Outlook kalender og mail ?
Fra : Ukendt

Dato : 31-03-05 10:50

Hejsa

Jeg har fået en lille opgave inde i firmaet, som har fået nye pc`er.

Der er installeret Outlook på alle maskiner hvor der er kalender,mail osv i
, kan det lade sig gøre at de kan se ind i hinandens
kalneder så man kan se hvad der er aftalt i hver deres kalenderm jeg kunne
forstille mig at man kan ligge deres fil på en server hvor man kan hente den
ind
i Outlook,,

kan det lade sig gøre ?

Og evt hvordan ?

MVH

Michael

Fra : Palle Jensen

Dato : 31-03-05 19:55

Den 31 mar 2005 mumlede mmb noget i denne stil:

> [...]
> hinandens kalneder så man kan se hvad der er aftalt i hver deres
> kalenderm jeg kunne forstille mig at man kan ligge deres fil på

Så vidt jeg er orienteret, kun hvis I er koblet sammen via en
exchange server....

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 01-04-05 06:25

Palle Jensen (palle.jensen.2005@mail.dk) skrev :

> Den 31 mar 2005 mumlede mmb noget i denne stil:

> Så vidt jeg er orienteret, kun hvis I er koblet sammen via en
> exchange server....

Ja, og det er IMO utroligt at der ikke er lavet en lille freeware tcp/ip
synkroniserbar kalender endnu.
Øv.

Eller er der??

FUT: ?

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : Salva

Dato : 02-04-05 23:04

> Ja, og det er IMO utroligt at der ikke er lavet en lille freeware tcp/ip
> synkroniserbar kalender endnu.
> Øv.
>
> Eller er der??

Ja, det er der men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad programmet hedder.
Jeg læste, at det var ikke nødvendigt med en Exchange server for at dele
oplysninger.

Mon ikke google kan hjælpe...

-Salva

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-04-05 12:18

Salva wrote:
> Jeg læste, at det var ikke nødvendigt med en Exchange server
> for at dele oplysninger.
>
> Mon ikke google kan hjælpe...

Og det kunne Google:
http://www.officecalendar.com

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-04-05 14:09

Den 03 apr 2005 mumlede Mikael Nørrelund Andersen noget i denne stil:

> http://www.officecalendar.com

Cool.

Men halvdyrt...

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-04-05 15:16

Palle Jensen wrote:

> Cool.
>
> Men halvdyrt...

Ja, men der findes sikkert andre muligheder:
http://kortlink.dk/qcs

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Calle.

Dato : 03-04-05 16:59

Palle Jensen wrote:
> Den 03 apr 2005 mumlede Mikael Nørrelund Andersen noget i denne stil:

> Cool.

her har de en freeware version, aner ikke hvilke begrænsninger den har, da
jeg ikke har prøvet det.
http://www.easy2sync.de/en/produkte/e2s4o.php
--
Calle.

Fra : David T. Metz

Dato : 07-04-05 13:05

"Palle Jensen" <palle.jensen.2005@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Den 03 apr 2005 mumlede Mikael Nørrelund Andersen noget i denne stil:

> Cool.
>
> Men halvdyrt...

Kommer an på sammenligningsgrundlaget. Hvad koster exchange server og hvad
koster en MS 2003-server?

David