? Sydafrika - hvor
Fra : hans

Dato : 31-03-05 20:34

HEj

VI planlægger en tur til SydAfrika, hvor vi bl.a. også skal ud og dykke.
Er der nogen der kan anbefale noge gode steder ?

mvh
Hans

Fjern "fjern" i e-mail-adr

Fra : Nikolaj Bech

Dato : 04-04-05 21:46

Hej Hans

Dykkede for nogen år siden ved Sodwana Bay helt oppe på øst kysten, det
var ret godt. En bullshark og tre hammerhajer... Kan desværre ikke huske
navnet på det sted vi benyttede, men det var sikkert et eller andet
med lodge

Ellers kunne jeg godt tænke mig at dykke kelp skovene nede omkring
spidsen, tror jeg. Og en tur i bur med en hvid haj (uden for buret)
kunne også være interessant.

mvh
Nikolaj Bech

Fra : Simon Thoustrup

Dato : 07-04-05 16:56

Hej Hans,

Nikolaj Bech wrote:
> Ellers kunne jeg godt tænke mig at dykke kelp skovene nede omkring
> spidsen, tror jeg. Og en tur i bur med en hvid haj (uden for buret)
> kunne også være interessant.
Jeg har dykket i kelp skovene lige uden for for Cape Town mod syd - et
sted de kalder Justin's Caves - det er en meget spændende og anderledes
oplevelse. Jeg kan i øvrigt anbefale Pro Divers i Sea Point -
http://www.prodiverssa.co.za/

Omkring Cape Town skal I være opmærksomme på, at I altid vil skulle
foretage et trade-off mellem sigtbarhed og varme. På Atlanterhavssiden
er sigtbarheden bedre, men det er koldere - omvendt inde i False Bay.

Med venlig hilsen
Simon Thoustrup