Billige flybilletter til USA
Fra : Rejseforum

Dato : 30-03-05 19:55

Vi er to personer som skal til USA i sommerferien.

Planen er at vi først skal flyve til Houton TX, og hjemturen skal foregå fra
f.eks. San Francisco CA, dette er endnu ikke planlagt helt endnu.
Hvor/hvordan kan vi få billige fra Danmark?

Vi skal også leje en bil, og regner med at gøre dette hjemmefra.
Hvor/hvordan kan vi ligeledes gøre dette billigt?

Som i nok kan regne ud kommer ruten evt. til at foregå fra Houston til San
Francisco, hvor lang til skal man regne med at bruge på en sådan tur, og er
der nogle ting som er et "must" at se?

Mvh
Morten

Fra : Preben Andersen

Dato : 30-03-05 20:43

"Rejseforum" <mail@mortenmadsen.dk> wrote in message
> [...]
fra
> f.eks. San Francisco CA, dette er endnu ikke planlagt helt endnu.
> Hvor/hvordan kan vi få billige fra Danmark?

Prøv travelpartner, de kan finde de rigtige priser:
http://www.travelpartner.dk/ , men det haster, hvis de skal være billige.

> Vi skal også leje en bil, og regner med at gøre dette hjemmefra.
> Hvor/hvordan kan vi ligeledes gøre dette billigt?

Bureauet kan også hjælpe jer her, men ellers prøv selv på nettet.

> [...]
> Francisco, hvor lang til skal man regne med at bruge på en sådan tur, og

Det fører alt for vidt at skrive her om alle de ting, der er at se på den
tur. Køb en bog eller lån en på biblioteket.
Vær opmærksom på, at det kan være MEGET dyrt hvis I lejer bil i Texas og
afleverer den i San Francisco. Der kan nemt komme $3-400 oveni i returgebyr.

mvh
Preben

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 30-03-05 22:46

"Rejseforum" <mail@mortenmadsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra f.eks. San Francisco CA, dette er endnu ikke planlagt helt endnu.
> Hvor/hvordan kan vi få billige fra Danmark?

Det er nok for sent at få billige billetter. De skal købes gerne før jul.
Hvis sommerferien er primo juni eller kan vente til september, så kan det
dog godt blive billigt. Jeg vil forsøge et rejsebureau som jysk, wasteel
eller killroy. Husk at få evt. studierabat.

> Vi skal også leje en bil, og regner med at gøre dette hjemmefra.
> Hvor/hvordan kan vi ligeledes gøre dette billigt?

Bureauet kan hjælpe jer. Holiday auto er et godt bud. Som en anden nævner,
så husk at drop-off fee kan være ret højt. Prøv evt. at tage toget en del af
vejen. Det er en stor oplevelse, og i kan leje bilen og aflevere den igen i
samme stat.

> Som i nok kan regne ud kommer ruten evt. til at foregå fra Houston til San
> Francisco, hvor lang til skal man regne med at bruge på en sådan tur, og
> er der nogle ting som er et "must" at se?

Fsva. turen i Nevada og Californien, så prøv at google denne gruppe. Der er
tusindvis af indlæg. Bogstavelig talt!

Kennet
--
og hvor går turen hen næste gang ??