Faces of Death 7 / DVD
Fra : Peter Heide

Dato : 02-04-05 20:43

Har en svaghed for mondo-film af værste skuffe:

FoD 7 indfrier forventningerne. Ikke meget nyt under solen
da filmen er en direkte kopi af "Traces of Death : Manson" af
Nick Bougas fra 1992.

Hvor FoD adskiller sig fra Traces of Death-serien i al almindelighed
er at ca. halvdelen er "staged" med c-skuespillere, hvorimod Bougas
3 vhs/dvd-serie er "the real thing" hele vejen igennem.

Kan klart anbefale denne udgave hvis man vil have
lidt død og lemlæstelse til slappe af på efter en lortedag på
kontoret.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 03-04-05 09:46

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan klart anbefale denne udgave hvis man vil have
> lidt død og lemlæstelse til slappe af på efter en lortedag på

Søg hjælp!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 03-04-05 11:10

> Søg hjælp!

/Morten

Fra : Peter Heide

Dato : 03-04-05 23:52

Så bare vent til min anmeldelse af 5x DVD-boksen "Traces of Death"
og "Hooligan Fights vol 1" mm

"Morten Nørgaard" <mnoPLEASENOSPAMIbegyou@ursamajorproductions.dk> skrev i
en meddelelse news:424fc111$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Morten DH

Dato : 03-04-05 15:34

> [...]
> er at ca. halvdelen er "staged" med c-skuespillere, hvorimod Bougas
> 3 vhs/dvd-serie er "the real thing" hele vejen igennem.

Øh jeg troede da kun der var 6 FoD film, hvoraf nummer 6 allerede var et
sammenklip af de første?!? Hvor har du fået fat i den henne?

Fra : Peter Heide

Dato : 03-04-05 23:50

Købte den hos Rockuglen, Købehavn.

Forøvrigt hedder den kopierede DVD "Death Scenes: Manson"