birk

Dato : 04-04-05 07:10

> Booster til salg, Russisk KN3 manuel booster, har aldrig været brugt
> står i orginal opbevaringskasse inkl reservedele og værktøj. Har den
> evt nogens interesse eller ny ejer ??????

Hvad forventes prisen ca. at være på en sådan fyr?

/Jan

Fra : Johnny Christensen

Dato : 04-04-05 08:04

Kan du fortælle lidt om kapasitet L/ min og om den eventuel kunne bygges på
en motor.
Har du et billede af den, eller kan henvise til et sted hvor man kan se den
i aktion på nettet.

JZC

Fra : Frederik Rugaard

Dato : 04-04-05 11:17

> [...]
> en motor.
> Har du et billede af den, eller kan henvise til et sted hvor man kan se den

prøv google... Første hit på russian booster var:

http://www.nobubblediving.com/russian.pumps.htm

Mvh Frederik

Fra : Thomas

Dato : 05-04-05 07:22

Hejsa

Ja denne link er ok, den er magen til den på det første billede men
står i orginal kasse inkl reservedele og værktøj. Min plan var selv at
bygge en motor på, enten el eller pneumatisk men desværre har jeg ikke
haft tid og har i mellem tiden købt en mindre transportable
luftdreven. pris for dyret 7300 kr
Mvh
TT
http://www.nobubblediving.com/russian.pumps.htm