"Der untergang"
Fra : Kalle Ågaard

Dato : 01-04-05 09:27

Kære NG
Denne forespørgsel er rettet til folk som har set "der untergang" - Jeg
kunne godt tænke mig nogle kommentarer og refleksioner over Goebbels rolle i
filmen? Det undrede mig hvorfor han var portrætteret nærmest som en dæmon
med helt sorte og udtryksløse øjne og uden menneskelighed? Han har da helt
sikkert også været et afstumpet og modbydeligt menneske, men når nu Hitler
bliver fremstillet som mennesker, hvorfor så ikke Goebbels?

KH
Kalle

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 01-04-05 09:28

"Kalle Ågaard" <balrok@hostel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> menneskelighed? Han har da helt sikkert også været et afstumpet og
> modbydeligt menneske, men når nu Hitler bliver fremstillet som

Hm... det var da egentligt et godt spørgsmål, som jeg ikke har tænkt
over før.

Men øh... det vil jeg så gøre nu

Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-05 18:38

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message
> "Kalle Ågaard" <balrok@hostel.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hm... det var da egentligt et godt spørgsmål, som jeg ikke har tænkt over
> før.
>
> Men øh... det vil jeg så gøre nu

Læs Vilhelm Topsøes i forgårs udgivne bog om Werner Best, der som så mange
nazitopfolk var en Immanuel Kantsk gentleman og forstå at dæmoniseringen er
tosset.

Helt som hos de allierede topfolk var der hos Goering , Goebbels, Speer,
Ribbentropf osv gode og negative personlighedstræk

Af bogen fremgår
1. der var to alternativer for Weimar-republikken, der var dødsdømt via
selve sin konstruktion, der lagde op til kup -
- at kommunister tog magten og gjorde Tyskland stalinistisk og
stalinallieret eller
- at nazierne tog magten og det gik dom det tik
2. Best reddede Danmark fra at blive smadret af krig maj-juni-juli 1945 ,
hvor han gik imod Terbovens, Keitels og Jodls ønsker om det
3. Best reddede næsten egenhændigt jøderne til Sverige (Sofie Baks bøger
peger dog mod at han handlede efter ordre fra Eichmann/Himmler/Hitler)
4. Bests eneste alternativ til clearingmord var at holde kommunisterne ned
som i Frankrig dvs langt blodigere.

Best og Scavenius er de personer der individuelt har gjort størst positiv
forskel for DK siden Grundtvig, Brandes og Chr8.

At S (især Hedtoft) lovede at mindske retsopgør men at Best næsten
dødsdømtes viser vor lurvet vort lands moral er på lederplan.

Fra : Martin Møller

Dato : 01-04-05 12:46

Kalle Ågaard wrote:
> [...]
> menneskelighed? Han har da helt sikkert også været et afstumpet og
> modbydeligt menneske, men når nu Hitler bliver fremstillet som

Han var da nærmest en kujon til sidst, hvor konen tog livet af deres børn.
Han sad bare udenfor som en anden kryster. Mon ikke den dårlige samvittighed
plagede ham? Var han ikke også uenig med konen, da det kom til om børnene
skulle leve eller ej?
--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Møller
www.randersmusikskole.dk

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 06-04-05 18:58

"Martin Møller" skrev
> Kalle Ågaard wrote:
[snip]

> Han var da nærmest en kujon til sidst, hvor konen tog livet af deres børn.
> Han sad bare udenfor som en anden kryster. Mon ikke den dårlige
samvittighed
> plagede ham?
[snip]

Jeg ved ikke om det var den dårlige samvittighed som plagede ham, men kan
det tænkes at han bare var blevet desillusioneret over, at Hitler (Goebbels
forbildede og helt) nu for alvor stod til at tabe slaget? og at han som
følge af dette handler som nærmest en kujon? Skulle han selv have taget
livet af børnene, ville det jo være være lidt som at erkende, at slaget var
tabt.

Mvh. Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-05 04:43

"Hans J. Jensen" <jjjg3401@hotmail.spam> wrote in message
> [...]
> følge af dette handler som nærmest en kujon? Skulle han selv have taget
> livet af børnene, ville det jo være være lidt som at erkende, at slaget

Jeg tror at topnazierne var stålsatte i troen på at de arbejdede for at
bedre Tyskland og dermed en bedre verden, og at de havde spillet højt spil
men desværre tabt krigen og selvmord incl for børnene var det rigtige.
Slaget var tabt og og eneste alternativ var som Speer og Höss at tale USA
efter munden og bidrage til falsk historieskrivning om gaskamre
Men det ville man kun have egoistiske fordele af , på kort sigt. Ofte på
meget kort sigt - kun Speer fik lov at dø af alderdom efter 20 års
fængsling,
De andre løj man til "at de kunne redde sig" ved at tale
sejrherrehistorieskrivningen efter munden, men henrettelse skete alligevel
så snart USA havde fået de for propagandaen nødvendige falske vidneudsagn.

Fra : Kim2000

Dato : 07-04-05 11:18

> Men det ville man kun have egoistiske fordele af , på kort sigt. Ofte
> på meget kort sigt - kun Speer fik lov at dø af alderdom efter 20 års
> fængsling,

Hvis du var blevet siddende i biografen, og haft øjnene på lærret i
stedet for i syltetøjsglasset, så havde du opdaget at du er forkert på
den.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-05 16:57

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Hvis du var blevet siddende i biografen, og haft øjnene på lærret i stedet
> for i syltetøjsglasset, så havde du opdaget at du er forkert på den.

Afprøvning af pis-i-glas metode er sket een gang.

Filmen oplyser intet om at Speer købte sig fri af dødsstraf ved at lyve at
der var gaskamre. Læs Speers biografi. Han havde ikke den integritet som de
andre nazi-topfolk. Men hvem ville ikke lyve for at undgå
sharia-amerikanernes vilde blodsrus I FREDSTID, altså et helt meningsløst
voldsorgie udført af USA-cirkus mili udfra skueproces hvor love med
tilbagevirkende kraft måtte opfindes.

Fra : Kim2000

Dato : 07-04-05 20:32

> Filmen oplyser intet om at Speer købte sig fri af dødsstraf ved at
> lyve at
> der var gaskamre. Læs Speers biografi. Han havde ikke den integritet
> som de andre nazi-topfolk.

Du har aldrig overvejet at han sagde sandheden om gaskamre?? Som
forresten stemmer overens med de overlevende fanger fra lejrene, som
stemmer overens med de fysiske beviser. Jaja, man skal høre meget før
ørene falder af....

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 07-04-05 22:01

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forresten stemmer overens med de overlevende fanger fra lejrene, som
> stemmer overens med de fysiske beviser. Jaja, man skal høre meget før

Når Killfilter-Bo mener, at fangerne blev behandlet så godt i KZ-lejrene,
skyldes det, at der ikke er rapporteret om klager over behandlingen.

PEJ
--
Remove NNN from my e-mail address when replying.
Enlevez NNN de mon adresse électronique pour me répondre.

Fra : Kim2000

Dato : 07-04-05 22:09

> Når Killfilter-Bo mener, at fangerne blev behandlet så godt i
> KZ-lejrene,
> skyldes det, at der ikke er rapporteret om klager over behandlingen.

Nåja, dumme mig

Fra : Ulvir

Dato : 07-04-05 22:34

Poul Erik Jørgensen wrote:

> Når Killfilter-Bo mener, at fangerne blev behandlet så godt i
> KZ-lejrene, skyldes det, at der ikke er rapporteret om klager over
> behandlingen.

LOL Nice one!

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 08-04-05 05:52

Poul Erik Jørgensen wrote:
> [...]
>

> Når Killfilter-Bo mener, at fangerne blev behandlet så godt i KZ-lejrene,
> skyldes det, at der ikke er rapporteret om klager over behandlingen.

Måske har de endda lavet kundetilfredsheds-målinger?
Bjarne

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 08-04-05 14:08

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in message news:<42560df8$0$162$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> Måske har de endda lavet kundetilfredsheds-målinger?
> Bjarne

Jeps og premien for god konstruktiv kritik var en "hårdvask".

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-05 15:08

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in
message news:42560df8$0$162$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Måske har de endda lavet kundetilfredsheds-målinger?

Ja, når Himmler fik rapporter om tyfusepidemier i de polske kz-lejre
mangedoblede han udstationering af dygtige tyske læger til lejrene, for at
holde infektionerne nede.

Krematoriers formål var at hindre at smitte fra lig gik i grundvand, og
Zyklon B som brugtes på krigsskibe og overalt får at få lus ud af vasketøj,
så ikke tyfus smittede, sendtes næppe til Auschwitz med andre begrundelser -
( men Kim har lovet os beviser på en anden historie, og det er vi mange der
glæder os til at læse)

Anne Frank blev ved ankomst til Auschwitz sorteret i køen til
hospitals-behandling, for hun medbragte fra sit hollandske hjem en alvorlig
hudsygdom.
Hun døde siden af tyfus i Bergen Belsen, hvor briterne havde bombet anlæg
der tidligere skaffede fangerne rent drikkevand.
Læs seneste bog fra Gyldendal om hende.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 11-04-05 15:18

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message news:<h5y5e.15916$Gp5.7429@fe55.usenetserver.com>...
> [...]
> Hun døde siden af tyfus i Bergen Belsen, hvor briterne havde bombet anlæg
> der tidligere skaffede fangerne rent drikkevand.

Det skulle nu ikke undre mig at det var sandt, der er mange små
historier om "skæbner" der senere er modbevist. En gammelkendt er den
med Jeanne D'Arc, som er blevet viet i England 4 år efter hendes "død"
.

Men derfra til at sige nazifolkene ikke gjorde noget galt, der er lidt
langt.
Mvh
Klavs.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-05 15:57

"Klavs Rommedahl" <klaro@mailcircuit.com> wrote in message
> [...]
> .
>
> Men derfra til at sige nazifolkene ikke gjorde noget galt, der er lidt

Kender du nogen der har afvist at nazierne havde ondskab og dumhed, som alle
andre?
Har der eksisteret en krig uden at der var fejl på begge sider?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-05 06:47

"Poul Erik Jørgensen" <vox@NNNmail.dk> wrote in message
> Når Killfilter-Bo mener, at fangerne blev behandlet så godt i KZ-lejrene,
> skyldes det, at der ikke er rapporteret om klager over behandlingen.

Aldrig har jeg påstået at behandlingen var god - Den var som den måde vi i
fredstid behandlede uskyldige børn fra ØstEuropa - tyske flygtninge

Angrib mig på copypaste - ikke på hvad I ville ønske at jeg havde skrevet

At jeg er i killfilter ifølge et par påstande (sande påstande, måske)
betyder at jeg som Columbus er tidligt ude med nytænkning - flertallet har
ikke ret. Se hvordan altid revisionisme kunkan angribes på at den ikke har
universitetsflertallet bag sig

Husk at Bjarne har lige kvajet sig - hans fordomme mod mig hvilede ene og
alene på at jeg skulle være" mere følelseskold" men han har intet gjort for
ulande og jeg har brugt fire år af mit liv på at afskaffe sult og sygdom hos
muhamedanere - men han insistereDE på, at jeg er følelseskold som en
psykopat. Hvilket er kendetegnende for argumentationsniveauet, før han
kvajede sig - men selvom han ikke idømmes kvajebøde så foreslås at IMORGEN
ER FØRSTE DAG I RESTEN AF LIVET så lad os gå efter BOLDEN OG IKKE MANDEN FRA
NU AF

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel:aid=248728
Lagt på nettet den 8. april 2005 kl. 01:00
Holocaust-benægtere vil vejlede elever

Holocaust-benægtere lægger kritisk "Auschwitz-vejled-ning" ud til
skole-elever på internettet, så de kan så tvivl om, at jødeudryddelsen fandt
sted

Af Tomas Revsbech Hansen

I flere måneder har danske skoleelever, der har skullet besøge
koncentrationslejren Auschwitz, kunnet hente en kritisk "vejledning" på
internettet, som fortæller dem, at Auschwitz ikke var en nazistisk
udryddelseslejr.
Vejledningen er lavet af Dansk Selskab for Fri Historisk Forskning.
Den opfordrer de unge til at være kritiske over for det, man fortæller dem
om jødeudryddelserne, når de besøger kz-lejren. Vejledningen instruerer
eleverne nøje i, hvilke ting de skal lægge mærke til, og hvilke spørgsmål de
skal

stille til lærere og personale under besøget i lejren. Spørgsmålene
skal tjene til at afsløre holocaust som opspind.

