Statistik - brancheforeninger eller..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 29-03-05 15:39

Findes der statistikker over hvilke produkter der sælges flest af i DK
baseret på brancher? F.eks. en top 20 eller top 50 over solgte TV i en given
periode? Ligesom der i Bilmagasinet bringes oversigt over top 10 solgte
biler for en given måned?

I bekræftende fald: hvor finder jeg dem?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-03-05 00:01

..°o.O Thomas O.o°. skrev den 29-03-2005 16:39:
> [...]
> biler for en given måned?
>
> I bekræftende fald: hvor finder jeg dem?

Det tætteste jeg - så'en umiddelbart - kan finde på og som er ganske
gratis er:

http://www.statistikbanken.dk -->>Indkomst, forbrug og priser -->> Forbrug.

--
mvh Carsten Riis