V/S
Fra : Brian

Dato : 02-04-05 21:03

Hej folkens

Hvad er følgende sæt værd ??

faber 2*12 med iso manifold skal trykprøves og have en ny "ventil" inde i
manifolden
faber 10L stage med aqualung calypso oxygen og selvfølgelig manometer
green force A12 med 10 W hid og goodman håndtag
scubapro linehjul
diverite recwing med bagplade
buddy decobøje
suunto vytec
og et par possidon gummifinner ala jetfinn

--
Brian"Nitrox"Larsen
The Deeper I Go The Happier I Get

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Klaus Christensen

Dato : 03-04-05 09:01

Hvis jeg skulle "byde" på noget som helst brugt udstyr ville jeg stille
mange flere spørgsmål end du besvarer i dit indlæg.

> Hej folkens
>
> Hvad er følgende sæt værd ??
>
> faber 2*12 med iso manifold skal trykprøves og have en ny "ventil" inde i
> manifolden

Øh... hvilken "ventil"? hvilken stand er flaskerne ellers i? hvilke
spændebånd er der på (bredde)?

> faber 10L stage med aqualung calypso oxygen og selvfølgelig manometer

Aqualung Calypso er ikke frostsikker, så det ville jeg ikke købe. Hvilket
manometer og sidder det på en kort højtryksslange?

etc. etc.

Fra : Brian

Dato : 03-04-05 09:36

"Klaus Christensen" <kc@kcdk.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange flere spørgsmål end du besvarer i dit indlæg.
>
> Øh... hvilken "ventil"? hvilken stand er flaskerne ellers i? hvilke

Jeg er ikke teknisk nørd så jeg aner ikke hvad ventilen hedder det er den
der sidder lige inde i flaske ventilen båndende er 50 mm standen er som
brugt efter 80 dyk med derfølgende ridser

> Aqualung Calypso er ikke frostsikker, så det ville jeg ikke købe.
Hvilket
> manometer og sidder det på en kort højtryksslange?

den er købt til dykning i dk året rundt at jeg så er blevet snydt er
surt
for mig jeg har ingen ide om hvad mærke manometret er det sidder på en 7
cm
HT slange

--
Brian"Nitrox"Larsen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Klaus Christensen

Dato : 04-04-05 18:01

Øh... det er ikke let at give et kvalifereret bud på dine ting når du ikke
selv ved hvad det er

Send mig gerne billeder (jo flere jo bedre) så skal jeg give dig et bud.

KC

kc@kcdk.com