Eksempelvis skal eleverne bede personalet i Auschwitz om de originale
tegninger til krematorierne og spørge, hvorfor dørene til krematorierne
åbnede indad på tegningerne, når de nu åbner udad i lejren i dag. Ifølge

vejledningen beviser det, at gaskamrene aldrig blev brugt som påstået,
fordi ligene af de gassede jøder i så fald ville blokere dørene.

Dr.phil Christian Lindtner, der er formand Dansk Selskab for Fri
Historisk Forskning, mener, at børn i dag føres bag lyset af
historie-undervisningen om holocaust.

- Den vejledning, skole-eleverne får fra Dansk Center for Holocaust-
og Folke-drabsstudier, er vildledende og ukorrekt. Det kan de ikke være
tjent med, siger han.

Formanden for Foreningen af Lærere i Historie

og Samfundsfag, Lene Rasmussen, kender ikke til

holocaust-benægternes hjemmeside, men hun er forarget.

- Jeg synes, det er meget usympatisk at gå efter børnene. Men jeg
forventer ikke andet, for disse mennesker skyer ingen midler, siger hun.
Lene Rasmussen vil nu se på vejledningen og tage den op i foreningen.

- Eleverne skal gøres bevidste om, at alle og enhver kan lave en
hjemmeside, og at man ikke skal tro på alt, hvad der står på internettet,
siger hun.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-05 06:39

> [...]
> med de fysiske beviser. Jaja, man skal høre meget før ørene falder af....

Fortæl om et fysisk bevis. Bare et. (gerne flere, hvis du har tid)

Der er ingen rester af murværk med spor af HCN og HCN danner med jern i
mursten en letanalyserbar forbindelse der aldrig udvaskes af regn incl sur
regn

Der er ingen lig med gas-rester og ingen tegninger af gaskamre og ingen
bestillinger på andet Zyklon B end hvad svarer til krigsskibenes forbrug til
bekæmpelse af lus i vasketøj, altså tyfusforebyggelse.

Der er kun øjenvidner og at man kan bestikke en anklaget til at vidne som
kz-overlevende coachede vidner, er ikke særlig interessant

Speer fik sit liv for at lyve. Små fangevogtere sattes på sultekost en måned
og løj så for et brød og en cigaret.

Men at du kender til fysiske beviser er en verdenssensation og jeg glæder
mig til at læse om det er en and eller?

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 08-04-05 07:59

"Bo Warming" skrev
[snip]
> [...]
> og løj så for et brød og en cigaret.
>
> Men at du kender til fysiske beviser er en verdenssensation og jeg glæder

Hvor gammel er du Warming?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-05 08:07

> "Bo Warming" skrev
> [snip]

> til

> måned

> Hvor gammel er du Warming?

58 år, hvorfor?

Mener du at kun stor livserfaring kan forklare at jeg ikke falder for
propaganda og flertalsdiktaturets gruppepres?

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 08-04-05 08:25

"Bo Warming" skrev
> "Hans J. Jensen" wrote
[snip]

> 58 år, hvorfor?
>
> Mener du at kun stor livserfaring kan forklare at jeg ikke falder for
> propaganda og flertalsdiktaturets gruppepres?

Der er sikkert mange andre grunde til hvorfor du ikke tror på holocaust.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-05 18:09

> "Bo Warming" skrev
> [snip]

> Der er sikkert mange andre grunde til hvorfor du ikke tror på holocaust.

Lyv ej. Defineret som folkedrab tror jeg på holocaust

Vilkår var hårde og epidemier aflivede mange titusinde jøder

Defineret som forsætligt folkemord tror jeg ikke på holocaust - og
indicierne er ultra-svage

Fra : Kim2000

Dato : 09-04-05 00:16

> [...]
>
> Der er ingen rester af murværk med spor af HCN og HCN danner med jern
> i mursten en letanalyserbar forbindelse der aldrig udvaskes af regn

Egentlig er der ikke meget pointe i at gå ind i en længere diskussionen
med holokaust fornægtere, som "Løgenens Veje" skrevet af Blum og Bøggild
(Lindhardt og ringhoff 2002) forklarer, så er teknikken for holokaust
fornægtere at man finder et eller flere såkaldte beviser, der kan sås
tvivl om, derefter erklærer man frejdigt at så var alt løgn. Faktisk er
har bogen endda nævnt dig BW. En holokaustbenægter vil starte med at
hævde man ønsker sandheden og man søger endda at lade som om man
argumtere videnskabeligt, mens den eneste målsætning man har er, at så
tvivl om udryddelsen. Derfor vil man søge at virke imødekommende, fx ved
at acceptere at der var lejre af en slags. Man vil hævde at der fandtes
arbejdslejre, og dermed konkludere at alle lejre var arbejdslejre, man
vil hævde at da nogle døde af sygdomme, så døde alle sygdomme. Denne
teknik er meget målrettet - blandt de mest inteligente, som vi mig
bekendt dog ikke har nogle af i Danmark. De holokaust benægtere vi har i
Danmark er dybt uinteligente og springer lynhurtigt frem til
konklusionen.

I dit andet indlæg omkring
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel:aid=248728
viser du også med al tydelighed at du ikke evner at læse og forstå en
artikel i rette kontekst (det betyder sammenhæng), og når derved frem
til besynderlige konklusioner.

Med lad mig da blot for morskabens skyld og dels fordi jeg er enormt
nysgerrig i at opdage, hvordan du vil tolke de følgende ord:

Der var og er overvældende beviser for holokaust.

Vi kan starte med at tage de hundredetusindevis - ja millioner - af
førstehåndsvidner der var efter kirgen, der uafhængigt af hinanden
fortalte det samme. Vi kan derefter tage de soldater, der befriede
lejrene, der sagde det samme, igen helt uafhængigt af hinanden. Dernæst
kan vi så tage de tyske soldater og lejrkommandater, der kunne berette
det samme, forskellen var at SS´erne bare ikke så noget forkert i
lejrene. Så kan vi tage ovnene, som man også fandt da man befriede
lejrene, med menneskeknogler, vi kan fortsætte vores bevistur, ved at
kigge på de massegrave der blev opdaget efter krigens afslutning. Når vi
har gjort det kan vi tage et kig på tyskernes egne papir, der fortalte
hvem der var blevet dræbt og hvornår. Vi kan også kigge engang i
arkiverne og se at de tyske videnskabsmænd var nået frem til
konklusionen at det ikke kunne betale sig at udvinde sæbe af mennesker.
Vi kan også kigge engang på de tyske rapporter, der den dag i dag
bruges, om hvor længe et menneske kan overleve i vand ved en bestemt
temperatur.

Jeg formoder at svaret vil være noget i stil med at alle disse ting var
forfalskede, og da _jeg_ personligt ikke var tilstede, så kan jeg ikke
udtale mig om tingene, men BW det kaldes historieforskning, læg mærke
til ordet forskning, det er lidt andet end at sidde hjemme ved sin pc og
skrive noget for at skrive noget. Men du kan jo ringe til Glistrup, for
Glistrup smed faktisk i 2001 en holokaust fornægter ud af partiet midt
under valgkampen og kaldte manden for ualmindelig dum, så end ikke din
guru vil støtte dig i dette, måske skulle du lytte lidt til hvad han
siger og ikke hvad du tror han siger.....

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-05 05:09

> [...]
> under valgkampen og kaldte manden for ualmindelig dum, så end ikke din
> guru vil støtte dig i dette, måske skulle du lytte lidt til hvad han siger

Kim meddelte os, at der eksisterer fysiske beviser OG vidneudsagn

Jeg spurgte efter de fysiske beviser.

Intet har Kim nu meddelt om fysiske beviser i sit svar

Han påstår, at der er over en milliion vidneudsagn, men det er ikke hvad
Holocaust-centerets formand UIffe Østergaard oplyser. Han opererer med ca
1000 vidner, og de er ikke underikastet crossexamination af modparterne.
Måske de er coached.

Glistrup vurderer 6 mio dødstal til kun cirka to gange for stort, og han
ønskede ikke den skadelige jødehader Andreas Baardseth fra Århus smidt ud i
valgkampen, men andre fik ham ud. Glistrup erkender _ikke at have
interesseret sig_ for spørgsmålet og at han ukritisk regner med, at medierne
nok har ret.Jeg har det på samme måde vedr min tro på, at der ikke er en
marsmand i min komputer. Jeg har ikke undersøgt det. Her følger jeg
flertallets gæt. Det gør jeg ikke vedr holocaust, hvorom jeg er
*minimalist, ikke benægter*. Læs Blum&Bøggild bogen. Der indrømmer, at der
ikke lavedes sæbe af lig i lejrene, sådan som de allierede påstod i årtier
efter befrielsen. At Himmler har været forelagt planer om at udvinde sæbe,
beviser ikke noget, vel? Der var tusinder af lig - det har ingen benægtet.

Kendes beviser på gas-død, 6 mio tal eller morderisk fortsæt af nogen af Jer
andre? Fortæl.

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 09-04-05 08:12

Bo Warming wrote:
> [...]
> hvad Holocaust-centerets formand UIffe Østergaard oplyser. Han opererer
> med ca 1000 vidner, og de er ikke underikastet crossexamination af

Lad os bare forestille os, at det "kun" var 1000, da du tilsyneladende
accepterer tallet.

I alle andre sammenhænge ville 1000 vidner være ganske overvældende.
Hvis det var normen, så kunne vi umiddelbart nedlægge alle danske
fængsler.Hvornår ville vi finde 1000 vidner på, at en folketingsmand var
pædofil? Eller 1000 vidner på et mord eller et overfald? Eller 1000
vidner på, at en DNA- eller fingeraftryksundersøgelse gennemføres korrekt?

Så kommer den fantastiske konspirationsteori om, at alle 1000 skulle
være blevet hjernevasket af sejrherrene til at lyve om deres ferieophold
i arbejdslejrene. Teorien fremsættes på et tidspunkt, hvor stort set
alle vidner er døde. Nogle af dem som min morfar alt for tidligt, fordi
deres helbred var ødelagt efter Tysklandsferien.

Min datter har en bog med konspirationsteorier, der alle forekommer mere
sandsynlige end denne. Har amerikanerne nogensinde sat deres beskidte
fødder på månen?

Det ville have krævet en ganske betydelig organisation at hjernevaske
alle vidner og samtidig forhindre andre overlevende i at modsige dem.
Hver eneste skulle sammen med sin familie bearbejdes grundigt med bl.a.
belønninger og trusler. Man ville nok have været nødt til at likvidere
dem, der ville fortælle sandheden. Og man skulle passe på, at ingen i
organisationen talte over sig.

En sådan organisation ville have efterladt sig spor, men hvor er de?
Det er desuden utænkeligt, at en så omfattende aktivitet kunne være
foregået uden at KGB vidste noget om det. Dvs at uanset den kolde krig
skulle sammensværgelsen have omfattet Sovjetunionen

Blandt de værdifulde historiske kilder er DDRs Ministerium für
Staatsicherheit. Hvor er deres rapporter om den hemmelige organisation,
som systematisk coachede tusindvis af vidner?

> Glistrup vurderer 6 mio dødstal til kun cirka to gange for stort,

Vi er oppe i talstørrelser, som er så vanvittige, at vi i forvejen ikke
kan fatte dem. Hvis nu dødstallet "kun" var 3 mio. eller antallet af
dræbte russere "kun" var 10 mio., hvilken forskel ville det da gøre?

Og hvilken ret havde man overhovedet til at fratage uskyldige mennesker
deres borgerlige rettigheder og ejendom, transportere dem under
umenneskelige forhold og indespærre dem i iskolde barakker i sovesale i
køjesenge med 3 personer i hver seng, og lade psykopatiske SS'ere
bevogte dem og tvinge dem til slavearbejde eller gale læger bruge dem
til dyreforsøg?

> Kendes beviser på gas-død, 6 mio tal eller morderisk fortsæt af nogen af
> Jer andre? Fortæl.

Nu er det så heldigt for konspirationsteorien, at SS nåede at sprænge de
fysiske beviser, nemlig gaskamrene i udryddelseslejren Auschwitz
Birkenau, i slutningen af 1944.
I selve lejren var der da kun 7.600 overlevende vidner tilbage, som
desværre ikke alle blev krydsforhørt.

Her er flere detaljer om die Endlösung for de historisk interesserede.
http://www.judentum-projekt.de/geschichte/nsverfolgung/endloesung/

Og til Warming et spørgsmål: Hvem står ifølge jeres konspirationsteori
bag konspirationen?

Bjarne

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 09-04-05 08:51

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> skrev i en
meddelelse news:42578078$0$187$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> [...]
> likvidere dem, der ville fortælle sandheden. Og man skulle passe på,
> at ingen i organisationen talte over sig.

