Refresh rate på X850XT.
Fra : Vega

Dato : 27-03-05 22:27

Hej.

Er der ikke en der kender et program som man kan styre refresh raten i spil
med?
Har prøvet med ATI Tray Tools, men når jeg har installeret dette, kan jeg
ikke længere komme i enhedshåndtering.
Nogen der kender et andet program der kan gøre dette?

Mvh. Vega.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 27-03-05 23:22

Vega wrote:
> [...]
> ikke længere komme i enhedshåndtering.
> Nogen der kender et andet program der kan gøre dette?

Jeg bruger selv Rivatuner, som kan hentes på www.guru3d.com

---
Mvh
Anders

Fra : Vega

Dato : 28-03-05 00:23

"Anders Albrechtsen" <vip@vip.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger selv Rivatuner, som kan hentes på www.guru3d.com

Hvordan instiller du lige refresh raten der inde? Hvad gør man?

Mvh.Vega.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 28-03-05 23:35

Vega wrote:
> "Anders Albrechtsen" <vip@vip.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan instiller du lige refresh raten der inde? Hvad gør man?
>
> Mvh.Vega.

Gå ind under "costumize" og vælg den grønne skærm (andet ikon fra venstre)
---
Mvh
Anders