Århus Charter Algarve
Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 02-04-05 14:24

Er du så heldig at skulle rejse til Algarve med ÅC, så undgå Albufeira
Jardim. Der står at der er mange trapper og det er en underdrivelse,
indrettet i portugisisk stil- så må portugiserne leve i en svinesti,
alt er rusten og irret, og du kan ikke have både kaffemaskine og en
kogeplade tændt på samme tid, så springer sikringen, lejligheden er
studio, så det er enten senge eller siddepladser, og der er kun nogle
barstole, og to plastikstole på terrassen. Det positive er at
restauranten er rigtig god, og ikke dyrere end andre steder.
Restaurant Alfredo, den ved tunnellen i den gamle by, er det rene
røveri, maden er dårlig og du betaler for bestik,brød og meget andet
ca. 8 eur. for ingenting.
ÅC flyver med SAS, så tag det ikke så tungt, når du bliver forsinket.
Derudover kan Albufeira anbefales, dejlig men dyrt. Husk at købe evnt.
tobak og spiritus i byen, lufthavnen er meget ublu med priserne, og
har ikke danske cigaretter.

Fra : bingo

Dato : 02-04-05 17:46

u betaler for bestik,brød og meget andet
>ca. 8 eur. for ingenting.
>ÅC flyver med SAS, så tag det ikke så tungt, når du bliver forsinket.
>Derudover kan Albufeira anbefales, dejlig men dyrt. Husk at købe evnt.

Tak for oplysningerne - havde tænkt lidt på at bruge ÅC i år. Så hvad
mener du med, at man ikke skal tage det så tungt ang. forsinkelser
med SAS ??????
Mogens

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 04-04-05 17:44

bingo <hugo@tiptop.com> skrev:
>u betaler for bestik,brød og meget andet

> [...]
Det ser ud til at SAS konsekvent er 30-45 min forsinket den ene
eller den anden vej, bortset fra det har vi rejst med ÅC 9 gange
og skal af sted igen til sommer (5 x på Zakynthos skønt)

--
thomas pb

Fra : bingo

Dato : 04-04-05 18:30

>Det ser ud til at SAS konsekvent er 30-45 min forsinket den ene
>eller den anden vej, bortset fra det har vi rejst med ÅC 9 gange
>og skal af sted igen til sommer (5 x på Zakynthos skønt)

Nå er det ikke værre Det bringer ikke mit p.. i kog. Hvis man er
på vej til og fra ferie, kan det vel ikke vælte oplevelsen ?
Javel - Zakynthos. Lyder til, at I har været tilfreds med det. Vores
naboer er også solgt til Zakynthoso og har været der mange gange - så
måske vi skulle tage os sammen til at prøve det.
Nå nu er vi vist væk fra den oprindelige tråd ))))
Mogens

Fra : Ole

Dato : 02-04-05 19:43

"Thomas Peter Bitsch (slet SITS2)" <tpbknorr@SITS2post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11124484310.738805186792817@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Derudover kan Albufeira anbefales, dejlig men dyrt. Husk at købe evnt.
> tobak og spiritus i byen, lufthavnen er meget ublu med priserne, og

Jeg har selv været på samme hotel med Århus Charter, og har havde en god
tur. Ok, terrænet er kuperet, men jeg kan ellers ikke genkende de forhold,
du beskriver.

Ole

Fra : Brian Lænø

Dato : 09-04-05 10:03

"Thomas Peter Bitsch skrev
> [...]
> Derudover kan Albufeira anbefales, dejlig men dyrt. Husk at købe evnt.
> tobak og spiritus i byen, lufthavnen er meget ublu med priserne, og

Jeg boede 14 dage på Jardim i september sidste år.
Jeg var egentlig godt tilfreds med hotellet.
Du har ret i at der er mange trapper på hotellet, og turen ned til centrum
og retur er meget stejl.
Men man tager ikke skade af at røre sig lidt, selv om man er på ferie.
Men gangbesværede og folk med meget dårlig kondition bør nok vælge et andet
hotel.
Hvis det er muligt, bør man få et af værelserne til højre eller venstre i
trappeopgangen.
Værelserne til højre og venstre har vinduer på begge sider af bygningen, så
her er det muligt at lave gennemtræk i lejligheden.
Ved de midderste lejligheder er man nød til at have døren åben ud til
opgangen, for at lave gennemtræk.

--
Brian