Ja, logikken er grotesk. Revisionisterne stiller enorme krav til bevisbyrden
ang. nazistiske forbrydelser. De samme personer betragter det til gengæld
som en aldeles overbevisende tese, at tusinder og atter tusinder af ofre
*og* en lang række af ofrenes bødler har samordnet deres beretninger til de
mindste enkeltheder. *Og* at organisationen var på plads allerede i 1945.
*Det* kan kaldes organisation.

Poul Erik Jørgensen

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-05 18:15

> [...]
> de
> mindste enkeltheder. *Og* at organisationen var på plads allerede i 1945.

Fangerne hørte BBC radio under krigen og der lærte de at der skete gasning,
dvs de coachedes uden særlig organisation.

Ved forhør stilledes ledende spørgsmål

Og tyskere gav ønskede svsr for at overleve, fx Speers svar-
Læs den ny bog af Topsø om Best

Fra : Bruno Christensen

Dato : 09-04-05 17:37

On Sat, 09 Apr 2005 08:12:24 +0100, Bjarne Nielsen (Mozilla) wrote:

> [...]
> alle vidner er døde. Nogle af dem som min morfar alt for tidligt, fordi
> deres helbred var ødelagt efter Tysklandsferien.

Først i 70'erne havde jeg flere gode kammerater i Århus (som havde været på
ferie), det var mænd sidst i 50'erne - først i 60'erne, ingen, INGEN, af
disse blev 70 år. Det var ikke ferielejre.

> Min datter har en bog med konspirationsteorier, der alle forekommer mere
> sandsynlige end denne. Har amerikanerne nogensinde sat deres beskidte
> fødder på månen?

Amerikanere er et renligt folkefærd, så der er ingen "beskidte fodaftryk" på
månen, og derfor kan hverken du eller jeg bevise at US har været på månen.

Uups, det er jo sådan BW argumenterer.

Selvfølgelig har US været på månen.

Resten er 'snippet' da jeg er enig.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-05 17:57

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> wrote in message

> [...]
> ferie), det var mænd sidst i 50'erne - først i 60'erne, ingen, INGEN, af
> disse blev 70 år. Det var ikke ferielejre.

Ikke en eneste dansk historierevisionist har kaldt tyfushelvede-kz for
ferielejr. Dog var Theresienstadt luksusgetto for danske jøder helt OK

Kun danske jøder over 60 år døde, og det er normalt når man flytter fra et
alderdomshjem til et andet, at det giver ekstra dødelighed. De havde intet
at leve for . Men det fik god mad , og hygiejne fejlede intet og de havde
ikke arbejdstvang som fx polske jøder i luksusgettoen

Hvem har bare HØRT ET ELLER ANDET om fysiske beviser på gasning. Det blev
påstået. Men Kim flygter. Kan ingen hjælpe ham???

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 11-04-05 15:38

> [...]
> månen, og derfor kan hverken du eller jeg bevise at US har været på månen.

Og hvis folk påstår de ikke har må personen stå indefor at bevise det.
Jeg tager gerne med på en måne tur som vidne . Sikken en ferie det
kunne blive.
Mvh
Klavs.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-05 18:12

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in
message news:42578078$0$187$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> pædofil? Eller 1000 vidner på et mord eller et overfald? Eller 1000 vidner
> på, at en DNA- eller fingeraftryksundersøgelse gennemføres korrekt?

Jo byretten kan dømme for mord på vidneudsagn. Men ikke for gasning hvor
vidner er klart modvillige imod fangevogterne og der er NUL FYSISKE beviser

Masser af kz-vidner er uenige med vores fiktive 1000, og alle de 1000 kan
være coached og efterplapre hvad er politisk korrekt og skabt af
massesuggestion.

Leg du er anklager i byretten. Hvordan vil du sandsynliggøre gasning?

> Så kommer den fantastiske konspirationsteori om, at alle 1000 skulle være
> blevet hjernevasket af sejrherrene til at lyve om deres ferieophold

Nu er du igen mere skinger end nogen Sct Hans patient. Hvem har talt om
ferieophold? Hallucinerer du?

> i arbejdslejrene. Teorien fremsættes på et tidspunkt, hvor stort set alle
> vidner er døde. Nogle af dem som min morfar alt for tidligt, fordi deres
> helbred var ødelagt efter Tysklandsferien.

Anklager har haft 60 år til at lade sine bedste vidner CROSSEXAMINE i
offentlig høring med forsvarer og anklager

Han har flygtet fra det og det beviser at VIDNERNE VAR UDEN JURIDISK VÆRDI

> Vi er oppe i talstørrelser, som er så vanvittige, at vi i forvejen ikke
> kan fatte dem. Hvis nu dødstallet "kun" var 3 mio. eller antallet af
> dræbte russere "kun" var 10 mio., hvilken forskel ville det da gøre?

Og de er aldeles urealistiske og skabtes ved at man løseligt sammenlagde
folketæliinger før og efter WW2. Således vedtog Nyrnberg og det godtages
stadig af www.nizkor.org at der skete EXTERMINATION AF 1500 JØDER FRA
DANMARK, for disse rejste ind og det registreredes, men at de rejste til
Rusland registreredes så de myrdedes....
MEN INGEN DANSK JØDE MYRDEDES

Når dansk nul blir 1500 kan på samme metode nogle titusinde kz-døde gøres
til 6 mio

MEN KOM NU MED FYSISKE BEVISER; PLEASE - det har i lovet . Det siger I
eksisterer.

> Og hvilken ret havde man overhovedet til at fratage uskyldige mennesker
> deres borgerlige rettigheder og ejendom, transportere dem under

Krig er krig

> [...]
> køjesenge med 3 personer i hver seng, og lade psykopatiske SS'ere bevogte
> dem og tvinge dem til slavearbejde eller gale læger bruge dem til

De er kun i din hjerne at der er mere psykiatri hos fortidens officerer som
du ikke forstår end i din egen hjerne

Fortæl sikre beviser på lægeforsøg

> [...]
> i slutningen af 1944.
> I selve lejren var der da kun 7.600 overlevende vidner tilbage, som

Russerne sprængte på kommando fra USA næsten alt i alle kzlejre

> [...]
> http://www.judentum-projekt.de/geschichte/nsverfolgung/endloesung/
>
> Og til Warming et spørgsmål: Hvem står ifølge jeres konspirationsteori bag

Godhedsindustri der ønsker muslimimport har gavn af myte om at racisme er
livsfarlig

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 09-04-05 19:40

Bo Warming wrote:

> Godhedsindustri der ønsker muslimimport har gavn af myte om at racisme
> er livsfarlig

Det er meget, meget upræcist.
Hvilken organisation coachede eller tvang tusinder af vidner til at
vidne falsk, hvilke lande stod bag, hvad er beviserne for at man har
gjort det?

Og hvilken godhedsindustri ønskede muslimeksport i årene lige efter
krigen? Det er nyt for mig, at der var en industri allerede i 1945, som
ville ekportere netop muslimer til danmark? Hvem var det der ville det?
(For coachingen må jo være startet allerede i 1944, ellers var
"sandheden" jo kommet frem)

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-05 04:50

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in
message news:425821b1$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> (For coachingen må jo være startet allerede i 1944, ellers var "sandheden"

USA havde skabt WW1+2 for at holde Europa nede økonomisk og at vi skulle
belemres med muslimer, lå i kortene

Ingen enkelt organisation coachede kz-overlevende til de falske
vidneudsagn - det job fordeltes på BBC-radioprogrammer, forhørsledere,
propaganda-kæmpeindustrien og mange andre

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 10-04-05 08:18

Bo Warming wrote:
> [...]
> vidneudsagn - det job fordeltes på BBC-radioprogrammer, forhørsledere,
> propaganda-kæmpeindustrien og mange andre

men hvem organiserede det? Hvem fik dem til det? Da det er en
konspiration, må de jo have konspireret på en eller anden måde. Eller
vil du påstå, at samtlige indblandede på eget initiativ fik lyst til at
udføre et stort bedrageri og skabe en myte om mord på jøder?

Og hvem - helt konkret - er propaganda-kæmpeindustrien?

Og - mener du virkelig, at USA og Sovjetunionen i den grad kunne enes om
denne "løgn", at ingen nogensinde afslørede den?

Når du sagde lå i kortene, betyder det så at der er tale om rent gæt fra
din side?

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-05 09:01

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in
message news:4258d331$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> men hvem organiserede det?

Solen skinner i min have og jeg har ikke fået rigget den bærbare trådløst
til så jeg svarer kort:

Da Paulus omdannede Jesus-buddhisme til lovreligion som var egnet som kejser
Konstantins romerstatsrelligion i år 313, så organiserede han det.

> [...]
> du påstå, at samtlige indblandede på eget initiativ fik lyst til at udføre
> et stort bedrageri og skabe en myte om mord på jøder?

Tidånd og korsånd var Hegels fine ord for at noget "lå i luften"
Du taler fiktivt om "mord på jøder" Vær præcis. Hvis jeg stjæler din mad,
har jeg så myrdet dig?

> Og hvem - helt konkret - er propaganda-kæmpeindustrien?

De intellektuelle

> Og - mener du virkelig, at USA og Sovjetunionen i den grad kunne enes om
> denne "løgn", at ingen nogensinde afslørede den?

USA havde sat Lenin på skinner via banklån
De behøvede en allieret mod det teknologisk, kutlurelt og etisk overlegne
Tyskland

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 10-04-05 16:53

Bo Warming wrote:

> [...]

> Tidånd og korsånd var Hegels fine ord for at noget "lå i luften"
> Du taler fiktivt om "mord på jøder" Vær præcis. Hvis jeg stjæler din

Hvis du frihedsberøver en person og spærrer vedkommende inde under
kummerlige forhold, er du temmeligt ansvarlig for personen.

> De intellektuelle

Den forklaring taler for sig selv.

> USA havde sat Lenin på skinner via banklån
> De behøvede en allieret mod det teknologisk, kutlurelt og etisk
> overlegne Tyskland

Nu blander du det hele sammen. Vi taler ikke om Lenin.
Vi taler om tiden fra 1944.

De hemmelige organisationer i James Bond og Tin Tin filmene er mere
troværdigt beskrevet

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-05 17:16

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in
message news:42594c0f$0$167$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvis du frihedsberøver en person og spærrer vedkommende inde under
> kummerlige forhold, er du temmeligt ansvarlig for personen.

Ja og derfor holocaustede Danmark i fredstid mineryddere og flygtningebørn -
vi var værst

Havde man tilladt fraternisering, var flygtningebørnene blevet reddet.

Havde man givet minerydderne tid, var ingen døde - andetsteds skete
tilsvarende minerydning uden ulykker, dengang.
Men ved Vestkysten står der stribevis med kors på kirkegaardene over
krigsfanger vi målrettet myrdede.
Her er der beviser. På hver og en.

Vedr kz-rædslernes dødsfald er der beviser på 80000 - ikke på 6 mio.
Og de fleste af disse 80000 døde af naturlige årsager .

Jeg er enig i at tyskerne havde ansvar på indespærrede, men krig er krig.

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 10-04-05 18:14

Bo Warming wrote:

> [...]
> tilsvarende minerydning uden ulykker, dengang.
> Men ved Vestkysten står der stribevis med kors på kirkegaardene over

Sikke noget pjat. Den ene evt. forbrydelse retfærdiggører ikke den anden.

> Vedr kz-rædslernes dødsfald er der beviser på 80000 - ikke på 6 mio.
> Og de fleste af disse 80000 døde af naturlige årsager .
>
> Jeg er enig i at tyskerne havde ansvar på indespærrede, men krig er krig.

Så du mener, at Tyskland var i krig med sine jødiske medborgere?

bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-05 04:23

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in
message news:42595efe$0$185$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Sikke noget pjat. Den ene evt. forbrydelse retfærdiggører ikke den anden.

Netop. At vi førte krig mod civile svage tyskere da det blev fred og
ufarligt, og vi aflivede børn og ingeniørsoldater målrettet, viser at vor
etik er værre end Eichmanns

> Så du mener, at Tyskland var i krig med sine jødiske medborgere?

Efter WW1 døde 20 mio af den spanske syge, især fordi de allierede fortsatte
blokaden så tyskerne sultede.

Af angst for at WW2 skulle give samme sult-katastrofe, satte man jøder i
arbejdslejre, så de på udekommandoer kunne dyrke mad i Polen, Tyskland og
Tjekkiet, mens mænd var ved fronten

Fangerne fik de nødvendige næringsstoffer men havde ikke håb om lys fremtid
og det giver psykosomatisk sygdom, bl.a. tyfus og dysenteri, TB og difteri
osv.Kz-lejrende var torturagtigt deprimerende. Jødiske unge mænd var især
rejst til Stalin og når familier kun består af oldinge, mødre og børn er
fremtidsudsigterne ikke noget der giver lyst til at leve.

