"Sideways" overgår al anden realisme
Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-05 21:41

"Sideways" overgår al anden realisme

Virkeligheden her og nu er for kedelig til store kunst-film. Der skal bygges
vild humor eller eventyr-effekter oveni, for at folk kan få adspredelse fra
hverdagen.

Eller der skal laves ophidset Shakespeare-drama med store udsving i følelser
stemmeleje, for at vi gider.

Men i Sideways er det lykkedes at lave en tidstypisk gang hverdags-realisme
med sødme, oneliners, slapstic, ultratæt-i-ultratæt. Men keder sig ikke et
sekund og man bliver klogere end man var før på midalderende mænds
midtvejskriser og ærlighed i parforhold og vin-smagning - skynd dig at se
den.

Udsolgt i lang tid her på Nørrebro.

Californien - de kan bare - er i forfront med alt, før som nu.

Venskab er charmerende og sejt - man kan spilde tid - livsvisdommen om
paradis på jord mellem to jævnalderende af samme køn, der ikke er
homosexuelle - det er hvad roadmovien handler om.

Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig. Måske
vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.Albert Camus

vn Der er ingen, som jeg har specielt lyst til at være sammen
med. Mine venner er hvem som helst, der står foran mig. Andy Warhol

vn Der er kun lidt venskab i verden, og mindst mellem ligemænd.
Francis Bacon

vn Det er en større skam at nære mistro til sine venner end at
blive skuffet af dem. Francois de la Rochefoucauld (1613-1680)

vn A friend should be a master at guessing and
keeping still. "En ven skal være ekspert i at gætte og tie stille."
Nietzsche

Vn 5cIndimellem har vi en ven på grund af den lykkelige
omstændighed, at vi ik ke giver ham nogen grund til misundelse.
Friedrich Nietzsche

vn Af sine venner lærer den vise meget. Aristotles

vn At have mange venner er ikke at have nogen venner.
Aristoteles

vn Den anvendte Misundelse er Kappelysten, Sjælen i
Kammeratskabet. Vilh. Andersen

vn Den eneste måde at finde ud af, om en person er til at stole
på, er ved at stole på ham Ernest Hemingway

vn Den som holder sig gode venner med alle er ikke ven med nogen
Dronning Kristina

vn Den, der er din ven, elsker dig, men den, der elsker dig, er
ikke altid din ven. Således gør venskab altid godt, men kærlighed undertiden
ondt. Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

vn Der findes tre trofaste venner: en gammel hustru, en gammel
hund og rede penge Benjamin Franklin

vn Desværre omgås man næsten aldrig med folk på gund af deres
moralske egenskaber. Edvard Brandes

vn Det bedste spejl er en gammel ven. George Herbert

vn Det er godt at have få venner og mange bekendte - og at vide,
hvem der er hvad! Lis Brydal

Vn Det er ikke mangel på kærlighed, men mangel på venskab, der
skaber ulykkelige ægteskaber. Friedrich Nietzsche

vn Det er lettere at tilgive en fjende end en ven. Friedrich
Nietzsche

vn Det mest infame er en vens misbrug af en vens tillid. Henrik
Ibsen

vn Du behøver ikke at være gift for at have en god ven som
partner for livet. Greta Garbo

Vn enskab er uendelig meget bedre end venlighed. Marcus Tullius
Cicero

vn Fortæl aldrig dine venner, hvilke fejl de begår i
selskabslivet. De retter fejlene og tilgiver dig aldrig. Logan Pearsall
Smith

Vn God evidently does not intend us all to be rich, or powerful,
or great, but He does intend us all to be friends. R.W.Emerson

Vn Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner
er i stand til at lave ingenting sammen. A.A. Milne

