Arg. redde save games af HalfLife 2 inden ~
Fra : Esben B

Dato : 27-03-05 18:52

HJÆLP. Jeg skal have reformatteret min pc. men er lige kommet rigtigt langt
i HL2 men hvordan finder jeg mine savegames
så jeg ikke skal begynde forfra når jeg har fået installeret HL2 igen.

Hilsen Esben, Odense

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 27-03-05 19:19

On Sun, 27 Mar 2005 19:52:05 +0200, "Esben B"
<exxsdfdsfsdffef@fednumse.dk> wrote:

> HJÆLP. Jeg skal have reformatteret min pc. men er lige kommet rigtigt langt
> i HL2 men hvordan finder jeg mine savegames så jeg ikke skal begynde forfra
> når jeg har fået installeret HL2 igen.

Steam\SteamApps\<Kontonavn>\half-life 2\hl2\SAVE

Venligst
Thomas

Fra : Esben B

Dato : 27-03-05 19:31