Man gjorde hvad man kunne, men kz-lejrlægerne troede på smitteveje og
forstod ikke immunforsvarets psykeafhængighed, så smitstof-desinfektion pr
tekstil-gasning og krematorier var ikke nok til at holde disse utilsigtede
dødsfald nede.

Fra : Kim2000

Dato : 10-04-05 20:34

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse news:mjc6e.43713$>
Vedr kz-rædslernes dødsfald er der beviser på 80000 - ikke på 6 mio.
> Og de fleste af disse 80000 døde af naturlige årsager .

Og her benægter du at der fandtes udryddelseslejre og dermed et
holokaust, hvad er det nu man kalder det..... benægtelse af holokaust?

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-05 04:42

> [...]
>>

> Og her benægter du at der fandtes udryddelseslejre og dermed et holokaust,
> hvad er det nu man kalder det..... benægtelse af holokaust?

Ingen har benægtet arbejds- og transit-lejre

At mange % af de indsatte
døde en trist og stresset sygdomsdød, har jeg ofte været villig til at kalde
folkedrab (men ikke fortsætligt folkemord).
I nederlagets stund var der faktisk mellemledere i SS, der hoverede over, at
jøder var fjenden og fik hvad de havde fortjent, og således gjorde man det
udholdelig at slæbe lig til krematorierne.
Soldaterhumor er vulgær, under en krig især
og Øst For Elben er livegenskabets Genghis-Khan-territorier hvor
gentleman-krigsførsel efter Haag-konventioner aldrig har været prøvet. Læs
bogen "Poltava" om Karl12s nederlag til zaren

Som erfaren ulandsarbejder ved jeg at kulturkløft mellem vort byliv og
sult-truede massers dyriske liv er ENORM
At gøre sig til dommer over fremmed kultur, skaber kun ulykke. Vær tolerant.
Afvent beviser, "Den kaste første sten, der selv er ren", sagde Jesus klogt.
Og du er ikke moralsk ren af at have levet i en steril kuvøse hele dit liv
med luksus og alle konflikter gemt ind under gulvtæppet..

Fra : Kim2000

Dato : 11-04-05 13:59

> [...]
> døde en trist og stresset sygdomsdød, har jeg ofte været villig til at
> kalde folkedrab (men ikke fortsætligt folkemord).

Altså du mener ikke, der fandtes holokaust, tak for det svar. Det tog
sin tid at få fristet ud af dig.

Mvh
Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-05 20:53

> Altså du mener ikke, der fandtes holokaust, tak for det svar. Det tog
> sin tid at få fristet ud af dig.

Har du svært ved at læse? Du tjener angiveligt over 30.000 om måneden, men
det kan da ikke være i et job, der stiller store krav til dit intellekt.
Prøv nu at læse, hvad Bo Warming rent faktisk skriver i stedet for blot at
gætte dig frem hele tiden. Så kan du måske ligefrem komme med et fornuftigt
svar til en afveksling.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/03/05)

Fra : Kim2000

Dato : 11-04-05 21:05

> [...]
> stedet for blot at gætte dig frem hele tiden. Så kan du måske ligefrem
> komme med et fornuftigt svar til en afveksling.

Bo skriver, at der ikke skete en systematisk udryddelse sted, da hele
definitionen på holokaust er "systematisk udryddelse" eller som Bo
kalder det "forsætlig folkemord", så er det jo meget klart hvad Bo
siger. Det er i Danmark legalt at benægte holokaust, ikke særlig
fornuftigt, men det er legalt (i Tyskland spærres man faktisk inde for
det synspunkt - det er heller ikke særlig fornuftigt).

mvh
Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-05 21:19

> [...]
> definitionen på holokaust er "systematisk udryddelse" eller som Bo
> kalder det "forsætlig folkemord", så er det jo meget klart hvad Bo

Bo Warming skriver ordret "At mange % af de indsatte døde en trist og
stresset sygdomsdød, har jeg ofte været villig til at kalde folkedrab (men
ikke fortsætligt folkemord)."

Der er intet i ovenstående citat, der benægter holocaust. Hvis du mener det
anderledes, bør du slå ordet "holocaust" op.

> Det er i Danmark legalt at benægte holokaust, ikke særlig
> fornuftigt,

Hvorfor er det ikke fornuftigt? Er visse "sandheder" så religiøst
nagelfaste, at de ikke må anfægtes? Har du selv oplevet holocaust? Jeg selv
er fra den generation, der af "de røde lejesvende" (lærene i 70'erne) blev
belært om det vigtige i at stille spørgsmål og ikke tro på alt, hvad andre
siger. Jeg lærte også at være kritisk og forlange dokumentation for
påstande, lige meget hvor politisk korrekte de måtte være. Du er
tilsyneladende fra en anden generation.

Fra : Kim2000

Dato : 11-04-05 21:44

> [...]
>
> Der er intet i ovenstående citat, der benægter holocaust. Hvis du
> mener det anderledes, bør du slå ordet "holocaust" op.

Holokaust er fortsætligt folkedrab per definition

> Hvorfor er det ikke fornuftigt?

Fordi der er så overvældende beviser på det er sket, bl.a. lejrene,
vidner, dagbøger, optegnelser fra nazisterne etc. etc. Det er vel en så
styg sandhed at du ikke kan tro det, og ja det er ufatteligt at man
kunne forføre et folk til at gøre den slags, ikke destro mindre er det
et faktum, ligesom det er faktum at vi har landet på månen, selvom
hverken du eller jeg nogensinde kommer til at stå der og tjekke om det
hele nu ikke bare er fup.

>Er visse "sandheder" så religiøst nagelfaste, at de ikke må anfægtes?
>Har du selv oplevet holocaust?

Udfra den betragtning kan vi heller ikke være sikker på der skete en
flodbølge i asien, vi kan ikke være sikker på den franske revolution
skete, vi kan ikke være sikker på ret meget faktisk, det eneste man i så
fald kan være sikker på er hvad der sker i lige præcis ens omegen. Synes
du selv det var et godt argument du kom med der?

Det du og Bo åbenbart kræver må være en tidsmaskine for selv at se
uhyrlighederne?? Jeg kan jo høre at I begge benægter vidneudsagn,
ovnene, massegravene og endda nazisternes egne optegnelser.

> [...]
>70'erne) blev belært om det vigtige i at stille spørgsmål og ikke tro
>på alt, hvad andre siger. Jeg lærte også at være kritisk og forlange

Biblioteket, start med de to bøger (fordi de er meget dækkende), hvis du
fortsat ikke er overbevist så er der en et par hyldefulde mere at se på
bagefter.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 07:04

> Holokaust er fortsætligt folkedrab per definition

Ordet betyder "En hel masse der er opbrændt" og har fået mange lyriske og
andre betydninger, og os holocaust-minimalister anerkender at holocaust =
folkedrab skete.

Men i hovedsagen er fortsæt ikke sandsynliggjort, og gas som
henrettelsesmetode er meget, meget usandsynlig, og kun få % af 6 mio-tallet
kan underbygges med statistik, der kan holde i byretten.

> [...]
> eller jeg nogensinde kommer til at stå der og tjekke om det hele nu ikke

Sandsynligheden for at måne-foto er fup sætter jeg til milliardendedel ,
og det ville jeg også have gjort vedr om jorden er flad,
da Columbus og Magellan kom retur.
(Inden da 1% - alle søfolk forstod runding.)
At den franske revolution skete, er der så mange uafhængige skriftlige
vidnesbyrd om ,
at en sammensværgelse, der har skabt falske beviser, er
milliardendedel-usandsynlig
Præsident Roosewelt i 1905 sagde "En død indianer er en god indianer, og
undtagelser er så få at jeg ikke har tid til dem", og vedr teorier der er
milliardendedel-usandsynlige har jeg ikke tid til dem.
Men vedr 6 mio og gas er vi ikke nede på sådant - her bør tvivles.

6 mio og gas er der delte meninger om - her er det vanvid at tale om
bevisligheder. Har står den ene arbejdshypotese mod den anden.
Der er ikke delte meninger om tsunami og revolution.

> [...]
> uhyrlighederne?? Jeg kan jo høre at I begge benægter vidneudsagn, ovnene,
> massegravene og endda nazisternes egne optegnelser.

Citer de optegnelser.

VEDRØRENDE FORTSÆT TIL FOLKEDRAB MED KZ-TYFUS SOM VÅBEN

"Det, der er plager en mands samvittighed, generer ikke en andens. Således
er den ene samvittighed I konflikt med den anden."
Hannah Arendt

Krigen nødvendiggjorde arbejdslejre. Man havde ikke tid at forbedre på
overlevelse, andet end ved at gasse tøj og brænde lig og ansætte flere
lejrlæger.
Ingen papirer tyder på mord-fortsæt, men pep-talks om at "det har jøderne
rigtig godt af, for de amerikanske jøder skabte krigen" er der sørgelig
mange af. Men de holder ikke i byretten som fortsæt til manddrab.

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 12-04-05 08:39

Bo Warming wrote:

> Krigen nødvendiggjorde arbejdslejre.

Det var da en ualmindeligt kynisk holdning.

Dermed fritager du beslutningstagerne for ansvaret?

Dvs at du mener, at det er legitimt at fratage uskyldige mennesker deres
borgerlige rettigheder og holde dem som slaver med den begrundelse, at
der er krig?

Ja/nej?

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 13:43

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in
message news:425b7b22$0$173$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> borgerlige rettigheder og holde dem som slaver med den begrundelse, at der

Nej, sføli.

Men når der er krig og Danmark beder tyskerne om at befri os for 300
kommunister - tyskerne havde ønsket at vi internerede 80 - så er det
nærliggende for tyskerne at sige jatak og benytte alle 300 til at fabrikere
ammunition i underjordiske udekommandoer nær Stutthoff.

Franske fangne soldater blev ligeledes benyttet som arbejdskraft, fordi alle
tyske industriarbejdere var ved fronterne.

Politiet fra den danske Politigård ved Tivoli var nyttigt for tyskerne til
oprydning efter bombardementer. Krig nødvendiggør at man får arbejdet udført
med brug af krigsfanger. Krig er krig.

Drop din forenkling om een årsag, een virkning

"Vi er i vane med at forklare det, som skyldes mange årsager ved enkelt
årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette."
Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 12-04-05 14:04

Bo Warming wrote:

> Nej, sføli.

Hovsa, først lignede det et klart svar...
Men så....
vh
Bjarne

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-04-05 07:36

> [...]

> uhyrlighederne?? Jeg kan jo høre at I begge benægter vidneudsagn,
> ovnene, massegravene og endda nazisternes egne optegnelser.

Hvor ser du mig benægte vidneudsagn, ovnene, massegravene og endda
nazisternes egne optegnelser? Et link til citat fra mig vil hjælpe
gevaldigt.

Kan du ikke snart forholde dig til det, der bliver skrevet?

Jeg spørger igen: Har du nogle fysiske beviser på eksistensen af gaskamre?
Hvis ikke, så udtaler du dig om noget, du ikke har forstand på. Hvis det kan
være dig en trøst, kan andre heller ikke fremkomme med fysiske beviser for
eksistensen af gaskamre. Tør du forholde dig til dét faktum?

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-04-05 09:00

> [...]
> kan være dig en trøst, kan andre heller ikke fremkomme med fysiske beviser
> for eksistensen af gaskamre. Tør du forholde dig til dét faktum?

At benægte - som Bo gør - at jødeudryddelserne fandt sted, fordi der ikke er
"fysiske beviser på gaskamre" (en påstand, jeg ikke gider efterprøve, da den
er ligegyldig- Øjenvidneberetningerne er talrige nok som bevis) svarer til
at påstå, at de personer, hvis lig man ikke fandt efter Estonias forlis, nok
er i live endnu.

Per V.

Fra : Kim2000

Dato : 12-04-05 13:11

> [...]
> gevaldigt.
>
> Kan du ikke snart forholde dig til det, der bliver skrevet?

Jeg forholder mig til at jeg flere gange har henvist dig til beviserne,
men at du ikke kan se dem, ergo må du åbenbart mene at vidneudsagn,
ovnene, massegravene og nazisternes egne optegnelser ikke er nok. Til
det kan jeg kun sige, gå ud i bilen, start den og sus ned på biblioteket
og læs den stak litteratur der er om emnet, bl.a.
førstehåndsvidneberetninger. Perioden er ekstremt godt udforsket af
særdeles kompetente personer. Når du er færdig med det, så kør videre
til Tyskland, hvor du kan gå ind i et par tidligere kz lejre og se for
dig selv. Her kan du endda også se en rigtig mursten fra dengang. Hvis
du fortsat er i tvivl, så er der kun tidsmaskinen tilbage

mvh
Kim

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-04-05 13:20

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> writes:

> Jeg forholder mig til at jeg flere gange har henvist dig til beviserne,

Kim, du bliver nødt til at anerkende, at de har fanget dig i en
fælde. De har sagt "fysiske beviser" og dermed ment gasrester e.lign,
som bevisligt har været brugt til at dræbe mennesker med.

