Gratis nitrox og luft!
Fra : HKN

Dato : 31-03-05 21:14

Rygtet vil vide at det i morgen vil være muligt at få fyldt nitrox og luft
på sine flasker uden beregning!

Initiativet skulle efter sigende være taget af en række dykkercentre i det
storkøbenhavnske, for at fremme interessen og få gang i alle dem som ikke
har været ude og dykke i lang tid - på linie med dykningens dag.
Grunden til at dette ikke har været annonceret er at det egentlig var
planlagt til d. 1. maj, men da der er udsigt til ekstremt godt dykkervejr i
week-enden, har man altså fremrykket dette tilbud.

Alt hvad man behøver, er at slæbe sine flasker ned til nærmeste dykkercenter
og sige at man skal ud og dykke i week-enden - husk evt nitrox certifikat.

Jeg vil vende tilbage med en oversigt over de dykkercentre, som tilbyder
dette senere.

Mvh
Henrik

Fra : Niels Sejr Oxenvad

Dato : 31-03-05 21:36

Har du gang i en aprilsnar eller en majkat?
Under alle omstændigheder er du for tidligt ude!

]

Fra : HKN

Dato : 01-04-05 06:51

> [...]
> nitrox certifikat.
>
> Jeg vil vende tilbage med en oversigt over de dykkercentre, som tilbyder

Jeg har lavet en oversigt der viser hvor du kan få gratis luft og nitrox
idag.

Mvh
Henrik

Fra : HKN

Dato : 01-04-05 07:15

> Jeg har lavet en oversigt der viser hvor du kan få gratis luft og nitrox
> idag.

Sorry, jeg glemte linket http://shorl.com/bufrofrupijine

Mvh
Henrik

Fra : Andreas Paulsen

Dato : 01-04-05 12:05

> Sorry, jeg glemte linket http://shorl.com/bufrofrupijine

God ide!. Det minder mig om den gang der blev annonceret at Roskilde
spritfabrik havde fejlagtigt blandet gammel dansk med snaps.
Det kunne man så få gratis hvis man medbragte sin egen dunk!!.

/andreas

Fra : Henrik Manley

Dato : 01-04-05 07:44

Jeg har hørt de har varmede vandet op ude omkring den nye opera. De går til
den.

--
Henrik Manley
http://bends.dk m@nley.dk