diamond multimedia fire gl 1000 pro
Fra : Johannes[7430]

Dato : 30-03-05 17:14

Nogen der ved noget om dette kort?

Jeg kan forstå det er beregnet til CAM/CAD programmer, men
har ikke en fis forstand på det, så hvis der er nogen derude der
ved hvordan ydelsen er på det og hvor godt det er til f.eks.
autocad, inventor eller lign. må i meget gerne skrive i tråden.

En sammenligning af hvor godt det yder i forhold til nye GL og alm
gfx kort ville også være super!

--
MVH Johannes
_________________

Fra : Villy Jensen

Dato : 30-03-05 17:37

> [...]
> autocad, inventor eller lign. må i meget gerne skrive i tråden.
>
> En sammenligning af hvor godt det yder i forhold til nye GL og alm

Jeg mener at dit kort er ubehageligt outdated med "Permedia 2 Graphics
Engine"

Kortet er vel fra år 2000 eller før?

Se teknisk beskrivelse på
http://www.winmag.com/library/1998/0101/other093.htm
Her sammenlignes kortet med dinsaurkort !ATI Xpert@Work"

Jeg mener umiddelbart at kortet er meget svagere end GF2MX.

--
Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Johannes[7430]

Dato : 30-03-05 17:50

> Jeg mener at dit kort er ubehageligt outdated med "Permedia 2 Graphics
> Engine"

Øv

> Kortet er vel fra år 2000 eller før?

Ja, det fulgte med en dell power workstation (tror jeg den hed)
med en 500 mhz Xeon. Det var vildt dengang....

> Se teknisk beskrivelse på
> http://www.winmag.com/library/1998/0101/other093.htm
> Her sammenlignes kortet med dinsaurkort !ATI Xpert@Work"
>
> Jeg mener umiddelbart at kortet er meget svagere end GF2MX.

Ok, der er vist ingen grund til at finde en CAD bruger jeg
kunne sælge det til så.

Tak for det hurtige svar!

Det kort kan vist bare få lov at blive i min server, der absolut
ingen grafiske beregninger foretager sig c,")

--
MVH Johannes
_________________

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 21:35

Johannes[7430] wrote:
> [...]
> autocad, inventor eller lign. må i meget gerne skrive i tråden.
>
> En sammenligning af hvor godt det yder i forhold til nye GL og alm

Det er en gaaammel svend som alle 'nyere' kort vil løbe i cirkler om.

men ja, det er beregnet til CAD/CAM og var et ok kort til dette for ca.
5 år siden.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk