En weekend alene i Philadelphia
Fra : Nicolai Lang

Dato : 03-04-05 16:08

Hej Gruppe,

Jeg ankommer til Philadelphia fredag aften, og skal ikke arbejde før
mandag. Så jeg har lørdag og søndag til at justere mit indre ur og
forhåbentlig se lidt.

Er der nogen der har noget jeg ikke skal overse? Jeg regner ikke med
at leje bil, men skal bo i centrum (Embassy Suites, 1776 Benjamin
Franklink Parkway) i museeums kvarteret.

Jeg har kigget lidt i Lonely Planet Philadelphia, og regner med at
skal se Franklin Court og/eller deres science museum (har lige glemte
hvad det hedder ligenu).

Derudover skal jeg shoppe lidt - bl.a. elektronik (regner med at købe
en Ipod eller lign. MP3-HD afspiller).

Men hvad siger I, er det muligt at kommer til et mall uden bil? Jeg
var i Franklin Mills Mall for 16 år siden, men det ligger 15 miles fra
centrum, og jeg har ikke umiddelbart mod på at forsøge mig med
busserne...

De historiske sites (Bell of Liberty osv) så jeg dengang, og kan godt
vente til næste gang ;)

Er der nogen ting jeg skal prioritere op? Er der nogen der har gode
tips? Restauranter som fortjener et besøg? Søndag - torsdag skal jeg
være sammen med en fra vores afdeling i Rochester så vi skal jo også
ud og spise de dage

På forhånd tak.
Nicolai

--