Pasiv køling af Tyan G9700 Pro
Fra : Myt

Dato : 30-03-05 22:33

Hej i gruppen

Er der en der kender til en pasiv køler til et Tyan G9700 Pro kort ?
Giver det nok køling når jeg tæsker 3D spil ?
Hvilken skal man vælge og hvad koster sådan en fætter ?

Myt

Fra : Marni

Dato : 31-03-05 12:19

Jeg har en Zalman køler til salg hvis du er interesseret...?

Martin.

Fra : Myt

Dato : 31-03-05 15:18

"Marni" <martin@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har en Zalman køler til salg hvis du er interesseret...?
>
> Martin.

Nu skal vi jo være ærlige. Hvorfor har du lige den til salg, kunne den ikke
dække dit behov eller har du fået andet ?
Det er muligt jeg er interesseret, hvis prisen er fornuftig

Myt

Fra : Marni

Dato : 01-04-05 16:06

Har købt nyt grafikkort.
Du må da også gerne købe mit gamle 9700 pro
Er 100.- + pp fornuftigt?

Fra : sls

Dato : 03-04-05 18:51

"Marni" <martin@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har købt nyt grafikkort.
> Du må da også gerne købe mit gamle 9700 pro
> Er 100.- + pp fornuftigt?

Jeg er interesseret, hvis det altså ikke er en aprilsnar

Mvh Sid

Fra : Marni

Dato : 04-04-05 09:26

Det er selvfølgelig prisen for Zalman køleren.

Martin.

Fra : Myt

Dato : 31-03-05 15:19

"Marni" <martin@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har en Zalman køler til salg hvis du er interesseret...?
>
> Martin.
>
> "Myt" <mythoss_43@hotmail.com> wrote in message

Glemte lige at skrive, at hvis du vil sende mig en mail, så gør det venligst
på myt43 a yahoo.dk

Myt

Fra : Bo Olesen

Dato : 03-04-05 05:52

Jeg har en passiv Zalmann køler på mit 9700 nonpro kort. I manuellen er
eksemplet et kort som dit, så det må vel funggere.

Husk dog på at et kort med passiv køling skal have noget airflow i
kabinettet.

Mvh. Flemming