Vn Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved
mig. Måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.
Albert Camus

vn He liked to like people, therefore people liked him. . Mark
Twain

Vn Hvad er en ven? En enkelt sjæl bosat i to kroppe. Aristotles

vn Hver gang en ven har succes, dør jeg en lille smule. Gore
Vidal

vn Hvis vi vil behage vores omgivelser, må vi accepterer, at vi
vil blive belært om meget, som vi vidste i forvejen, af folk, som ingenting
ved. Chamfort

vn If all men knew what others say of them, there would not be
four friends in the world. Blaise Pascal

vn Indeed if he is a really true friend he prefers it, for he
knows that then he is doing good. Oscar Wilde Du skal være din ven et hårdt
leje. Nietzsche

vn Indeed if he is a really true friend he prefers it, for he
knows that then he is doing good. Oscar Wilde

vn Indtil nu synes Bernard Shaw ikke at være berømt nok til at
have virkelige fjender. Men ingen af hans venner bryder sig om ham.
Oscar Wilde

vn Jeg har oplevet på mine rejser, at et land eller en kreds af
venner har begyndt at antage samme tyngdefri udseende, det er, når man snart
skal skilles fra dem. Karen Blixen

vn Man er ikke en kvindes ven, hvis man kunne være hendes elsker
Honoré de Balzac

vn Mellem venner er der ikke behov for retfærdighed. Aristoteles

Vn Mere indviklet er livet ikke, end at venner fortrinsvis
erhverves ved venlighed, fjender ved fjendtlighed. Mikael Rode

Vn Never contract friendship with a man that is not better than
thyself.Confucius (B.C. 551-479)Chinese Ethical Teacher - Founder of
Confucianismkl

vn Når en af dine egne giver dig tamp, så er det ingen krænkelse
men opdragelse! Af en fremmed skal du ikke tåle det, men er det en
slægtning, gør det ikke noget. Maxim Gorki

Vn Når lykken ler, hvad skal man så med venner? Aristotles

vn Samfund er lykke. Erik Johansen

Vn Tro ikke dine venner, når de beder dig sige din ærlige mening.
Alt, hvad de ønsker, er at blive bestyrket i den mening, de har om sig selv.
Albert Camus

vn Vanskeligheden ligger ikke så meget i at dø for en ven som i
at finde en ven, der er værd at dø for. Homer

Vn Venskab er det sværeste i verden at forklare. Det er ikke noget
du lærer i skolen. Men hvis du ikke har lært betydningen af venskab, har du
i virkeligheden ikke lært noget som helst. Muhammad Ali

vn Venskab er en stiltiende overenskomst mellem to fornuftige og
retskafne personer Francois de Voltaire

Vn Venskab indebærer, at man på en næsten rørende måde tager ting
og sager for, hvad de giver sig ud for at være. Samuel Beckett

Vn Venskab kan holde et helt liv, bare man ikke beder om at låne
penge. Mark Twain

vn Venskabet er højere og varigere end kærligheden. August
Strindberg

Vn Venskabets mest dødelige sygdom er et gradvist forfald, eller
en afsmag, som øges time for time af ting, som er for ubetydelige til at
klage over og for talrige til at fjerne. Samuel Johnson

vn** Hvis du er naturlig venlig, tiltrækker du en masse mennesker,
som du ikke bryder dig om. William Faulkner Friends are to be feared,
not so much as for what they make us do, as for what they keep us from
doing. Pas på med venner, ikke så meget for hvad de får dig til at gore, som
hvad de forhindrer dig i at gore. Henrik Ibsen

Vn1 Den bedste ven vil sandsynligvis få den bedste kæreste, eftersom
det gode parforhold beror på talent for venskab. Nietzsche

vn1 Venskabet er højere og varigere end kærligheden.August
Strindberg

Vn1d Livsklogskab: at være vennesæl. Nietzsche

VN1Hgmkh Love is often a fruit of marriage. joyful, with respect
to each other's frailties and perfections, to the end of their lives
Moliere (1622-1673)French Dramatist and Actor.

vn2 But what is the good of friendship if one
cannot say exactly what one means?

Vn2 Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved
mig. Måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.
Albert Camus

VN2hghmk Ægteskabets har chancer, hvis det er baseret på ønsket
om intimt kammeratskab. Jeanette MacDonald

vn2lø Den bedste overenskomst, man kan træffe med et andet menneske,
er: 'Der skal i al fremtid være sandhed imellem os'.
Ralph Waldo Emerson

Vn2ÅB `A friend is a person with whom I may be sincere. Before him, I
may think aloud.' Ralph Waldo Emerson (1803-1882)

Vn3 Samvær der ikke løfter mennesker, er undertrykkende. Nietzsche

vn3VENSÆLuehhmk Hvis du vil elskes, vær elskelig.
Ovid

vn3VENSÆLufhhmk At elske lidt er et sikkert middel til at blive
genelsket. La Rochefoucauld

Vn5 A friend to all is a friend to none.
Thomas Fuller

Vn5 A profound man needs friends unless he has a God....I have
neither God nor friends. Nietzsche(i brev til sin søster)

vn5 Du skal være dine venner et hårdt leje.
Nietzsche

Vn5a Hvis du er naturligt venlig, tiltrækker du en masse mennesker,
som du ikke bryder dig om. -Willian Faulkner

vn5a Pas på med venner, ikke så meget for hvad de får dig til at
gore, som hvad de forhindrer dig i at gore. Henrik Ibsen

Vn5b Hvis du ønsker dig fjender, overgå andre; hvis du ønsker dig
venner, lad andre overgå dig. Charles Caleb Colton

Vn5g Jeg ville gerne være ærlig over for dig, uden at vi bliver
uvenner: men det lader sig ikke gøre. Du opføre dig forkert og sætter dig
mellem to stole; tilhængere vinder du ingen af, og dine venner mister du.
Hvad skal det blive til! Goethe

vn5løp But what is the good of friendship if one cannot say exactly what
one means?

vn5vi Du skal være dine venner et hårdt leje.
Nietzsche

Vn6 Der gives vel her og der på jorden en slags fortsættelse af
kærligheden, ved hvilken dette grådige begær mellem to personer er veget for
en attrå og havesyge, en fælles højere tørst efter ideal, der står over dem
begge. Men hvem kender til sådan en kærlighed? Hvem har oplevet den? Dens
rette navn er venskab. Nietzsche

Vn6 Det er lettere at tilgive sin fjende end sin ven. Nietzsche

Vn6 Friendship is Love without his wings! Byron

Vn6 Friendship is only a reciprocal conciliation of interests, and
an exchange of good offices;

vn6 Vore venner fortæller os, hvad vi skal gøre, vore fjender lære
os hvad vi skal gøre. -Johann Wolfgang Von Goethe

Vn6ahu Blandt alle tyveknægtene er narrene de værste: de stjæler både
jeres tid og jeres stemning. Goethe

Vn7 Der findes ingen venner, der findes kun øjeblikke af
kab. - Jules Renard

vn7 Det er lettere at tilgive sin fjende end sin ven.
Nietzsche

Vn7 Og handler en ven ilde mod dig, så sig: "Jeg tilgiver dig, hvad
du gjorde mod mig; men du gjorde det mod dig selv - hvordan skulle jeg dog
kunne tilgive det!"

VN7hghmk Forelskelsens eneste redning er kærligheden.
Frithiof Brandt 1892-1964

Vn8 Der er ingen, som jeg har specielt lyst til at være sammen med.
Mine venner er hvem som helst der står foran mig. Andy Warhol

vn8 Where one can no longer love, there one should pass by!

vn8dy The parasites live where the great have little secret sores.
Nietzsche

VN8mop Vil du gøre noget for dit barn saa elsk dets mor
Jødisk ordsprog

Vn8ms Indimellem har vi en ven på grund af den lykkelig omstændighed, at
vi ikke giver ham nogen grund til misundelse. -Friedrich Nietzche

vna Af sine venner lærer den vise meget. Aristotles

vna Det bedste spejl er en gammel ven. George Herbert

Vna Friendship is Love without his wings! Byron

Vna God evidently does not intend us all to be rich, or powerful, or
great, but He does intend us all to be friends. R.W.Emerson

Vna Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke
bagved mig. Måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min
ven. Albert Camus

Vna Livsklogskab: at være vennesæl. Nietzsche

vna Mellem venner er der ikke behov for retfærdighed. Aristoteles

Vna Venskab er det sværeste i verden at forklare. Det er ikke noget
du lærer i skolen. Men hvis du ikke har lært betydningen af venskab, har du
i virkeligheden ikke lært noget som helst. Muhammad Ali

vna Venskab er en stiltiende overenskomst mellem to fornuftige og
retskafne personer Francois de Voltaire

vna Venskabet er højere og varigere end kærligheden. August
Strindberg

vna Venskabet er højere og varigere end kærligheden.August Strindberg

vnb Hvis du er naturlig venlig, tiltrækker du en masse mennesker,
som du ikke bryder dig om. William Faulkner

