gps kort; tjekkiet og kroatien
Fra : lhs

Dato : 02-04-05 16:49

Hej

Jeg leder lidt efter gps kort til tjekkiet og slovakiet, til pocket PC, hvem
laver det ?

Har I andre værdifulde råd omkring ferie i (specielt) Kroatien (Kvaner
bugten, Krk mv.)

Lars HS

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 20:51

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvem
> laver det ?
>
> Har I andre værdifulde råd omkring ferie i (specielt) Kroatien (Kvaner

Det kommer i Tomtom5 som kommer til maj gå ind på www.tomtom-user.dk og find
TT5 FAQ her kan du bl.a se alle de nye lande.
MVH
Jens

Fra : Dorthe

Dato : 03-04-05 15:43

> Har I andre værdifulde råd omkring ferie i (specielt) Kroatien
> (Kvaner bugten, Krk mv.)

Vi var i Kroatien sidste år, og jeg er en omvandrende ambassadør
for Plitvicka Jazere.
Slå det op på google. Det er det smukkeste, jeg nogen sinde har
set, og som jeg nogen sinde får at se, tror jeg.
Det er en nationalpark med utrolig mange vandfald, som man
vandrer imellem. Der er noget med 20 søer i 7-9 niveauer.
Vi kørte en omvej på 400 km for at komme derhen, og det har vi
aldrig fortrudt. Vores største ferieoplevelse til dato.
Se evt. vores rejsebeskrivelse for sidste år på
www.familienbaadsgaard.dk der er også fotos fra søerne.
--
Mvh Dorthe

Fra : Morten Laursen

Dato : 03-04-05 19:33

Hej Lars

Vi har været på Krk i 2002

det er en lille lækker ø. men HUSK kraftig pløkker da det er næsten umulig
at få dem ned

mvh
Morten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : lhs

Dato : 05-04-05 09:17

Hej Morten

Vi skal bo `lige overfor´ Krk og regner med at køre derud nogle dage, har du
tips til specielle byer, gode strande vi kan køre til ?

Lars HS

Fra : Morten Laursen

Dato : 06-04-05 15:33

Hej

Ja.. / nej der er nu mange små byer rundt omkring på øen . da vi var der i
2002
var der nu ikke mange dansker , men en del tysker

stand med sand fandt vi nu ikke der er jo sten over det hele.

mvh
Morten

ps. det tager lange tid at komme rundt på krk. da der ikke er gode vej der
ned ,, men tag jer god tid så bliver det nok en god tur,.