City of angels R2 Danske undertekster
Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 03-04-05 14:56

Er der nogen der ved hvor jeg kan få denne film billigst på dvd? Har kigget
på cdwow.com, men de har den ikke med dk undertekster, og det er et krav da
det er til kæresten....

På forhånd tak.

Fra : Jesper

Dato : 03-04-05 22:47

Ronny Roy Nielsen <nah@nah.org> wrote:

> [...]
> på cdwow.com, men de har den ikke med dk undertekster, og det er et krav da

Mon ikke det i det lange løb er billigere at sende kærsten på
aftenkursus ?

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 04-04-05 16:43

> Mon ikke det i det lange løb er billigere at sende kærsten på
> aftenkursus ?

Hehe, hun kan sagtens engelsk, men hun vil også kunne se sine film med
familie m.v., og det er jo fair nok.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 12-04-05 15:28

On Mon, 4 Apr 2005 17:42:32 +0200, "Ronny Roy Nielsen" <nah@nah.org> wrote:

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>
>Hehe, hun kan sagtens engelsk

Hvis hun vil se filmen rigtigt skal hun kunne tysk.

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 13-04-05 17:53

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis hun vil se filmen rigtigt skal hun kunne tysk.

Ja Wings of Desire skulle være endnu bedre?

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 15-04-05 19:12

On Wed, 13 Apr 2005 18:52:47 +0200, "Ronny Roy Nielsen" <nah@nah.org> wrote:

>Ja Wings of Desire skulle være endnu bedre?

Jeg har ikke set hollywoodudgaven, men ud fra det fyldige sammendrag jeg
har læst, er den skoleeksemplet på en misforstået amerikanisering.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-04-05 19:18

Jesper Lauridsen <rorschak@sorrystofanet.dk> writes:

> Jeg har ikke set hollywoodudgaven, men ud fra det fyldige sammendrag jeg
> har læst, er den skoleeksemplet på en misforstået amerikanisering.

Jeg er ikke ganske enig.

Jeg synes, at den amerikanske udgave rammer meget mere plet. Men det
er afgjort ikke en amerikanisering så meget som det er en overførsel
af koncepter fra en film til en anden.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Vreden gudinde besyng,
The RockBear. ((^)) som greb Montaguiden Romeo."

Fra : Rune Jensen

Dato : 04-04-05 00:40

Ronny Roy Nielsen wrote:
> [...]
> på cdwow.com, men de har den ikke med dk undertekster, og det er et krav da

Er bange for at du ikke kan få den til under 160,- hvis den skal være
med Dk Tekster

-Rune Jensen

Fra : Lestat

Dato : 04-04-05 08:00

> Er bange for at du ikke kan få den til under 160,- hvis den skal være med
> Dk Tekster

De har den til 99,- hos dvdoo.dk

/Morten

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-04-05 08:24

Lestat wrote:

> De har den til 99,- hos dvdoo.dk

TP har den til 99,95. Så sparer du portoen

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 04-04-05 16:42

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> TP har den til 99,95. Så sparer du portoen

Fedt! Hvad er TP en forkortelse for?

Fra : Hans

Dato : 04-04-05 20:47

Ronny Roy Nielsen wrote: