The Wicker Man på DR2 fredag aften (nat)
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 31-03-05 23:57

Hejsa,

Det er ikke så længe siden den blev sendt sidst, men for dem, der skulle
have misset den - eller for et gensyn, så kan den varmt anbefales

vh
Michael

Fra : Jesper

Dato : 01-04-05 05:36

Michael Nørgaard <nyhedsgruppe@hejza.dk> wrote:

> [...]
>
> Det er ikke så længe siden den blev sendt sidst, men for dem, der skulle
> have misset den - eller for et gensyn, så kan den varmt anbefales

Har den på DVD, en must see!

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 01-04-05 09:07

> Har den på DVD, en must see!

Tak for tippet. Af programoversigten fremgår, at DR2 viser
biografversionen på knap 85 minutter. Men sidst de viste filmen var det
i en version, som jeg er ret sikker på hverken var identisk med den
"theatrical version" eller det "director's cut" som fås på dvd'en. Nogen
der kan be- eller afkræfte?

Mikkel

Fra : Per

Dato : 04-04-05 13:06

"Michael Nørgaard" <nyhedsgruppe@hejza.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er ikke så længe siden den blev sendt sidst, men for dem, der skulle
> have misset den - eller for et gensyn, så kan den varmt anbefales

Så fik jeg endelig set denne efter anbefalinger herfra. Jeg må nok sige jeg
var skuffet. Det er da den mest åndsvage musical jeg endnu har set. Ikke
engang Christopher Lee kunne rede den hjem.

Fra : Morten DH

Dato : 04-04-05 15:47

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Så fik jeg endelig set denne efter anbefalinger herfra. Jeg må nok sige
> jeg var skuffet. Det er da den mest åndsvage musical jeg endnu har set.
> Ikke engang Christopher Lee kunne rede den hjem.

Øh musical? Så er der noget jeg har misforstået...

Fra : Per

Dato : 04-04-05 16:46

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> "Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
>
> Øh musical? Så er der noget jeg har misforstået...

Virkelig? De synger da ellers i næsten en fjeredel af filmen.

Fra : Parker Pyne

Dato : 04-04-05 16:04

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

> Så fik jeg endelig set denne efter anbefalinger herfra. Jeg må nok sige
> jeg var skuffet. Det er da den mest åndsvage musical jeg endnu har set.
> Ikke engang Christopher Lee kunne rede den hjem.

Jeg var sekunder fra at stå af, da Britt Ekland stod og gned sig nøgen op ad
en dør - dårligt eftersynkroniseret. Men jeg hang på, og filmen endte med at
være ok. God atmosfære.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 04-04-05 17:54

"Parker Pyne" <Mad-Eye@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var sekunder fra at stå af, da Britt Ekland stod og gned sig nøgen
> op ad en dør - dårligt eftersynkroniseret.

Måske den dårlige synkronisering skyldtes, at der var brugt en stand-in?

Mikkel

Fra : Parker Pyne

Dato : 04-04-05 22:06

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message

> Måske den dårlige synkronisering skyldtes, at der var brugt en stand-in?

Aner det ikke. Jeg så ikke nærmere efter. Jeg så bare, at læberne og ordene
ikke passede sammen, og jeg syntes, hele scenen var decideret latterlig. Men
som sagt rettede filmen sig efterfølgende noget.