Rejse i Dk.
Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 26-03-05 22:35

Vi har været i tvivl om hvad vi skulle bruge vores ene uges sommerferie på.
Jeg ville gerne til udlandet, men det vil min kæreste ikke. Derfor er jeg
gået på kompromis hvis vi kunne finde et dejligt sommerhus eller lign. i
Danmark.

Jeg vil gerne noget romantisk, vi er ikke til museer, gallerier osv. men
måske mere til forlystelsesparker, strand eller dyreparker. Vi skal afsted i
slutningen af august en uge. Jeg ville gerne have noget luksus, måske
spa-bad og hen i den dur. Men det er svært og finde luksus sommerhuse til
kun 2 personer.

Har nogle ideer, til enten sommerhuse/ferielejligheder, eller stedrer i
Danmark? Alt er velkommen!

--
Mvh Stefanie

Fra : Anette

Dato : 28-03-05 15:08

Stefanie Mathiesen wrote:
> Har nogle ideer, til enten sommerhuse/ferielejligheder, eller stedrer
> i Danmark? Alt er velkommen!

Nu skriver du ikke hvor I selv bor men...
Hvad med Nordjylland?
En uge i Rønbjergferiecenter, så bor I midt i en forlystelsespark, med
badeland, bowling, paintball, squash, badminton you name it, og tæt på Fårup
sommerland, Nordsømuseet, Ålborgs natteliv o.s.v.
Eller lidt romantisk, en ferielejlighed i Tannishus i Tversted? Tæt på
stranden i en sød lille by med relativt gode restauranter. Tæt på
ørnereservatet og Skagen.

/ Anette

Fra : simon leth jensen

Dato : 28-03-05 16:05

Hej med jer

I kan også tage skallerup klit feriecenter der er så dejligt og gode gå ture
hvis man er til det.
Ligger lige ned til vesterhavet, vi har været der et par gange og vi synes
det er pengene værd.
hilsen Tina

Fra : Pro

Dato : 28-03-05 16:34

Hejsa

Hvad med en tur til Rømø: http://www.romoholidays.dk/ de har mange gode og
billige sommerhuse.

Eller en tur til vesterhavet: http://www.sologstrand.dk/ hvor du osse kan
finde mange lækre sommerhuse, vi har selv prøvet
http://web.sologstrand.dk/A/A1967603.jpg

Men der er rigtigt mange lækre til overkommelige priser at vælge imellem.

Mvh. Kim

Fra : Mogens

Dato : 28-03-05 16:16

On Sat, 26 Mar 2005 22:34:48 +0100, "Stefanie Mathiesen"
<kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> wrote:

>Har nogle ideer til steder i Danmark? Alt er velkommen!

For en del år siden var vi i en lignende situation og valgte Skagen
som ferierejsemål (eet barn på 4 år med). Det fortrød vi aldrig trods
det faktum, at det var silende regnvejr gennem hele ferien.

Skagen er et fedt sted med masser af muligheder - også hvis man ikke
vil på museer :)

Mvh...

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 04-04-05 19:04

Tak for alle de gode svar, alle sammen :)

--
Mvh Stefanie

Fra : Pro

Dato : 04-04-05 20:42