BLUE GOLD
Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 30-03-05 20:05

Bare til info , så kan vi nu levere BlueGold.

Mvh
Tommy Larsen
www.scubagear.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 30-03-05 22:08

Bare til info... hvad fanden er BlueGold ??????

JZC
(Må absolut købe en BlueGold dims, hvad end det er)

"Tommy Larsen [Scubagear ApS] scubagear.dk>" <info@<sletmig> wrote in
message news:aMC2e.108187$Vf.4155274@news000.worldonline.dk...

Fra : HKN

Dato : 30-03-05 22:26

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> wrote in message
> Bare til info... hvad fanden er BlueGold ??????
>
> JZC
> (Må absolut købe en BlueGold dims, hvad end det er)

http://www.bluegoldcleaners.com/

Altså ikke en dims Men et - efter sigende - meget velegnet produkt til
at O2 rense flasker i!

Mvh
Henrik

Fra : Tommy Larsen

Dato : 31-03-05 08:40

--- Undskyld Johnny, da der gentagne gnage har været forespurgt her i
gruppen på produktet gik jeg ud fra alle vidste hvad det var .
Men som Henrik skriver et rigtigt godt produkt til O2 rengøring.

Mvh
Tommy

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 31-03-05 16:05

"Tommy Larsen goplerne.dk>" <formanden@<snip> skrev i en meddelelse
> --- Undskyld Johnny, da der gentagne gnage har været forespurgt her i
> gruppen på produktet gik jeg ud fra alle vidste hvad det var .
> Men som Henrik skriver et rigtigt godt produkt til O2 rengøring.

Er det fordi det er en skrap sæbe eller indeholder det de her rust
begrænsende stoffer?

mvh
Jonas