Ong Bak med engelske tekster?
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 02-04-05 17:00

Hejsa

Er Ong Bak kommet ud med engelske tekster på DVD? ville gerne snart se den
film

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Per

Dato : 03-04-05 00:43

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in message
> Hejsa
>
> Er Ong Bak kommet ud med engelske tekster på DVD? ville gerne snart se den
> film

Den er altså på ingen måde noget særligt. Lej en tilfældig Van Damme film i
stedet.

Fra : Morten DH

Dato : 03-04-05 15:36

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Den er altså på ingen måde noget særligt. Lej en tilfældig Van Damme film
> i stedet.

Jeg synes også Ong Bak var lidt skuffende; men nogen har, som jeg, bare det
der med at en film SKAL ses... og så erstatte den med en VD film er jo så en
smagssang

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 04-04-05 14:47

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg synes også Ong Bak var lidt skuffende; men nogen har, som jeg, bare
> det der med at en film SKAL ses...

Jep, lige præcis, og det kan være en træls vane at ha, som fx da jeg bare
måtte se Queen of the damned, selv om alt talte i mod det, med god grund. Så
der spilte man endnu engang et par timer

Mvh. Brian

Fra : Jesper

Dato : 03-04-05 22:37

Per <no@tak.dk> wrote:

> "Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in message

> Den er altså på ingen måde noget særligt. Lej en tilfældig Van Damme film i
> stedet.

Den er på alle måder særlig, det er virkeligt flotte kamp og
actionscener, uden stuntmen, uden snoretræk og uden special effects. Du
kommer til at se en masse stunts og martial arts som du ikke finder mage
til noget andet sted. Tony Jaa som spiller hovedpersonen Ting er
afsindig dygtig, det er som at se Jackie Chan for 20-25 år siden - og
lidt til!

Fra : Per

Dato : 04-04-05 13:05

> [...]
> til noget andet sted. Tony Jaa som spiller hovedpersonen Ting er
> afsindig dygtig, det er som at se Jackie Chan for 20-25 år siden - og

Aj, så har du altså set for lidt film! Muligvis er manden da dygtig, men det
hele ødelægges ved at hver gang han laver et eller andet spring, slag eller
stunt, så vises det 3-4 gange fra forskellige vinkler forfra hver gang. Det
virker som om det er en slags circus forestilling i TV og altså totalt
b-agtigt.

Fra : Morten DH

Dato : 04-04-05 15:40

> [...]
> eller stunt, så vises det 3-4 gange fra forskellige vinkler forfra hver
> gang. Det virker som om det er en slags circus forestilling i TV og altså

Det fandt jeg også ekstremt irriterende da jeg så den - John Woo fx kan godt
finde ud af at bruge det fornuftigt (pre -Hollowwood perioden); men alting
med måde... og det er ikke tilfældet her i Ong Bak...

Tilgengæld er det spark man ser i slutningen af traileren fantastisk (en
slags sweepkick der følges op af et velplaceret cirkelspark) og så andre
skriver så er der nogle flotte stunts og kampscener filmen igennem - jeg
synes absolut ikke den er spild af tid; men indrømmet den lever ikke helt op
til sit hype :-/

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 04-04-05 14:43

> [...]
> message news:hhz3e.129$8V2.121@news.get2net.dk...

> Den er altså på ingen måde noget særligt. Lej en tilfældig Van Damme film

Kom det ikke lidt anpå hvad man går efter? Hvis man savner lidt regulær kamp
sport uden brug af for meget wire, er vi så ikke ovre i den rigtig genre?
Har hørt at filmens stunts skulle være utrolig flot lavet.

Mvh. Brian

Fra : Jesper

Dato : 03-04-05 22:38

> [...]

> Hejsa
>
> Er Ong Bak kommet ud med engelske tekster på DVD? ville gerne snart se den

Psst!

http://tracker.piratbyran.org/download.php/3245963/Ong-bak.2003.DVDRip.X
vid.Int-EDRP.torrent

Fra : Per

Dato : 04-04-05 13:01

> Psst!
>
> http://tracker.piratbyran.org/download.php/3245963/Ong-bak.2003.DVDRip.X
> vid.Int-EDRP.torrent
> --

Uha den slags kan du få slemme hug for i denne gruppe!

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 04-04-05 14:42

> Brian, Rikke & Kristian <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote:
>
> Psst!
>
> http://tracker.piratbyran.org/download.php/3245963/Ong-bak.2003.DVDRip.X
> vid.Int-EDRP.torrent

Nu er det med dvd film lidt en samler mani for mig, så jeg prøver at undgå
at se de film, jeg regner med skal stå i samlingen, før jeg køber dem, det
gør oplevelsen lidt større at man bestiller filmen, får den hjem og så
sætter den i afspilleren og ser den for første gang. Ved godt det kan lyde
lidt skørt, men sådan har jeg det altså.

Så jeg må jo væbne mig med tålmodighed, skulle HKL ikke også have planer om
at udgive den? De er bare utrolig langsomme til at udgive film synes jeg.

Mvh. Brian

Fra : Morten DH

Dato : 04-04-05 15:46

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:grb4e.312$Nk3.111@news.get2net.dk...
> Så jeg må jo væbne mig med tålmodighed, skulle HKL ikke også have planer
> om at udgive den? De er bare utrolig langsomme til at udgive film synes
> jeg.

Jeg mindes at have læs Luc Besson havde opkøbt de europæiske rettigheder til
filmen og det angiveligt er derfor den ikke er tilgængelig med UK tekster
(en del af aftalen) - desværre skulle det så være en "europæiseret" version
i stil med når Miramax får en hjerneblødning (og desværre har rettighederne
til flere af de rigtig gode asiatisk titler) og klipper scener om, ændrer
musikken til gangsta rap og den slags utilgivelige tiltag

Har desværre ikke kunnet finde der hvor jeg har læst det henne igen; men
hvis det er tilfældet, så er den torrent der nævnes andet sted i tråden helt
legal i mine øjne (og det er også sådan jeg har set den... men den var
desværre tekstet af en af dem som tekster brugsanvisninger til billig
elektronik tror jeg)

Fra : Jesper

Dato : 05-04-05 05:24

> [...]

> at udgive den? De er bare utrolig langsomme til at udgive film synes jeg.

Kig engang her:

https://www.redsundvd.com/view_product.php?product=ONGWH22H10

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 05-04-05 10:06

> Brian, Rikke & Kristian <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote:
>>
> Kig engang her:
>
> https://www.redsundvd.com/view_product.php?product=ONGWH22H10
> --
Se det var jo det jeg ledte efter. Men har du handlet der? Andre der har
brugt dem, kender dem nemlig overhovedet ikke. Har ikke lige læst på siden
endnu, men går ud fra at det er en butik uden for EU så jeg undgår ikke told
og moms, samt de 50 kr i gebyr vel?

Fra : Jesper

Dato : 05-04-05 15:15

> [...]

> endnu, men går ud fra at det er en butik uden for EU så jeg undgår ikke told

Har ikke handlet der, men det kræver at den bliver udtaget til kontrol
før du bliver bonnet for moms og fortoldningsgebyr. Er prisen som her
omrking en hund gider tolderne normalt ikke beskæftige sig med det!

Fra : Morten DH

Dato : 06-04-05 15:56

> Har ikke handlet der, men det kræver at den bliver udtaget til kontrol
> før du bliver bonnet for moms og fortoldningsgebyr. Er prisen som her
> omrking en hund gider tolderne normalt ikke beskæftige sig med det!

Øh nej... Bagatel grænsen er DKK 80,- alt der over de får øje på bliver
hevet ind (i princippet)... jeg har mange pakker som var højere der er gået
igennem; men har også prøvet at betale told og gebyr af en film til 82kr...

Og efter de har indført fortoldningsgebyr er det blevet meget sværere at
slippe gennem nåleøjet; men mange udenlandske forhandlere er flinke til at
nedskrive værdien på pakken og så går det som regel glat

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-04-05 21:21

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Se det var jo det jeg ledte efter. Men har du handlet der?

Jeg har lige bestilt den(whoohoo) og Zebraman(jubiii) og 2009 Lost
Memories(mums) fra redsundvd, så hvis du har tålmodighed til at vente til
de ankommer her hos mig, skal jeg nok melde tilbage om hvordan det gik.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-04-05 21:50

Lars Hoffmann wrote:

> Jeg har lige bestilt den(whoohoo) og Zebraman(jubiii) og 2009 Lost
> Memories(mums) fra redsundvd, så hvis du har tålmodighed til at vente
> til de ankommer her hos mig, skal jeg nok melde tilbage om hvordan det gik.

Alt for gode film de har på det site! Jeg kom til også at bestille:
Born To Fight (den der spin off-fortsættelses ting til ong-bak), Alive
(Ruyhei Kitamura) og Night Watch (en eller anden russisk film jeg aldrig
har hørt om, men den så spændende ud.)

