Sælges: 2 stk. Dacor Talon BCD'er
Fra : Jan Richardy

Dato : 30-03-05 12:27

Hej NG

Jeg har 2 Dacor Talon BCD'er liggende, som jeg egentlig ikke har brug for.
Derfor sættes de hermed til salg.

Der er tale om følgende:
http://www.diveshopone.com/dso-dk/produktBlad.asp?pid=BCD02

Det er en størrelse M og en størrelse XL. De er købt omkring juli 2003, så
der er liiiige et par måneders reklamationsret tilbage. De har begge
omkring
40-50 dyk og sidst de blev brugt fungerede de 100%. De er dog ikke blevet
brugt siden maj 2004, så jeg kunne forestille mig, at de skal have en
omgang
service inden de tages i brug.

De sælges uden inflatorslanger, men til en pris på 1.250 kroner pr. styk
eller 2.000 for begge to. P.t. befinder de sig i Århus, men kan måske godt
sendes, hvis køber forudbetaler + betaler for emballage/forsendelse.

skriv til: jan (snabela) richardy (punktum) dk eller ring 30 24 30 76

--

Mvh. - JanR - http://www.richardy.dk
"No milk! Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer"