Jagtstol knirker
Fra : Michael Guldager Han~

Dato : 03-04-05 22:07

Hej Alle

Jeg har en trebenet jagtstol - en af dem med læder på siddefladen. Den er
begyndt at knirke frygteligt og jeg vil gerne denne knirken til livs inden
den 16. maj.

Så vidt jeg kan se/høre må det være læderet der knirker - skal det bare have
en omgang læderfedt eller skal der andre midler i brug?

På forhånd tak.

Michael Hansen.

Fra : Olfot

Dato : 04-04-05 13:30

1. Skift stolen ud.
2.Tab dig ..

spøg til side ... hvis jeg var dig vil jeg prøve mig frem, bla med
læderfedt..!! stram løse skruer og lign.

/jr