Valuta i/til/ud af Spanien
Fra : Cifly

Dato : 01-04-05 20:13

Hej Gruppe

Hvordan stiller i jer med hensyn til valuta i Spanien.
- Veksler i hjemmefra eller dernede - hvad kan bedst betale sig?
- I nogle lande er det ikke tilladt, at medtage valuta ud af landet. Det
gældre vel kun for lande udenfor Shengenaftalen, ik - eller?

Cifly

--
~~~~~~~~
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 02-04-05 10:27

"Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> Hvordan stiller i jer med hensyn til valuta i Spanien.
> - Veksler i hjemmefra eller dernede - hvad kan bedst betale sig?

Jeg veksler/hæver kun for at have kontanter på mig. Man kan betale med
plastik stor set alle steder. Og som aktionær slipper man, i de fleste
banker, for at betale vekslegebyr. Tilbage er så kun kursforskellen og for
de småbeløb jeg plejer at tage med udenlands er det ikke ulejligheden værd
at spekulere i.

> - I nogle lande er det ikke tilladt, at medtage valuta ud af landet. Det
> gældre vel kun for lande udenfor Shengenaftalen, ik - eller?

Burde ikke være noget problem - Du er i Euroland.

Mvh
Claus

Fra : Preben Andersen

Dato : 02-04-05 10:49

"Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> wrote in message
> [...]
> - I nogle lande er det ikke tilladt, at medtage valuta ud af landet. Det
> gældre vel kun for lande udenfor Shengenaftalen, ik - eller?

Tag Euro med, dem kan de godt lide
Lad være med at tage DKK med, kursen er alt for dårlig.
Du må også gerne tage Euro med ud.

mvh
Preben

Fra : Cifly

Dato : 02-04-05 17:14

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

| "Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> wrote in message

| Tag Euro med, dem kan de godt lide
| Lad være med at tage DKK med, kursen er alt for dårlig.
> [...]

Fint - takker