Ny maske
Fra : HKN

Dato : 28-03-05 19:46

Hej,

Jeg er på udkig efter en ny maske, da den gamle bliver utæt så snart jeg
kommer længere ned end 15m.

Jeg lurer lidt på Cressi Horizon eller Big Eyes - er der nogen her som har
erfaringer med disse?

Er der andre der er værd at kigge efter?

Mvh
Henrik

Fra : CC

Dato : 28-03-05 22:11

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> erfaringer med disse?
>
> Er der andre der er værd at kigge efter?

Hej Henrik,
"Låner" engang imellem min bedre halvdels Big Eye maske, det er den bedste
jeg har prøvet og vi har ellers
en skuffe fyldt med alverdens forskellige masker - bedste anbefalinger
herfra.

hilsen
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-05 23:31

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg lurer lidt på Cressi Horizon eller Big Eyes - er der nogen her som har
> erfaringer med disse?

jeg har en Grissi Matrix, det er stort set en Big Eyes i en 2005 udgave,den
er bare lidt smartere i designet end en Big Eyes.

det du skal være opmærksom på er at masker som Big Eyes, Matrix osv. går
langt ned ad kinden, det vil sige at skørterne tætner langt ned ad kinderne
i forhold til en almindelig maske, så derfor passer de bare super på nogle
mens del slet ikke kan blive tætte på andre, så prøv den i en butik, og hvis
den slutter tæt på dit ansigt, så får du en super maske i en Big Eyes eller
Matrix.

mvh Morten