Kort over Mallorca
Fra : plh

Dato : 29-03-05 21:37

Jeg har googlet rundt et par timer for at finde et kort over Majorca.

Det fandt jeg ikke.

Findes der et sted på nettet med nogenlunde rimelige kort over denne verden?

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Opportunities always look bigger going than coming.

Fra : Holst

Dato : 29-03-05 21:59

plh wrote:

> Jeg har googlet rundt et par timer for at finde et kort over Majorca.
>
> Det fandt jeg ikke.
>
> Findes der et sted på nettet med nogenlunde rimelige kort over denne verden?

Det kommer selvfølgelig an på, hvad du skal bruge kortet til. Men jeg
har stor fornøjelse af http://www.maporama.com, som du sikkert også kan
bruge til det.

Fra : Jørgen L.

Dato : 29-03-05 23:33

> Jeg har googlet rundt et par timer for at finde et kort over Majorca.
>
> Det fandt jeg ikke.
>
> Findes der et sted på nettet med nogenlunde rimelige kort over denne
> verden?

Ja det vil jeg mene, prøv www.Map24.dk

Hilsen Jørgen

Fra : Jørgen L.

Dato : 29-03-05 23:39

> Jeg har googlet rundt et par timer for at finde et kort over Majorca.
>
> Det fandt jeg ikke.
>
> Findes der et sted på nettet med nogenlunde rimelige kort over denne
> verden?

Der er også denne her http://www.multimap.com/ og denne www.mapsource.com

Hilsen Jørgen

Fra : Nille

Dato : 30-03-05 06:16

www.mapquest.com

Fra : bj

Dato : 31-03-05 21:45

"plh" <virker-ikke@out-of-order.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ¸.·'
> (_¸.·'¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Per______
>

> Opportunities always look bigger going than coming.

tjek dette link.

Og hvis det ikke virker så gå ind på google og søg på mallorca og klik for
at søge under billder.

bj

Fra : bj

Dato : 31-03-05 21:46

> [...]
> ¸.·'
>

> Opportunities always look bigger going than coming.

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.mallorca.citysam.de/images/landkarte-mallorca.gif&imgrefurl=http://www.mallorca.citysam.de/landkarte.htm&h=441&w=550&sz=38&tbnid=X6Ky6pM3ywAJ:&tbnh=104&tbnw=130&start=7&prev=/images%3Fq%3Dmallorca%26hl%3Dda%26lr%3D%26sa%3DG

se hér.

bj