Locations - hvordan i alverden finder jeg ~
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 02-04-05 21:12

Hej gruppe,

i forbindelse med en lav-budget(!) filmproduktion, jeg har fornøjelsen
(...) at stå i spidsen for (det er denne: www.ursamajorproductions.dk),
søger jeg, som alle andre, efter lige netop de rette locations til min
film - for de _ret_ begrænsede midler, der er til rådighed. Notabelt drejer
det sig om et par lejligheder, der beboes af hovedpersonerne i filmen. Men
jeg - og for den sags skyld min location manager på projektet (yes, vi er
begge novicer på feltet) har haft svært ved at opnå et konkret resultat
(dvs. en aftale om afbenyttelse af de nævnte lejligheder). Så hermed spørger
jeg jer, filmfans, om i har nogle gode råd eller bud på alternative tilgange
til dén del af produktionen. Jeg mener at have hørt om et internet-site hvor
man kunne søge blandt mulige locations, noget som skulle være oprettet af
filmproduktionsinteresserede for filmproduktionsinteresserede, men har ikke
kunnet finde noget sådant.

På forhånd tak for al hjælp,

mvh.
Morten

Ursa Major Productions
www.ursamajorproductions.dk
Email mno the-'at'-thing ursamajorproductions.dk