Brothers in arms sælges
Fra : Bruno lind

Dato : 28-03-05 19:52

Brothers in arms sælges - som nyt 250,-

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Mads

Dato : 28-03-05 20:18

On Mon, 28 Mar 2005 20:52:18 +0200, "Bruno lind"
<stempelvejen@hotmail.com> wrote:

>Brothers in arms sælges - som nyt 250,-

2 skumbananer er budt, for du er havnet i den forkerte gruppe.

Desuden er 250 da alt for dyrt, om så æsken stadig havde været
i folien endnu. Jeg gav kun 211,- og det var endda inkl. porto

Find den rigtige markedsgruppe og sænk prisen lidt.
Så måske du får solgt dit spil.

mvh Mads

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-03-05 20:21

> Find den rigtige markedsgruppe og sænk prisen lidt.
> Så måske du får solgt dit spil.

Hvorfor vil han sælge det? Er det dårligt? Jeg glæder mig da helt vildt til
at få det prøvet engang.

Fra : Vega

Dato : 28-03-05 20:57

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Hvorfor vil han sælge det? Er det dårligt? Jeg glæder mig da helt vildt
> til at få det prøvet engang.

Jeg synes det er et rigtig fedt spil.

Mvh. Vega.

Fra : Mads

Dato : 28-03-05 21:04

On Mon, 28 Mar 2005 21:21:15 +0200, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Hvorfor vil han sælge det?

Who knows

>Er det dårligt? Jeg glæder mig da helt vildt til
>at få det prøvet engang.

Du kan roligt fortsætte med at glæde dig.
BIA er et FEDT spil. Det lille strategi pift som
de har givet spillet fungerer også godt, selvom
det jo ikke er videre realistisk at kunne fryse
handlingen midt i en ildkamp og kigge om bag
fjendens linier for at finde den bedste måde at
flankere ham på.

mvh Mads

Fra : Nicolai

Dato : 28-03-05 21:44

"Mads" <DeathTo@llSpammers.com> wrote in message

> [...]
> det jo ikke er videre realistisk at kunne fryse
> handlingen midt i en ildkamp og kigge om bag
> fjendens linier for at finde den bedste måde at

Ja, men det har bestemt også sine mangler. Jeg savner at fremrykningen ikke
er så fastlåst/ensrettet, altså at man kunne bevæge sig i flere retninger og
evt. i bygninger, specielt i bygningerne. Så burde der være flere
snige-funktioner, når det nu er bygget op omkring at "flanke". Men det er
helt sikkert et godt træk at man kan styre flere mænd, men jeg synes at de
kunne tilføje spillet rigtig mange ting, så jeg er lidt skuffet over
begrænsningerne.

> mvh Mads

Nic

Fra : Jakob

Dato : 28-03-05 23:07

In article <oslg41lb7sm5dbf1ejfpb5c94rbbnc1nmf@4ax.com>,
DeathTo@llSpammers.com says...

> Desuden er 250 da alt for dyrt, om så æsken stadig havde været
> i folien endnu. Jeg gav kun 211,- og det var endda inkl. porto

For et nyt, hvor har du købt ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mads

Dato : 29-03-05 00:31

On Tue, 29 Mar 2005 00:06:30 +0200, Jakob <no@mail.com> wrote:

>For et nyt, hvor har du købt ?

Ja, selvfølgelig for et nyt spil.

Købt hos Sendit.com for £18

Brothers in Arms Road to Hill 30 (PC DVD-ROM) 17.99
-------
subtotal: 17.99
Postage: 1.50
-------
Total after postage: 19.49
-------

Omregnet til kr giver det 211,-
Det er ihvertfald hvad banken har trukket på min konto

mvh Mads

Fra : Jakob

Dato : 29-03-05 09:05

In article <tp4h41pabam5alts9eoc22h1ud0g39s3ma@4ax.com>,
DeathTo@llSpammers.com says...

> Købt hos Sendit.com for £18

OK tak skal du have, jeg vil kigge lidt på det, er træt af danske
spilpriser :0)
--
Venlig hilsen

Jakob