Vnb Hvis du er naturligt venlig, tiltrækker du en masse mennesker,
som du ikke bryder dig om. -Willian Faulkner

Vnb Når lykken ler, hvad skal man så med venner? Aristotles

vnb Pas på med venner, ikke så meget for hvad de får dig til at
gore, som hvad de forhindrer dig i at gore. Henrik Ibsen

Vnb Venskab er uendelig meget bedre end venlighed. Marcus Tullius
Cicero

vnc Hvor der er virkeligt venskab, behøves ingen ceremonier.
Shakespeare

vnc Der er kun lidt venskab i verden, og mindst mellem ligemænd.
Francis Bacon

Vnc A friend to all is a friend to none. Thomas Fuller

Vnc Af en hunds venlighed kan man lære, hvordan mennesket skal
være. Captain Beefheart Hvis hunde kunne tale, ville vi formentlig have
de samme vanskeligheder med dem som med mennesker. Karel Capek

vnc Alt samvær er dårligt samvær, når det ikke er med ens jævnbyrdige.
Nietzsche

vnc Den bedste overenskomst, man kan træffe med et andet menneske,
er: 'Der skal i al fremtid være sandhed imellem os'.
Ralph Waldo Emerson

Vnc Den bedste ven vil sandsynligvis få den bedste kæreste, eftersom
det gode parforhold beror på talent for venskab. Nietzsche

Vnc Der er ingen, som jeg har specielt lyst til at være sammen med.
Mine venner er hvem som helst der står foran mig. Andy Warhol

vnc Der er intet, som styrker et venskab, som den ene vens tro på,
at han er bedre end den anden. Balzac

vnc Der findes tre trofaste venner: en gammel hustru, en gammel
hund og rede penge Benjamin Franklin

vnc Det er godt at have få venner og mange bekendte - og at vide,
hvem der er hvad! Lis Brydal

Vnc Det er lettere at tilgive sin fjende end sin ven. Nietzsche

vnc Du skal være dine venner et hårdt leje.
Nietzsche

Vnc Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner
er i stand til at lave ingenting sammen. A.A. Milne

vnc Hvad er en ven? En enkelt sjæl bosat i to kroppe. Aristoteles

Vnc Hvis du ønsker dig fjender, overgå andre; hvis du ønsker dig
venner, lad andre overgå dig. Charles Caleb Colton

vnc If all men knew what others say of them, there would not be four
friends in the world. Blaise Pascal

Vnc Indimellem har vi en ven på grund af den lykkelig omstændighed,
at vi ikke giver ham nogen grund til misundelse. -Friedrich Nietzche

Vnc Indimellem har vi en ven på grund af den lykkelige
omstændighed, at vi ik ke giver ham nogen grund til misundelse.
Friedrich Nietzsche

vnc Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennsker er
behagelig. Dave Tyson Centry

Vnc Venskab indebærer, at man på en næsten rørende måde tager ting
og sager for, hvad de giver sig ud for at være. Samuel Beckett

Vnc Venskabets mest dødelige sygdom er et gradvist forfald, eller
en afsmag, som øges time for time af ting, som er for ubetydelige til at
klage over og for talrige til at fjerne. Samuel Johnson

vnc Vore venner fortæller os, hvad vi skal gøre, vore fjender lære
os hvad vi skal gøre. -Johann Wolfgang Von Goethe

vnc We do not regret the loss of our friends by reason of their merit,
but because of our needs and for the good opinion that we believed them to
have held of us.La Rochefoucauld

vncDu skal være din ven et hårdt leje. Nietzsche

vncon Alt samvær er dårligt samvær, når det ikke er med ens
jævnbyrdige. Nietzsche

vnd But what is the good of friendship if one cannot say exactly
what one means?
Anybody can say charming things and try to please and to flatter, but a true
friend always says unpleasant things, and does not mind giving pain,
Indeed if he is a really true friend he prefers it, for he knows that then
he is doing good. Oscar Wilde

vnd Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig.
Måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.Albert
Camus

vnd Der er ingen, som jeg har specielt lyst til at være sammen
med. Mine venner er hvem som helst, der står foran mig. Andy Warhol

vnd Det er en større skam at nære mistro til sine venner end at
blive skuffet af dem. Francois de la Rochefoucauld (1613-1680)

vnd A friend should be a master at guessing
[...]

Vnd `A friend is a person with whom I may be sincere. Before
him, I may think aloud.' Ralph Waldo Emerson
(1803-1882)

Vnd A profound man needs friends unless he has a God....I have neither God
nor friends. Nietzsche(i brev til sin søster)

vnd At elske lidt er et sikkert middel til at blive genelsket.
La Rochefoucauld

vnd At have mange venner er ikke at have nogen venner. Aristoteles

vnd Den anvendte Misundelse er Kappelysten, Sjælen i
Kammeratskabet. Vilh. Andersen

vnd Den eneste måde at finde ud af, om en person er til at stole
på, er ved at stole på ham Ernest Hemingway

vnd Den, der er din ven, elsker dig, men den, der elsker dig, er
ikke altid din ven. Således gør venskab altid godt, men kærlighed undertiden
ondt. Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

Vnd Der findes ingen venner, der findes kun øjeblikke af
kab. - Jules Renard

Vnd Der gives vel her og der på jorden en slags fortsættelse af
[...]

vnd Desværre omgås man næsten aldrig med folk på gund af deres
moralske egenskaber. Edvard Brandes

vnd Det mest infame er en vens misbrug af en vens tillid. Henrik
Ibsen

vnd Du behøver ikke at være gift for at have en god ven som partner
for livet. Greta Garbo

vnd Fortæl aldrig dine venner, hvilke fejl de begår i
selskabslivet. De retter fejlene og tilgiver dig aldrig. Logan Pearsall
Smith

Vnd Friendship is only a reciprocal conciliation of interests, and an
exchange of good offices;
it is a species of commerce out of which self-love always expects to gain
something.La Rochefoucauld

Vnd Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved
mig. Måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.
Albert Camus

Vnd Hvad er en ven? En enkelt sjæl bosat i to kroppe. Aristotles

vnd Hver gang en ven har succes, dør jeg en lille smule. Gore
Vidal

vnd Hvis du vil elskes, vær elskelig. Ovid

vnd Indtil nu synes Bernard Shaw ikke at være berømt nok til at
have virkelige fjender. Men ingen af hans venner bryder sig om ham.
Oscar Wilde

Vnd Mere indviklet er livet ikke, end at venner fortrinsvis
erhverves ved venlighed, fjender ved fjendtlighed. Mikael Rode

Vnd Never contract friendship with a man that is not better than
thyself.Confucius (B.C. 551-479)Chinese Ethical Teacher - Founder of
Confucianismkl

vnd Når en af dine egne giver dig tamp, så er det ingen krænkelse
men opdragelse! Af en fremmed skal du ikke tåle det, men er det en
slægtning, gør det ikke noget. Maxim Gorki

Vnd Samvær der ikke løfter mennesker, er undertrykkende. Nietzsche

Vnd Tro ikke dine venner, når de beder dig sige din ærlige mening.
Alt, hvad de ønsker, er at blive bestyrket i den mening, de har om sig selv.
Albert Camus

Vnd Vanskeligheden ligger ikke så meget i at dø for en ven som i at
finde en ven, der er værd at dø for. Homer

Vnd Venskab kan holde et helt liv, bare man ikke beder om at låne
penge. Mark Twain

Vnd Vil man låne af venner, bliver man uvenner - og dem kan man ikke
låne af. Storm P

VNd Ægteskabets har chancer, hvis det er baseret på ønsket om intimt
kammeratskab. Jeanette MacDonald

vnff We do not regret the loss of our friends by reason of their
merit,

vnkå Hvad er en ven? En enkelt sjæl bosat i to kroppe. Aristoteles

Vnminus Tro ikke dine venner, når de beder dig sige din ærlige mening. Alt,

Fra : Rune Jensen

Dato : 30-03-05 22:38

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Vnminus Tro ikke dine venner, når de beder dig sige din ærlige mening.
> Alt, hvad de ønsker, er at blive bestyrket i den mening, de har om sig

Jeg tror din citat maskine har fået virus...

-Rune Jensen

Fra : Mads

Dato : 30-03-05 23:21

On Wed, 30 Mar 2005 23:37:45 +0200, Rune Jensen <rune@FJERNmcdaddy.dk>
wrote:

>Jeg tror din citat maskine har fået virus...

Og det citerer du 565 linier for at fortælle os.

Hvem er så værst? Dig eller BW?

OK, BW vinder stadig det løb, men det var tæt på.

mvh Mads

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-05 05:40

"Mads" <DeathTo@llSpammers.com> wrote in message

> Og det citerer du 565 linier for at fortælle os.
>
> Hvem er så værst? Dig eller BW?
>
> OK, BW vinder stadig det løb, men det var tæt på.
>
> mvh Mads

Citat-halehæng er for de særlig interesserede.

Længe FØR jeg startede på internettet i 1995 var der langsomme modemmer og
unødigt store indlæg kunne være asociale.
Den tid er forbi.

De første af mine (idag rigelig mange) citater knytter sig tæt til filmens
debat om venskabs fordele og ulemper, -

- den der ikke er til citater holder nok op at læse, længe før han når de,
der er for feinsmækkere, og folk der har set denne geniale film og er
begejstret for den.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-05 09:32

Herlig film.. hver eneste scene/replik emmede af realisme. En film om en
finsmager og en grovæder - om en gourmet og en gourmand. Smukt var de to
hovedpersoners gensidige respekt for/kærlighed til hinanden. Deres venskab
hvilede netop på at de var så forskellige. Filmen tog derved heller ikke
stilling for den ene eller den anden, men talte for at begge kan have ret på
hver deres måde. En ung sprudlende vin og en moden lagret vin kan jo også
have hver deres kvaliteter.

Paulus: Da jeg blev voksen, aflagde jeg det barnlige.

Jesus: Bekymr jer ikke. Men vær som himlens fugle og markens liljer, der
hverken syr eller spinner.

Guds rige tilhører barnet.

Fra : Rune Jensen

Dato : 31-03-05 11:01

Mads wrote:

> Og det citerer du 565 linier for at fortælle os.
>
> Hvem er så værst? Dig eller BW?
>
> OK, BW vinder stadig det løb, men det var tæt på.
>
> mvh Mads

Eftersom det er citaterne jeg citere, skal de da med...
Desuden kan han jo også selv for lov at scrolle gennem hans alt for
mange citater, hvis han vil se mit svar, så kan han lære det...

-Rune Jensen

Fra : Mads

Dato : 31-03-05 11:12

On Thu, 31 Mar 2005 12:01:25 +0200, Rune Jensen <rune@FJERNmcdaddy.dk>
wrote:

>Eftersom det er citaterne jeg citere, skal de da med...

Undskyld, men du nærmer dig hastigt BW's niveu i tåbelighed.

Folk har jo allerede set BW's indlæg. Altså er der da ingen grund til
at gentage den tåbelige smøre.

Medmindre da at man som jeg har BW i sit killfilter, men så sørger du
jo så flot for at jeg alligevel kan læse alt hans marmeladeglasfyld.

Næh, det var sgu bedre hvis du kun citerede det du svarede på
og ikke 500+ linier med ligegyldigheder.

>Desuden kan han jo også selv for lov at scrolle gennem hans alt for
>mange citater, hvis han vil se mit svar, så kan han lære det...

Tror du virkelig at BW gider læse det vi skriver om ham?
Ja jeg tvivler sgu. Manden er jo kun ude på en ting, nemlig at
skabe opmærksomhed. Om vi så er enige eller uenige med ham,
ja det rager ham da en høstblomst.

mvh Mads

Fra : Rune Jensen

Dato : 31-03-05 11:33

Mads wrote:

> [...]
>
> Medmindre da at man som jeg har BW i sit killfilter, men så sørger du
> jo så flot for at jeg alligevel kan læse alt hans marmeladeglasfyld.

Hør her Kaptajn Knas, sidder du hidser dig op over at jeg kommentere et
indlæg fra BW??
Personligt synes jeg det var sjovt, da det virkede som om hans ærgelige
citat maskine var gået amok.
Hvis du har ham i dit kill filter, så kan du se øverst oppe i mit post
at det var hans indlæg jeg svarede på, og så kan du jo bare hoppe
videre...med mindre du ville læse hvad jeg skrev og kommenteret på. Det
kunne du jo ikke med mindre jeg citeret det jeg kommenteret vel???
Jeg kan virkelig ikke sidde og tage hensyn til hvem der har hvem sit
kill filter.