De er meget kløgtige. I deres egen lille verden.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Kim2000

Dato : 12-04-05 13:41

> Kim, du bliver nødt til at anerkende, at de har fanget dig i en
> fælde. De har sagt "fysiske beviser" og dermed ment gasrester e.lign,
> som bevisligt har været brugt til at dræbe mennesker med.

Nu kan jeg jo ligeså godt erkende (bare mellem os to ) at mit formål
med denne "debat" har været at fremvise for gruppen hvem der benægter
holokaust. Jeg ser derfor missionen som vellykket. Jeg har naturligvis
på intet tidspunkt taget deres argumentationer alvorligt, men er
tilgengæld meget fascineret over i hvilken grad de har fulgt den
slaviske model for revisionister. Hvilket vil blive brugt i min
undervisning i samfundsfag til næste års emne om 2. verdenskrig.

Jeg er jo udemærket godt klar over at når man finder en død mand og en
tønde gas ved siden af, så er det i deres verden intet bevis, selv hvis
man obcerer manden og erklærer at gassen ved siden af dræbte manden, så
ser benægteren det ikke som bevis for at de 45 andre der stod ved siden
af blev dræbt af gassen. Når de 45 andre er blevet obduceret og man har
erklæret at de blev dræbt af den samme gas, og der 6 andre kamre der
ligner, så er det fortsat ikke et bevis i benægterens verden.

Jeg hørte BW på et tidspunkt erklære at det var meget meget usandsynligt
at den franske revolution ikke fandt sted, fordi det var så
veldokumenteret, "morsomt" nok så er holokaust rent faktisk dokumenteret
væsentligt bedre end denne. Måske skulle man bede om et fysisk bevis på
den franske revolution

Så, jojo, man er ikke helt idiot, jeg vidste godt hvilken strategi de
brugte, det overraskede mig dog lidt at Jens Bruun gik på den med
samlede ben.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 14:44

> [...]
> meget fascineret over i hvilken grad de har fulgt den slaviske model for
> revisionister. Hvilket vil blive brugt i min undervisning i samfundsfag

Giv dem hele trådene fra disse usenetgrupper, så eleverne kan se , AT EN
SAG KAN SES FRA TO SIDER

> [...]
> erklæret at de blev dræbt af den samme gas, og der 6 andre kamre der
> ligner, så er det fortsat ikke et bevis i benægterens verden.

Hvis og hvis og hvis. - fortæl om et lig, hvori der var rester fra Zyklon B

Zyklon B tønder, som du kalder dåserne - der kun fremstilledes i een
størrelse, kan du se på Frihedsmuseet og diverse museer med tyske
undervandsbåde. Dåser brugt af kriegsmarienen på skibene. Gassede matroserne
hinanden? Nej de gassede vasketøjet for at undgå tyfussmitte

> [...]
> veldokumenteret, "morsomt" nok så er holokaust rent faktisk dokumenteret
> væsentligt bedre end denne. Måske skulle man bede om et fysisk bevis på

Der er enorme mængder - fra UAFHÆNGIGE KILDER.
Holocaust er der nok skrevet mere om end 1700-tallets Paris- men hvis alle
skriver af fra samme utroværdige Nyrnberg Trial dokumenter, så er det jo
ikke bedre dokumenteret af den grund

Ingen har søgt at flygte fra, at efter visse definitioner bør holocaust
benægtes, hvis man er videnskabelig, efter andre er det en banalitet.
Folkedrab er bevist. 6 mio og gas er ikke. Mord-fortsæt er usandsynlig vedr
de fleste kz-døde.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-04-05 14:46

> [...]

> veldokumenteret, "morsomt" nok så er holokaust rent faktisk dokumenteret
> væsentligt bedre end denne. Måske skulle man bede om et fysisk bevis på

Det er da nemt nok. Har du f.eks. set noget til Marie Antoinette for nylig?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 12-04-05 16:16

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> Kim, du bliver nødt til at anerkende, at de har fanget dig i en
> fælde. De har sagt "fysiske beviser" og dermed ment gasrester e.lign,
> som bevisligt har været brugt til at dræbe mennesker med.

Er der nogen der kan fremvise et eneste bevis på, at Killfilter-Bo
eksisterer eller nogensinde har gjort det? Nej vel!

PEJ

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 12-04-05 19:20

Poul Erik Jørgensen wrote:
> "Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan fremvise et eneste bevis på, at Killfilter-Bo
> eksisterer eller nogensinde har gjort det? Nej vel!
>
> PEJ

Mener du, at alle de mange tusind indlæg fra "Bo" simpelthen er en
ondsindet virus?

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 19:37

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in
message news:425c0355$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Mener du, at alle de mange tusind indlæg fra "Bo" simpelthen er en
> ondsindet virus?

Ganske mange har benyttet sig af at jeg ofte oplyser telefonnummer 35861000

Men anti-revisionister ved, at de er på gyngende grund og tør aldrig
forbedre net-dialogen, hvilket en hurtig telefonsnak er god til.

Godheds-industri-apologeter tør slet ikke erfare, at monsteret hvis billede
de sætter knappenåle i, i fantasiens verden, er et såre normalt menneske

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 12-04-05 20:50

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> skrev i en
meddelelse news:425c0355$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Mener du, at alle de mange tusind indlæg fra "Bo" simpelthen er en
> ondsindet virus?

Ja, som en ond organisation har plantet for at vildføre naive danskere 8(

PEJ

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 21:27

> "Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> skrev i en
> meddelelse news:425c0355$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Ja, som en ond organisation har plantet for at vildføre naive danskere 8(

Du har ikke høje tanker om dine med-usenettere?

Hvilken mafia mon står bag mig? Jeg kender ikke andre "onde organisatione"r
end Islam. De står ikke bag mig.
Og når de arbejder i egne lande er de ikke onde=trivselsskadelige

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 12-04-05 21:34

> [...]
meddelelse news:425c0355$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Mener du, at alle de mange tusind indlæg fra "Bo" simpelthen er en

En meget ondsindet!

PEJ

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 13:37

> [...]
> kan jeg kun sige, gå ud i bilen, start den og sus ned på biblioteket og
> læs den stak litteratur der er om emnet, bl.a. du fortsat er i tvivl, så

jEG HAR NETOP VÆRET PÅ BIBLIOTEKET PÅ bRAGESGADE og de kan ikke finde
litteratur der har oplysninger som du mener findes

Begræns dig til fx TYSKE OPTEGNELSER om gaskamre. Citer dem ordret. De
eksisterer ikke

Fra : Kim2000

Dato : 12-04-05 13:45

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse news:mhP6e.16567$> jEG
HAR NETOP VÆRET PÅ BIBLIOTEKET PÅ bRAGESGADE og de kan ikke finde
> litteratur der har oplysninger som du mener findes

Du vil prøve at påstå at et dit bibliotek ikke har det mindste om
Holokaust? I silkeborg er der 4 hylder med litteratur, du må på den
igen, enten så ser du det forkerte sted, eller det er et meget lille
bibliotek eller det var en uviden bibliotikar du spurgte. Heldigvis bor
du i København, så en tur til hovedbiblioteket er en mulighed.

mvh
Kim

Fra : Ulvir

Dato : 12-04-05 14:31

Bo Warming wrote:

> [...]
> litteratur der har oplysninger som du mener findes
>
> Begræns dig til fx TYSKE OPTEGNELSER om gaskamre. Citer dem ordret. De

Lifton pp. 323; 185-186

Between 1945 and 1962 Polish officials found five manuscripts written by
Sonderkommando members before their deaths. The published manuscripts and
documents relate to the specific process of extermination at Birkenau, and
provide detailed descriptions of the crematoria and gas chambers.

http://www.geocities.com/onemansmind/hr/methods/Inject.html

Ulvir.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 14:35

> [...]
> eller det var en uviden bibliotikar du spurgte. Heldigvis bor du i
> København, så en tur til hovedbiblioteket er en mulighed.

De har masser. Men intet der berører fysisk bevis på gaskamre
Eller vidneførsel
Kun postulater, postulater, postulater. Især fra folk der aldrig var
arbejder i arbejdslejrene.

Hvis gas er droppet, så fremlæg sandsynliggørelse af over ½ mio omkomne i
lejrene. Heller ikke det kunne Nørrebros største bibliotek finde noget om.
At dødsfald skyldtes FORTSÆT berøres perifert nemlig at der skete nogle
henrettelser i ny og næ, af disciplinære grunde. Når meget få fangevogtere
skal holde styr på enorme antal fanger i krigstid, så er sådan straf en
sørgelig rutine - det var dog især russiske krigsfanger der ramtes.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 13-04-05 09:49

> [...]
>ind i et par tidligere kz lejre og se for dig selv. Her kan du endda
>også se en rigtig mursten fra dengang. Hvis du fortsat er i tvivl, så

Hvis man ikke selv har mulighed for at tage af sted, er der fotografier
og dokumentation her:
http://www.holocaust-info.dk/

Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 13-04-05 13:08

> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man ikke selv har mulighed for at tage af sted, er der fotografier og
> dokumentation her:
> http://www.holocaust-info.dk/

Ingen af de kz-lejre jeg har besøgt, museerne incl , har fremlagt fysiske
beviser på gaskamre - eller 6 mio døde ialt - eller at folkedrab var med
fortsæt

Fra : Martin T.

Dato : 13-04-05 13:29

> [...]
> beviser på gaskamre - eller 6 mio døde ialt - eller at folkedrab var med

Med forsæt?? Er det det man i jura kalder uforsætligt folkedrab?

Mvh
Martin T.

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-04-05 21:49

> Hvorfor er det ikke fornuftigt? Er visse "sandheder" så religiøst
> nagelfaste, at de ikke må anfægtes?

Det har ikke noget med religion at gøre. Men det er lige så naragtigt at
benægte gaskammerdrabene som at påstå, at jorden er flad.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 07:08

> [...]

> fornuftigt, men det er legalt (i Tyskland spærres man faktisk inde for det
> synspunkt - det er heller ikke særlig fornuftigt).

At USA tvinger tyskerne til at spærre revisionist-videnskabsmænd inde -
langtidsfængsling af bl.a. Uno Valendy - peger mod at man ikke mener at
deres postulerede sandhed kan klare sig uden magt-er-ret.

Bogen "Løgnens Veje" angiver i kapitlet Bo Warming, at det er en ulykke at
der ikke i DK er lov, så jeg kan straffes for min revisionisme

Den er skrevet af formanden for Mosaisk Trossafmund, J Blum. Men byretten
siger at der er ikke antisemitisme i nogen af mine skriverier.

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 12-04-05 08:42

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Den er skrevet af formanden for Mosaisk Trossafmund, J Blum. Men
> byretten siger at der er ikke antisemitisme i nogen af mine skriverier.

Men mener du at jøderne var uskyldige og uretmæssigt blev interneret i
det tyske riges arbejdslejre eller havde den tyske stat en god grund til
at gøre det?

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 13:38

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in
message news:425b7bf8$0$179$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Men mener du at jøderne var uskyldige og uretmæssigt blev interneret i det
> tyske riges arbejdslejre eller havde den tyske stat en god grund til at
> gøre det?

Selvfølgelig var jøderne uskyldige.

Siden 1945 har ingen debatør påstået andet

Fra : Kim2000

Dato : 09-04-05 19:48

> Kim meddelte os, at der eksisterer fysiske beviser OG vidneudsagn
>
> Jeg spurgte efter de fysiske beviser.
>
> Intet har Kim nu meddelt om fysiske beviser i sit svar

Nåda.... Det var dog en overvældende interessant tolkning af et indlæg,
der sagde det stik modsatte. I det mindste følger du da slavisk
opskriften for en "god benægter", så der er intet overraskende i dit
svar. Du svarer i vest, når der spørges i øst.

> [...]
> smidt ud i valgkampen, men andre fik ham ud. Glistrup erkender _ikke
> at have interesseret sig_ for spørgsmålet og at han ukritisk regner

Så du vil altså ende med at svine en gammel Glistrup til og kalde ham
for en holokaust fornægter. Du synker altså så dybt i dit forsøg på at
"få ret" at du vil svine dit store idol til, og direkte fejlcitetere
manden. Alle os der så valget i 2001 ved nu at du enten bevist eller
ubevist lyver for at tilgodese dine "argumenter".

> [...]
>min komputer. Jeg har ikke undersøgt det. Her følger jeg flertallets
>gæt. Det gør jeg ikke vedr holocaust, hvorom jeg er *minimalist, ikke

Det har du da vist ikke selv gjort, men hvis du har, må du heller låne
den igen på biblioteket (husk man må ikke medbringe syltetøjsglas til
brug af "videnskabelige forsøg").

> [...]
>forelagt planer om at udvinde sæbe, beviser ikke noget, vel? Der var
>tusinder af lig - det har ingen benægtet.

Den "detalje" du glemmer er at man faktisk forsøgte og man også gjorde
det, men at man ligeledes konkluderede at det økonomisk ikke kunne
betale sig, derfor blev ideen droppet. .

> Kendes beviser på gas-død, 6 mio tal eller morderisk fortsæt af nogen
> af Jer andre? Fortæl.

Som nævnt, overvældende beviser, du evner blot ikke at se dem, det er
synd for dig, jeg har medlidenhed med dig.

Nåja, da det er en debat med bw må vi heller finde et passende citat
frem:

"tomme tønder buldre mest"

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-05 04:47

> [...]
> for en "god benægter", så der er intet overraskende i dit svar. Du svarer

Du hævdede at der er fysiske beviser på gaskamre
Jer spørger i øst om hvilke
Du svarer i vest om andre ting

Dine ligheder mellem mig og benægter-psykologi er kedsommelige og
irrelevante - som at du er lig Hitler fordi du har to ben og Hitler havde to
ben
Jeg er ikke benægter men minimalist

> [...]
> Alle os der så valget i 2001 ved nu at du enten bevist eller ubevist lyver

Jeg har oplyst at Glistrup er minimalist, ikke benægter,
Han er altså som jeg (men udfra fornemmelse, ikke udfra grundig
videnskabelig forskning). Jeg har oplyst at Glistrup smed ikke nogen ud ved
valget 2001. Hvis du er uenig, så dokumenter
Glistrup var ikke leder, kun kandidat. Han ville aldrig kunne have smidt
nogen ud, selv hvis han ville. Han talte imod udsmudning, men landsformand
og bestyrelse havde flertal og magt. Igen misinformerer du lodret.

> Den "detalje" du glemmer er at man faktisk forsøgte og man også gjorde
> det, men at man ligeledes konkluderede at det økonomisk ikke kunne betale
> sig, derfor blev ideen droppet. .

Havde jeg været kemiker dengang, ville jeg have vist Himmler small scale
forsøg om at sæbe kan laves af lig, for sålænge jeg var aktiv med
måske-relevant laboratorieforskning, ville jeg ikke blive sendt til
Østfronten
At der var 300000 tyske værnemagtssoldater i DK og de søgte at få os til at
lave lidt sabotage så de kunne bliver her, skyldtes at alle vidste at krigen
var tabt og sendtes de mod Stalin var de døde, så man søgte at hygge sig
hvor man var(flødeskumsfronten kaldte de DK)

Du har lovet FYSISKE BEVISER på gaskamre. Har du dem eller har du ikke?

Fra : Kim2000

Dato : 10-04-05 14:01

> Dine ligheder mellem mig og benægter-psykologi er kedsommelige og
> irrelevante - som at du er lig Hitler fordi du har to ben og Hitler
> havde to ben
> Jeg er ikke benægter men minimalist

Jeg tilhører menneskeracen som Hitler gjorde, du tilhører altså
benægter-fløjen, som du selv siger, tak for det svar, så fik vi klarlagt
dette.

Du benægter at tyskland førte en systematisk udryddelsespolitik. Men
tager jeg da fejl og vil du medgive, at der skete en systematisk
udryddelse af jøder, sigøjnar, kommunister etc i de tyske lejre? Det var
et ja eller nej spørgsmål.

> Jeg har oplyst at Glistrup er minimalist, ikke benægter,

Glistrup har for åben tv erklæret at der fandtes systematisk udryddelse
sted, og at manden fra Århus var en idiot (igen sagt på direkte tv). Det
er naturligvis et problem for dig, at du enten nu er nødt til at
erklære, at du selv tager fejl eller at Glistrup tager fejl. Men faktum
er altså at Glistrup aldrig har udtalt sig om at udryddelsen ikke fandt
sted. Jeg ved ikke hvorfor du på dine gamle dage og hans gamle dage vil
svine ham til efter du har været trofast overfor hele tiden, men det er
en mærkværdig loyalitet du lægger for dagen.

> Han er altså som jeg (men udfra fornemmelse, ikke udfra grundig
> videnskabelig forskning). Jeg har oplyst at Glistrup smed ikke nogen
> ud ved valget 2001. Hvis du er uenig, så dokumenter

Direkte fjernsyn i valgkampen 2001, man kan sikkert få en kopi af
båndet, hvis man er i tvivl, det er jeg ikke og derfor gider jeg ikke
bruge 2-400 kroner og energi på at skaffe båndet.

> [...]
> smidt nogen ud, selv hvis han ville. Han talte imod udsmudning, men
> landsformand og bestyrelse havde flertal og magt. Igen misinformerer

Nej, det gjorde han ikke. Han kaldte manden for idiot og tosse.

> [...]
> scale forsøg om at sæbe kan laves af lig, for sålænge jeg var aktiv
> med måske-relevant laboratorieforskning, ville jeg ikke blive sendt

Så de tyske tropper var altså kujoner? Og du vil ikke benægte der fandt
forsøg med sæbe sted?

> [...]
> vidste at krigen var tabt og sendtes de mod Stalin var de døde, så man
> søgte at hygge sig hvor man var(flødeskumsfronten kaldte de DK)

Altid en forklaring parat hva´? Og så var der altså 50.000 i Danmark,
dit tal er forkert ligesom resten.... Men i det mindste er dine
argumenter så let gennemskuelige at det nemmeste er bare at lade dig
snakke løs, så kan alle selv bedømme.....

> Du har lovet FYSISKE BEVISER på gaskamre. Har du dem eller har du
> ikke?

Gad vide, hvor mange gange jeg skal skrive det..., læs de tidligere
indlæg, der står sort på hvidt, hvis du evner at læse det, hvis ikke må
jeg henvise til VUC, hvor man kan få glimrende danskundervisning.

Jeg synes vi skal slutte dette indlæg med et passende citat:

"hvor længe vil du ydmyge dig"

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-05 17:08

> Jeg tilhører menneskeracen som Hitler gjorde, du tilhører altså
> benægter-fløjen, som du selv siger, tak for det svar, så fik vi klarlagt
> dette.

Jeg er holocaust-minimalist. Jeg har aldrig benægtet

> [...]
> jøder, sigøjnar, kommunister etc i de tyske lejre? Det var et ja eller nej

Du tager fejl + Du tager fejl + Du tager fejl (altså ja+ja+ja)
Som anklager har du bevisbyrden, og du har lovet os fysiske beviser vedr gas
mod jøder. Jeg glæder mig til at læse dig løfte din bevispligt - husk at man
er uskyldig indtil det modsatte er bevist - al rimelig tvivl skal komme
sigtede til gode.

> [...]
> ikke hvorfor du på dine gamle dage og hans gamle dage vil svine ham til
> efter du har været trofast overfor hele tiden, men det er en mærkværdig

Jeg har hørt ham sige at 6 mio tallet nok er cirka 2 gange overdrevet og at
han er imod enhver eksklusion af et parti, og at Århus-antisemitten var
"forvirret" og du misinformerer lodret når du skriver at Glistrup smed ham
ud. Landsformand og bestyrelsesflertal smed Andreas Baardseth ud eller fik
ham til selv at forlade partiet. Det sidste tror jeg mest på.
Efter valget ønskede man at smide mig ud, og også det var Glistrup stærkt
imod, men jeg blev smidt ud, fordi jeg påpegede korruption i
hovedbestyrelsen og formelt fordi jeg skulle have oplyst efter valget nogle
detaljer herom til medierne. Glistrup og jeg og Anders Fogh Rasmussen mener
at man skal stå ved sandheden.

> Direkte fjernsyn i valgkampen 2001, man kan sikkert få en kopi af båndet,
> hvis man er i tvivl, det er jeg ikke og derfor gider jeg ikke bruge 2-400
> kroner og energi på at skaffe båndet.

Vi kan indgå væddemål på så mange tusind kroner du vil, så får du dækket
dine udgifter ind.

Du skaffer ikke båndet -
- alene fordi du ved, at din hukommelse og din ønsketænkning er
sammenblandet

> Nej, det gjorde han ikke. Han kaldte manden for idiot og tosse.

Vi får se. Du anklager og har en art bevisbyrde, men jeg gætter at du vil
flygte fra at dokumentere.
De 2-400 kr kan jeg godt lægge ud, - ring 35861000

Sidst jeg ville vædde om storm og snestorm mm flygtede en snes debatører fra
SAMTLIGE VÆDDEMÅL, som kunne have gjort dem enormt rige, hvis de havde haft
tjæk på tingene

> Så de tyske tropper var altså kujoner? Og du vil ikke benægte der fandt
> forsøg med sæbe sted?

"Løgnens veje"-bogens dokumentation er tvivlsom
Forfatterne (Blum og Bøggild) har ofte vist sig uvidenskabelige
Men jeg har netop nævnt at sådanne forsøg ville jeg som kemiker have udført,
let og elegant, for ikke at blive sendt til østfronten, og det er da
sandsynligt at et lillebitte pilotstudy er udført. Allerede i WW1 gik den
amerikanske og britiske krigspropaganda mod de fæle tyskere på at de lavede
sæbe af lig - hvilket er en underskudsgivende sag, og meget , meget
urealistisk - bl.a. fordi det ikke var fede 2005-danskere og fordi hysteri
om usømmelig omgamg med lig, var extremt dengang.
Klemperer der var jøde i Dresden hele krigen fortæller i sin dagbog at
Auschwitz sendte til de jødiske gettoer urne med aske af afdøde, så de kunne
blive begravet korrekt ved synagogen i de tyske byer .

> [...]
> let gennemskuelige at det nemmeste er bare at lade dig snakke løs, så kan

Vedr Silkeborg-hovedkvarteret er angivet nævnte tal da man frygtede D-dag på
Vestkysten. Men i visse perioder var der nok snarere det tal du nævner
Dette tal er dog ikke centralt i denne tråds debat, men det er de beviser om
zyklon-B som du lovede.

> Gad vide, hvor mange gange jeg skal skrive det

DU HAR IKKE SKREVET ET ENESTE ORD OM FYSISKE BEVISER PÅ GASKAMRE

Du påstod skråsikkert og uden forbehold at der eksisterer fysiske beviser.
HVILKE?
Beskriv blot sådan cirka af hvad art - hvad tænkte du på, eller bluffede du,
fordi du ikke kender sandhedssøgende debats grundregler?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 10-04-05 19:42

On Sun, 10 Apr 2005 18:07:31 +0200, Bo Warming wrote:

> [...]
> imod, men jeg blev smidt ud, fordi jeg påpegede korruption i
> hovedbestyrelsen og formelt fordi jeg skulle have oplyst efter valget nogle

Disse linier kunne da være interessant at få uddybet.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-05 03:57

> Disse linier kunne da være interessant at få uddybet.

Jeg og Glistrup ønskede, at de mange pamperpenge partiet fik og får til
partiarbejdet, skulle bruges på underskriftindsamling.
Bestyrelsen bruger dem på sig selv. Vedr opstilling er vi et dødt parti,
nationalt og snart også kommunalt.

At jeg påpegede denne korruption på partiets interne internetdebat blev
pinligt for dem, så de bad Københavns-formanden indstille mig til eksklusion
og da han ikke havde andre grunde end kropslugt, så handlede hans
instillingsbrev om det.

Jeg gav efter eksklusion det komiske brev om lugt til en ven, der kommer
sammen med en Ekstrabladsjournalist. Hun lavede sjov artikel.
Partilandsformanden insisterede at jeg var smidt ud pga "indiskretion"
overfor medierne.
Som med næsten alt, hvad jeg skriver, er der klar dokumentation på hver
detalje

Er der udbrugt kolera på Nørrebro pga mig? Eller er jeg et godt bevis på
hysteri hos flertallet vedr resource-spildende hygiejne

Fra : Michael Berg

Dato : 10-04-05 23:08

> Disse linier kunne da være interessant at få uddybet.

Så gør det venligst pr. email og ikke i dk.videnskab.

/Michael

Fra : Kim2000

Dato : 10-04-05 20:24

> Du tager fejl + Du tager fejl + Du tager fejl (altså ja+ja+ja)

Dvs. du benægter at tyskland førte en systematisk udryddelsespolitik?
Det tager jeg fejl i?
Og ja, der skete en systematisk udryddelse i tyske lejre??

Er jeg den eneste der synes det er en anelse modstridende?

> [...]
> bevispligt - husk at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist -
> al rimelig tvivl skal komme sigtede til gode.

Jamen, jeg kan da godt klippe klistre mit første indlæg, da det må være
forbundet med enorme problemer at læse dette indlæg:

"Vi kan starte med at tage de hundredetusindevis - ja millioner - af
førstehåndsvidner der var efter kirgen, der uafhængigt af hinanden
fortalte det samme."

Vi har altså vidner, endog rigtig mange.

"Vi kan derefter tage de soldater, der befriede
lejrene, der sagde det samme, igen helt uafhængigt af hinanden."

Vi har endnu flere vidner, endda en lang række soldater der har al mulig
grund til at benægte det.

"Dernæst
kan vi så tage de tyske soldater og lejrkommandater, der kunne berette
det samme, forskellen var at SS´erne bare ikke så noget forkert i
lejrene. "

Fx en Speer, der medgav at der fandt udryddelse sted.

Det var de ikke-fysiske beviser. Egentlig er det nok til at bedømme
situationen, men du kræver mere, så det får du.

"Så kan vi tage ovnene, som man også fandt da man befriede
lejrene, med menneskeknogler"

Dette er et fysisk bevis.

"vi kan fortsætte vores bevistur, ved at
kigge på de massegrave der blev opdaget efter krigens afslutning."

Dette er endnu et fysiskbevis, men bevares man obducerede da ikke
samtlige, så der skal nok være en enkelt der døde af naturlige årsager.
Man obcerede heller ikke samtlige ofre for flodbølgen i Asien, så der er
såmænd nok også en enkelt der ikke døde af drukning men af andre
årsager, men udfra din logik, så må det betyde at flodbølgen ikke
skete.....

"Når vi
har gjort det kan vi tage et kig på tyskernes egne papir, der fortalte
hvem der var blevet dræbt og hvornår"

Endnu et fysisk bevis, tyskerne skrev meget detaljeret om hvert enkelt
drab (man skulle vel være sikker på at få fat i samtlige).

Det var da ikke så svært at læse var det?

Jeg tror ikke du ved hvad holokaust er? Holokaust betyder at man
systematisk forsøger at udrydde et andet folk, et holokaust er et
holokaust uanset om der udryddes 40 millioner eller 6 millioner, man kan
ikke være "lidt skyldig", så jeg spørger igen, vil du påstå at Glistrup
har sagt der ikke fandt Holokaust sted? Det kan ikke være så svært?

> [...]
> nogle detaljer herom til medierne. Glistrup og jeg og Anders Fogh
> Rasmussen mener at man skal stå ved sandheden.

Eller også røg du ud fordi du stank, jeg kan nemlig godt huske artiklen
i EB, hvor du forklarede at vikingerne heller ikke vaskede sig. En anden
grund kunne være at man benægter holokaust?

> Vi kan indgå væddemål på så mange tusind kroner du vil, så får du
> dækket dine udgifter ind.

Ved du hvad Bo, jeg har en løn på over 30000 om måned, du har en
pension, det er ikke besværet værd at tage dine penge, som pensionist
har du sikkert så få penge alligevel at det ikke er det værd. Derudover
kunne jeg ikke drømme om at oplyse mit kontonummer til fremmede.

> Du skaffer ikke båndet -
> - alene fordi du ved, at din hukommelse og din ønsketænkning er
> sammenblandet

Er der nogen der forbyder dig at hente det? I betragtningen af du er
parat til at betale for det?

> "Løgnens veje"-bogens dokumentation er tvivlsom

Så de er også med i konspirationen?

> Forfatterne (Blum og Bøggild) har ofte vist sig uvidenskabelige

Nå, lad os da lige høre lidt mere om det?

> DU HAR IKKE SKREVET ET ENESTE ORD OM FYSISKE BEVISER PÅ GASKAMRE
>
> Du påstod skråsikkert og uden forbehold at der eksisterer fysiske
> beviser. HVILKE?

Se tidligere i dette indlæg.

> Beskriv blot sådan cirka af hvad art - hvad tænkte du på, eller
> bluffede du, fordi du ikke kender sandhedssøgende debats grundregler?
Gør du?

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-05 03:48

> Vi har altså vidner, endog rigtig mange.

Det har du ret i. Men kom så nu link om,hvilke har bevismæssig værdi. Altså
hvilke er blevet krydseksamineret af en modparts advokat i fair play
offentlig høring eller retssag.

> Fx en Speer, der medgav at der fandt udryddelse sted.

Han er eksempel på, at man købte sig vidneudsagn ved, at han var mere
skyldig end de hængte, men slap for hængning ved at vidne som amerikanerne
ønskede.

> "Så kan vi tage ovnene, som man også fandt da man befriede
> lejrene, med menneskeknogler"
> Dette er et fysisk bevis.

Det er et fysisk bevis på, at tyskerne anstrengte sig for at holde tyfus og
anden smitsom sygdom nede, ved at brænde de sygdomsdøde, så ikke smitstof
fra lig skulle sive ned i grundvandet, som fangerne drak fra brøndene.
Du flygter fra fysisk bevis på gaskamre, som du lovede

> "vi kan fortsætte vores bevistur, ved at
> kigge på de massegrave der blev opdaget efter krigens afslutning."

Har du link til hvormange lig, der reelt er talt op? Husk du skal bevise 6
millioner
Ellers bryder din påstand sammen.
Jeg er spændt på , om du kan finde indicer på titusind opgravede. Søg på
hver af kz-lejrenes navne og rapporter her om antal opgravede lig..

> "Når vi
> har gjort det kan vi tage et kig på tyskernes egne papir, der fortalte
> hvem der var blevet dræbt og hvornår"

Tallet 1-1½ mio for Auschwitz er baseret på, at denne transitlejrs ankomne
togs personlister var deromkring.
Men vi har navne på en masse af disse, der kom videre til andre lejre. At
ankomme til en lejr er ikke det samme som at dø i lejren.
Wannsee dokumentets Endløsnung er om folkeflytning til Hviderusland og der
havnede og overlevede nok cirka en million jøder

> Er der nogen der forbyder dig at hente det? I betragtningen af du er parat
> til at betale for det?

Retsplejens love siger at du skal skaffe bånd, som du mener er bevis. Gør du
ikke det, har du intet bevis.
Du oplyser at du tjener 30000 kr pr måned. Men en udgift på 400 kr vil du
ikke betale for at skaffe et bevis. Væddemål tør du ikke.

Journalist-spørgsmål: "Hvordan tror De, De ville have haft det, hvis Hitler
blev helten?" GLISTRUP-SVAR: " Der ville ikke have været stor forskel. Hele
den myte, der nu er lavet om Hitler, nazisterne og tyskerne var nogle
skrækkelige onde mennesker, hvad er det for noget?-At drage folk til ansvar
for, hvad der sker under en krig, er den rene parodi. Det er bare afhængig
af, hvem der vinder. Når en krig er forbi, er Churchill en helt og Hitler en
skurk." Glistrup , Århus Stiftstidende, dec 71

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-05 20:10

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har altså vidner, endog rigtig mange.

Det er ikke et fysisk bevis på eksistensen af gaskamre.

> [...]

> Det var de ikke-fysiske beviser. Egentlig er det nok til at bedømme
> situationen, men du kræver mere, så det får du.

Spændende...

> "Så kan vi tage ovnene, som man også fandt da man befriede
> lejrene, med menneskeknogler"

Det er ikke et fysisk bevis på eksistensen af gaskamre.

> Dette er et fysisk bevis.

Nej, ikke på eksistensen af gaskamre. Der er også ovne med menneskeknogler
på Bispebjerg Krematorium, men mig bekendt gasser man ikke mennesker dér.

> "vi kan fortsætte vores bevistur, ved at
> kigge på de massegrave der blev opdaget efter krigens afslutning."

Det er ikke et fysisk bevis på eksistensen af gaskamre.

> Dette er endnu et fysiskbevis,

Nej, ikke på eksistensen af gaskamre. Der findes en stor massegrav tæt på
min bopæl kaldet "Vestre Kirkegård". Mig bekendt gasser man ikke mennesker
dér.

> [...]
> Asien, så der er såmænd nok også en enkelt der ikke døde af drukning
> men af andre årsager, men udfra din logik, så må det betyde at

Du vrøvler. Bo Warming efterspørger fysiske beviser på eksistensen af
gaskamre, og du snakker uden om og blander totalt irrelevante oplysninger
ind i debatten. Et typisk forsøg på at mudre debatten til, når man ikke har
sine facts på plads.

> "Når vi
> har gjort det kan vi tage et kig på tyskernes egne papir, der fortalte
> hvem der var blevet dræbt og hvornår"

Nej. Ingen tyske papirer beskriver systematisk gasning af mennesker. Hvis
jeg tager fejl, må du gerne dokumentere det.

> Endnu et fysisk bevis, tyskerne skrev meget detaljeret om hvert enkelt
> drab (man skulle vel være sikker på at få fat i samtlige).

Nej. Tyskerne har ingen steder detaljeret skrevet om gasning af mennesker.
Hvis jeg tager fejl, må du gerne dokumentere det.

> Det var da ikke så svært at læse var det?

Åbenbart. Jeg har endnu ikke set dig fremkomme med fysiske beviser på
eksistensen af gaskamre. Jeg har derimod set dig fremkomme med
pseudobeviser, der i en menneskealder har været brugt som "fysiske beviser"
på eksistensen af gaskamre. Jeg finder det skammeligt, at en så voldsom
begivenhed i menneskehedens historie tilsyneladende ikke kan bevises fysisk.
Bemærk venligst, at jeg ikke er holocaust-benægter eller -minimalist. Jeg
undrer mig blot over den megen snakken uden om noget, der let burde kunne
bevises fysisk, men som endnu ikke er blevet det.

> Derudover kunne jeg ikke drømme om at oplyse mit kontonummer til
> fremmede.

Hvorfor dog ikke? Hvorledes tror du, dén information kan misbruges?

Fra : Kim2000

Dato : 11-04-05 21:15

> Nej. Tyskerne har ingen steder detaljeret skrevet om gasning af
> mennesker. Hvis jeg tager fejl, må du gerne dokumentere det.

Du kan starte med at gå ned på bibliotektet, hvor du kan finde:

"Løgens veje", der fortæller om hvordan man forsøger at ændre på
historien.

"Føreren" (der er skrevet af en dansk professor, vis navn jeg har glemt,
det er en mobbedreng på godt 500 sider, men den er læst på 4-6 timer, da
sproget er ligetil at gå til. Den er bygget på bl.a. Goebbles dagbøger.

Endelig kunne man også søge en tur i google, der er desværre også en
lang række useriøse sider om emnet, så ens kildekritik skal findes frem,
når du sorterer i siderne.

> Hvorfor dog ikke? Hvorledes tror du, dén information kan misbruges?

Man kunne fx hæve på den, det kræver blot en uopmærksom bankansat.

mvh
Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-05 21:26

> Du kan starte med at gå ned på bibliotektet, hvor du kan finde:
> "Løgens veje", der fortæller om hvordan man forsøger at ændre på
> historien.

Du snakker stadig uden om. Jeg forsøger ikke at ændre historien. Jeg
efterspørger bare såmænd blot ét eneste fysisk bevis på eksistensen af
gaskamre, men efterhånden må jeg konkludere, at det ikke findes, eller at
det er hemmeligt. Jeg er ganske bekendt med revisionisternes forsøg på at
ændre historien, men det er stadig ikke _mit_ ærinde.

> [...]
> glemt, det er en mobbedreng på godt 500 sider, men den er læst på 4-6
> timer, da sproget er ligetil at gå til. Den er bygget på bl.a.

Der intet nævner om eksistensen af gaskamre. Ingen professorer har med nok
så mange moppedrenge af bøger formået fysisk at beviser eksistensen af
gaskamre.

> Endelig kunne man også søge en tur i google, der er desværre også en
> lang række useriøse sider om emnet, så ens kildekritik skal findes
> frem, når du sorterer i siderne.

Jeg har endnu ikke fundet dokumentation/fysiske beviser for eksistensen af
gaskamre - heller ikke på nettet. Har du et konkret link, hører jeg gerne
fra dig.

Tja, i så fald holdes du skadesløs.

Fra : Thomas Krogh

Dato : 11-04-05 21:46

(...)
> [...]
> det er hemmeligt. Jeg er ganske bekendt med revisionisternes forsøg på at
> ændre historien, men det er stadig ikke _mit_ ærinde.

Nizkor er een af de gode kilder til den slags:

http://www.nizkor.org/hweb/orgs/american/skeptic-magazine/skeptic-12.html

og mere generelt om Holocaust:

http://www.nizkor.com/features/qar/qar00.html

mvh

Thomas Krogh

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 06:26

"Thomas Krogh" <thomas_alfa@hotFJERNmail.com> wrote in message
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
>
> (...)
>
> Nizkor er een af de gode kilder til den slags:

> [...]

Det er lavest tænkelige netikette at levere links uden copypaste eller
forklaring..
Du skal forklare _hvad du vil_ med linkets leksikon-store ord-onani.
Ingen dansk dommer smider Karnovs Lovsamling i skødet på anklagede og siger
"Læs selv, hvorfor du idømmes livsvarigt".

Siden du hylder Nizkor så skal nævnes at hjemmesiden oplyser at 1500 jøder
fra Danmark blev "EXTERMINATED"

Ingen jøder fra DK dræbtes i Theresienstadt

Men 1500 rejste igennem Danmark til Sverige, Leningrad, USA og da de kom ind
og registreredes for det, men danske myndigheder til NyrnbergRetssagbrug fik
besked om ikke at oplyse at de også rejste UD, så er vort bidrag til de 6
mio altså mangedoblet (uendelig-doblet)
Tilsvarende opnås tal om 3 mio dræbte jøder fra Polen osv osv

Ja, Snuden og Mikkel Foldmann anerkender ikke at bevisrutiner skal være som
i Københavns Byret. Men hvorfor ikke?

Mord _kan_ dømmes udfra vidneudsagn, uden fysiske beviser såsom lig og
våben. Men så skal vidneudsagnene være *fantastisk gode*, og
forsvarsadvokaten skal have lov at krydseksaminere ved åben retssag.
Aldrig er sådant upartisk forhør tilladt vedr holocaust-vidner. De mødes af
en servil mikrofonholder, der ikke søger efter selvmodsigelser.Og som
antyder at overlevelse er bedrift, der bærer sandheden i sig selv..Ynk, ynk,
ynk.

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 12-04-05 20:31

On Tue, 12 Apr 2005 07:26:08 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)
>Det er lavest tænkelige netikette at levere links uden copypaste eller
>forklaring..

Det fremgik da klat, at det var Jens' spørgsmål han svarede på. At du
ikke kan lide disse fine links (som jeg ikke kendte. Tak for at gøre
opmærksom på dem!) er nok mest grundet i dit nazirøvslikkeri.

Det er lavest tænkelig netikette at tude over links man ikke læser.

(-)
>Ja, Snuden og Mikkel Foldmann anerkender ikke at bevisrutiner skal være som
>i Københavns Byret. Men hvorfor ikke?

Nej, du anerkender ikke at bevisrutiner skal være som i byretten. Du
tror at du bare skal anklage og at alle andre skal løfte dine
bevisbyrder. Why denne syge dobbeltmoral?

Ynk ynk ynk, skizo.

--

Mikkel

Fra : Kim2000

Dato : 11-04-05 22:12

> [...]
> at det er hemmeligt. Jeg er ganske bekendt med revisionisternes forsøg
> på at ændre historien, men det er stadig ikke _mit_ ærinde.

Da du accepterer deres "argumenter" har du brug for at læse bogen for at
lære at gennemskue deres argumentationsteknik. Du vil blive meget
overrasket over i hvilken grad denne debattråd følger dette mønster.

> Der intet nævner om eksistensen af gaskamre. Ingen professorer har med
> nok så mange moppedrenge af bøger formået fysisk at beviser
> eksistensen af gaskamre.

Det må jeg sige, du har allerede læst den, det var hurtigt Nå, spøg
til side, lad mig starte med at sige, at jeg sagde fysiske beviser på
holokaust, altså ikke kun gaskamre. Jeg vil for sidste gang skære det ud
i pap:

En lejr befries.

Fangerne befries, de kan fortælle en rædselshistorie, der bekræftes af
kamre, hvor der findes gassede mennesker. Allerede her har vi altså det
første helt konkrete bevis. Vi kan her konkludere at nazisterne i et
eller andet omfang gassede fangerne, man kan så spørge, i hvilket omfang
skete dette? Her kan må se på antallet af lignende rum, man kan tage det
antal af tønder gas der var på stedet. Man kunne i arkiverne se at der
var ankommet det og det antal fanger til stedet, man kunne også
konkludere at de nu ikke længere var på stedet. Man kunne opgrave
massegrave, der igen stemte overens med vidnernes beretning, altså både
fangernes og fangevogternes. Man fandt detaljerede arkiver om
nazisternes forsøg med mennesker, selv Speer indrømmede det.

Goebbles beskriver endda i sin dagbog at føreren traf sin beslutning om
"endlösung", efter hans ord skete det så sent som i ´41, hvis jeg ikke
husker helt galt, i starten var det efter Gobbles opfattelses planen at
deportere dem eller benytte dem som slaver. "Der Ewige Juden"
(propagandafilm) overbeviste ham at jøderne i virkeligheden var som
rotter (skadedyr), der måtte aflives for at det 3. rige kunne eksistere.

Start med at spørge dig selv; Hvad blev der egentlig af de 6-8 millioner
mennesker der var væk efter krigen? Vi ved de ankom til lejrene derefter
forsvandt de? Hvad skete der med dem, ja enten så er der fortsat, de
blev myrdet og begravet/brændt, som der er bevis på, eller også blev de
bortført af en ufo, der smed aske ud for at forvirre os?

Hvorfor skulle fangevogtere dog holde fast i at de har slagtet fanger,
hvilken interesse skulle ss have i det??

> Jeg har endnu ikke fundet dokumentation/fysiske beviser for
> eksistensen af gaskamre - heller ikke på nettet. Har du et konkret
> link, hører jeg gerne fra dig.

Jeg benytter som sagt biblioteket, der ved man der er sket en gennemgang
og seriøs undersøgelse af hver enkelt bog inden den finder vej.
Problemet ved nettet er at du og jeg kan lave vores egen side, der måske
nok ser mægtig professionel ud, men da hverken du eller jeg har en
professergrad (og dermed bevist at vi kan forske), så kan resultatet
være derefter. Du kan ligeså vel stå på en benægters hjemmeside end på
en reel side.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 06:11

> [...]

> det er en mobbedreng på godt 500 sider, men den er læst på 4-6 timer, da
> sproget er ligetil at gå til. Den er bygget på bl.a. Goebbles dagbøger.

Historiker Stig Hjortshøj-Møller nåede næppe at blive professor før han døde
i meget ung alder, knap 30 år, året efter at have udgivet sin pop-bog om
Hitler&Goebbels.

Den er på 388 sider.
Goebbels-dagbører berøres perifert og siger kun om holocaust, at det er
bedre at russiske fanger dør under bygning af fæstningsanlæg for Tyskland,
end at tyske soldater dør.Han anerkender at behandlingen af fanger er
uhyggelig.Selv han er ikke holocaustbenægter, kun minimalist.

Ligesom anden hadefuld følelsesporno, bl.a. "Løgnens veje" er sproget så
enkelt som i Ugens Rapports grå sider. Den er hurtigt læst, men ikke af
videnskabelig værdi. Dit bibliotek har den på magasinet eller kan skaffe den
fra hovedafdelingen.

> Man kunne fx hæve på den, det kræver blot en uopmærksom bankansat.

Vær præcis om hvordan og hvornår sådant bedrag er sket.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 05:56

> [...]
> det.

> Hvorfor dog ikke? Hvorledes tror du, dén information kan misbruges?

Når folk i snesevis har flygtet fra mine tilbud om væddemål på usenet i de
sidste ti år, har det netop været sagt at der ikke kan overføres penge uden
at nummer på bankkonto oplyses.

Der er meget hysteri om udlevering af sit CPR eller sit bankkonto-nummer og
det er trist at det skal respekteres i saglig debat, men jeg har dog
foreslået at man mødes i min centralt beliggende have og udveksler
pengesedler eller mønter hvis det skal være rigtig konkret.

Da Jens Bruun har skrevet flere kritiske indlæg imod mig end til fordel for
mig, kan han måske godtages som opmand ved væddemål, dvs at vi deponerer
penge hos ham, og når han vurderer af væddemålskontrakt er opfyldt til
fordel for A eller B så sender han indsatsen fra A+B til den af dem, der
vandt.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 12-04-05 16:32

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message news:<SxI6e.21930$a04.10079@fe74.usenetserver.com>...
> [...]
> penge hos ham, og når han vurderer af væddemålskontrakt er opfyldt til
> fordel for A eller B så sender han indsatsen fra A+B til den af dem, der

Tag nu og gå over i en mudderkast gruppe i stedet for at lege videre her.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 10-04-05 19:39

On Sun, 10 Apr 2005 15:01:02 +0200, Kim2000 wrote:

> Direkte fjernsyn i valgkampen 2001, man kan sikkert få en kopi af
> båndet, hvis man er i tvivl, det er jeg ikke og derfor gider jeg ikke
> bruge 2-400 kroner og energi på at skaffe båndet.

Skriv et kontonummer, så sender jeg 50 kroner.
Det er der nok en del der godt vil give, for, for en gangs skyld, at kunne
lukke skriveriet fra BW.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-05 04:10

> Skriv et kontonummer, så sender jeg 50 kroner.
> Det er der nok en del der godt vil give, for, for en gangs skyld, at kunne
> lukke skriveriet fra BW.

Kim kunne tjene det tusinddobbelte, hvis han turde væddemål, som jeg har
foreslået.

Hvem vil være opmand, som vi deponerer indsatsen hos, og påstanden der skal
bevises er at Glistrup på TV har godtaget holocaust-tesen og kaldt
valgkampens Århus-antisemit for skældsord a la idiot og ønsket ham
ekskluderet af partiet.

Glistrup er imod enhver eksklusion og går altid efter bolden, ikke manden.

Kim må ha drømt - men lad os nu få et præcist væddemål op at stå. Indsats på
50 kr har vi på plads. Antag du ikke kun vil vinde 50 kr og "lukke munden på
mig" men du tør sætte et større beløb på højkant. Hvilke odds tør du? Jeg er
med på alt.

Kim er nervøs ved at udlevere kontonummer. Hvad med en grillfest i min have,
som ligger centralt på tredie sidevej til Jagtvej fra Nørrebros Runddel.
Bjelkes alle 46 er mellem Assistens kierkegaard og Nørrebroparken. De lune
aftener begynder snart. Det er ikke nødvendigt at medbringe gasmaske for at
overleve. Når jeg skal mødes med folk , bader og deodoranter jeg (undtagelse
partifæller jeg mødtes med i små grupper, og som derfor havde noget på
mig).. At jeg selvfølgelig spiser gassede, helstegte jødebørn til morgenmad
er ikke en sygdom der vil smitte dig

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-05 20:56

> [...]

> slavisk opskriften for en "god benægter", så der er intet
> overraskende i dit svar. Du svarer i vest, når der spørges i øst.

Indtil videre vinder du præmien for den, der bedst svarer i vest, når der
spørges i øst. Du er flere gange blevet bedt om at fremkomme med bare ét
fysisk bevis for eksistensen af gaskamre, men har indtil videre kun formået
at snakke uden om. Har du et bevis, eller aner du i virkeligheden ikke en
kæft om, hvad du snakker om?

> Som nævnt, overvældende beviser, du evner blot ikke at se dem, det er
> synd for dig, jeg har medlidenhed med dig.

Hvilke fysiske beviser på eksistensen af gaskamre er det, der er så
overvældende for dig?

> Nåja, da det er en debat med bw må vi heller finde et passende citat
> frem:
>
> "tomme tønder buldre mest"

Jeg kan også: "Det, man siger, er man selv".

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-04-05 21:48

> [...]
> overvældende for dig?

> Jeg kan også: "Det, man siger, er man selv".

Folk, der i dag kræver "fysiske beviser" på gaskamre, gør det kun med én
hensigt - og er ikke værd at spilde tid på. Faktabenægtelse er altså for
trættende.

Det kan ikke være meningen, at udryddelserne i Auschwitz skal genbevises,
hver gag en eller anden naziidiot lufter sine puerile konspirationsteorier.

Per v.

Fra : Kim2000

Dato : 11-04-05 22:13

> [...]
>
> Det kan ikke være meningen, at udryddelserne i Auschwitz skal
> genbevises, hver gag en eller anden naziidiot lufter sine puerile

Nemlig.

mvh
Kim