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten DH

Dato : 08-04-05 13:29

> [...]
> Born To Fight (den der spin off-fortsættelses ting til ong-bak), Alive
> (Ruyhei Kitamura) og Night Watch (en eller anden russisk film jeg aldrig

Hmm der er også en version af Aragami jeg ikke har set før og Takashi
Miike's guzo som jeg er på jagt efter.... men det lugter altså lidt af fusk
synes jeg - er spændt på at høre dine erfaringer

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-04-05 23:38

Morten DH wrote:

> Hmm der er også en version af Aragami jeg ikke har set før og Takashi
> Miike's guzo som jeg er på jagt efter.... men det lugter altså lidt af fusk
> synes jeg - er spændt på at høre dine erfaringer

Ja du har da ret i at det ikke lugter helt legalt. Jeg kiggede lidt rundt på
nettet men fandt intet definitivt, men hvis man kigger lidt rundt på
redsundvd.com finder man følgende:

If you represent a USA based video distributor and own the exclusive copyright
to one of the films we carry, please contact us at: sales@battleroyaledvd.com
or fax to: 800-454-8102 so we can immediately remove the title(s) from our web
site. We will honor your request immediately as we have no wish to infringe on
your copyright.

Så der er vist dømt pirat!

Jeg skrev til sales@redsundvd.com at såfremt de solgte bootleg DVD'er kunne
han ligeså godt anullere mine bestilliger, men da en af de to bestillinger
allerede er sendt, bliver jeg nok nød til at tage et smut i banken og få dem
til at anullere visa betalingen.

Jeg nægter pure at betale for piratskiver.

Med venlig Hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-04-05 11:24

redsundvd.com ignorerer mine emails og har ifølge deres side sendt mig alle
mine bestillinger. Så jeg må ned i banken og tilbageføre pengene og så er det
jo bare synd for redsundvd.

Jeg vil da lige tilføje at hvis man skulle være interesseret i 2009 Lost
Memories, der indtil for nyligt har været ret svær at få fat i (den har været
ude af print), kan den bestilles(legalt) hos:
<http://www3.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=16923>

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten DH

Dato : 10-04-05 12:35

> [...]
> Memories, der indtil for nyligt har været ret svær at få fat i (den har
> været ude af print), kan den bestilles(legalt) hos:

er filmen noget værd? Har længe gået rundt om mig selv for at finde ud af om
den skulle hjem til samlingen - blev fælt skuffet af Natural City fx

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-04-05 12:50

Hej!

Morten DH wrote:
[Om 2009: Lost Memories]
> er filmen noget værd? Har længe gået rundt om mig selv for at finde ud af om
> den skulle hjem til samlingen - blev fælt skuffet af Natural City fx

IMHO spar pengene og køb noget andet :) Jeg ville vælge Natural City (har set
begge) hvis jeg havde valget.. Og da du ikke kunne li' denne såeh :)

Brug hellere pengene på Kung Fu Hustle - Den er ret underholdende :) Meeen
forvent ikke sci-fi.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per

Dato : 11-04-05 12:04

> Brug hellere pengene på Kung Fu Hustle - Den er ret underholdende :) Meeen
> forvent ikke sci-fi.

Ja Kung-Fu Hustle er ret morsom og fyldt med de vildeste effekter.

Fra : Morten DH

Dato : 11-04-05 18:17

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Ja Kung-Fu Hustle er ret morsom og fyldt med de vildeste effekter.

Det kan i sagtens sige, har netop modtaget min 3. "delayed" mail fra CD Wow

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 07-04-05 15:33

> Jeg har lige bestilt den(whoohoo) og Zebraman(jubiii) og 2009 Lost
> Memories(mums) fra redsundvd, så hvis du har tålmodighed til at vente til
> de ankommer her hos mig, skal jeg nok melde tilbage om hvordan det gik.

Det har jeg, meld meget gerne tilbage så snart du har modtaget filmene, så
jeg ved om jeg trygt kan bestille. Dejligt at andre tør tage chancen for en
Jeg takker.

Mvh. Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-04-05 09:53

Per wrote:

> Ja Kung-Fu Hustle er ret morsom og fyldt med de vildeste effekter.

Ja den er OK, men jeg blev dog lettere skuffet. På IMDB har den har
fået højere score end Shaolin Soccer og jeg derfor forventede noget
fantastisk men jeg fandt Shaolin Soccer mere underholdende end Kung Fu
Hustle.

Det var sikkert bare mig der havde fået skruet forventningerne for
højt op.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann