Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
kan ASUS 9570TD køre 3 skærme?
Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 28-03-05 11:09

Jeg kigger på 9570TD kortet, men kan ikke se om det kan køre 3 individuelle
skærme 2 monitorer + et TV.
Er der nogen der har erfaringer?

MVH
Jan Rasmussen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-03-05 12:30

Jan Kisak Rasmussen wrote:
> Jeg kigger på 9570TD kortet, men kan ikke se om det kan køre 3
> individuelle skærme 2 monitorer + et TV.
> Er der nogen der har erfaringer?

Det ser ikke sådan ud, jeg kan iøvrigt ikke mindes at have stødt på et kort
til "hjemmebrug" som kan. Mange tilbyder vga,dvi og tvout, men kun 2 på
engang, dette kort er (så vidt jeg kan læse) ingen undtagelse.

http://usa.asus.com/products/vga/v9570td/feature.htm
" Diversified displays connectivity (DVI, Dual VGA, DVI+VGA, DVI+TV-out)"

Fra : JJ

Dato : 29-03-05 14:36

> [...]
>
> http://usa.asus.com/products/vga/v9570td/feature.htm
> " Diversified displays connectivity (DVI, Dual VGA, DVI+VGA, DVI+TV-out)"

Kan man så sætte tv-out til, sætte analog til en kvm switch & sætte dvi
direkte til skærmen, så kæresten bare bruger analog via kvm switch, men så
jeg kan køre dvi via kablet.

vh
jeppe