Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ATI Radeon X740 XL Grafikkort ?? hvad kan ~
Fra : Jakob

Dato : 28-03-05 17:36

jeg har kig på den aldi der er næste uges tilbud, og i den forbindelse
vil jeg gerne vide mere om det grafikkort der er i.

Det kaldes et ATI Radeon X740 XL Grafikkort men hvad faen kan det
sammelignes med ??

Håber nogen kan hjælpe.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : N?far

Dato : 28-03-05 20:52

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
[...]

lidt info:
http://www.hardspell.com/news/showcont.asp?news_id=11737

vh

Fra : Allan / Kolding

Dato : 28-03-05 23:04

Det er baseret på samme GBU som X700 kort ( R410 ).
Og dog ser det ud som om det ligger mellem X700 Pro og et X700 XT udgave,
sådan rent ydelse mæssigt.

Men det undre mig gang på gang at Aldi ( Medion ) bygger noget sammen
med nogen underlige grafikkort i.

Og det er somregel nogen grafikkort, som er drosslet ned.
Hvorfor de lige kalder det " X740 " ved jeg ikke. Men det kunne jo være
et logge middel.

Man kan jo spørge sig selv om det er kort som IKKE kunne klare testen
ved f.eks. MSI, som tit bruges i Medion maskiner.

2 link til sammen ligning.

http://www.simhq.com/_technology/PDF/technology_033print.pdf

http://www.beyond3d.com/misc/chipcomp/?view=boarddetails&id=253

--