Kører det for atlantisrejser?
Fra : Nicolai

Dato : 01-04-05 12:08

De har i 3 dage ikke svaret på hverken mail eller 5-6 telefonopkald.

Nogen der ved noget? Eller er det som det plejer?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "fri trafik" ikke er nok!

Fra : hunnerup2

Dato : 01-04-05 13:17

"Nicolai" skrev d. 01-04-05 12:08 dette indlæg :
> De har i 3 dage ikke svaret på hverken mail eller 5-6 telefonopkald.
>
> Nogen der ved noget? Eller er det som det plejer?

> [...]
Hejsa Nicolai
Har aldrig rejst med dem. Men har hørt fra andre at det kan være et
problem at træffe dem!!! Noget med at man bare skal have en go
tålmodighed... Ellers ingen utilfredse miner. Ik fra dem jeg kender, som
har rejst med dem.
Hilsen
Hunnerup2

http://www.kandu.dk/