> Næh, det var sgu bedre hvis du kun citerede det du svarede på
> og ikke 500+ linier med ligegyldigheder.

Det var jo det jeg svarede på...de 500+ ligegyldigheder, hvis du skal
brokke dig over noget skal du brokke dig over at jeg ikke skar de første
linier han skrev om filmen væk, da det ikke var det jeg kommenteret.

> Tror du virkelig at BW gider læse det vi skriver om ham?
> Ja jeg tvivler sgu. Manden er jo kun ude på en ting, nemlig at
> skabe opmærksomhed. Om vi så er enige eller uenige med ham,
> ja det rager ham da en høstblomst.

Det har du sikkert fuldstændig ret i, nok også derfor jeg hidser mig op
når du sammenligner mig med årets tåbe 1975-2005, jeg kalder jeg heller
ikke dig en spasser vel?

-Rune Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-05 15:23

> [...]
> Ja jeg tvivler sgu. Manden er jo kun ude på en ting, nemlig at
> skabe opmærksomhed. Om vi så er enige eller uenige med ham,

Min vurdering af , om jeg skrev noget vellykket, afhænger ikke af om 51
kritiserede det og 49 roste det, eller omvendt..
Det rager mig ganske rigtig meget lidt.
Jeg håber at nogen vil gå efter bolden og forbedre på saglige pointer via
konstruktiv kritik, så jeg og andre kan se om hvor min logik eller mine
facts måtte have mangler

Citater er som fodnote-apparat - for de særligt interesserede.

Fra : Martin Møller

Dato : 31-03-05 10:15

Når du svarer på et indlæg fra BW, vil du så ikke nok være så venlig at
klippe alt hans ævl væk? Og jeg mener det hele.

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Møller
www.randersmusikskole.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 31-03-05 10:57

Martin Møller wrote:
> Når du svarer på et indlæg fra BW, vil du så ikke nok være så venlig at
> klippe alt hans ævl væk? Og jeg mener det hele.

Nu var det ligesom alle hans citater jeg kommenteret, derfor skulle de
næsten også være med. Du behøver ikke scrolle på pilen, du kan bare tage
fat i bare og hive den ned i bunden, vupti :)
Når du svarer på indlæg er du så ikke venlig at skrive nedenunder indlægget.

-Rune Jensen

Fra : Martin Møller

Dato : 31-03-05 14:03

Rune Jensen wrote:

> [...]
> tage fat i bare og hive den ned i bunden, vupti :)
> Når du svarer på indlæg er du så ikke venlig at skrive nedenunder

Jeg kan KUN give Mads ret....

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 31-03-05 16:55

> Jeg kan KUN give Mads ret....

Jeg er nu på Runes side. Hvis det er fordi, at I har Bo i jeres killfilter,
så kan I jo bare lade være med at læse Runes besvarelse af ham. Synes da det
er såre simpelt. Plus... Hvis man ved, at Bo altid bruger alle de citater og
man ingen lyst har i at læse dem, så stop da med at læse teksten, når du
kommer til et citat.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 01-04-05 15:18

Rune Jensen wrote:
> Nu var det ligesom alle hans citater jeg kommenteret, derfor skulle de
> næsten også være med.

Hvis det var så vigtigt at have citaterne med kunne du så ikke bare have
kommenteret hans besked i TOPPEN af din post. Så slap os der havde set
alle citaterne for at sidde og lede efter bunden af siden :)

Og hvordan skulle vi egentlig vide at du ikke kommenterede hans post
flere gange så ved at gå direkte til bunden kunne vi være gået glip af
alle dine guldkorn.

Alternativt kunne du have gjort sådan her:

Måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min
ven.Albert Camus

[snip flere tusinde citater]

mening. Alt, hvad de ønsker, er at blive bestyrket i den mening, de har
om sig selv. Albert Camus

> Jeg tror din citat maskine har fået virus...
> -Rune Jensen

Just saying :)

Tenz.

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 02-04-05 07:00

SNIP

Og den går så umiddelbart ikke lige i nærheden af trekantsområdet i bette
Jylland

Waiting for the dvd... men tak for tippet.

Vi mangler nogle biografer der tager de mindre film ind herovre

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke