Downloade opdateringer til office 2003
Fra : Ukendt

Dato : 26-03-05 13:24

Jeg kan ikke finde microsofts site, hvor alle opdateringerne ligger til
office 2003. Er der ikke en venlig sjæl, som vil give mig URL'en her?

--
Kh. John Quist

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-05 13:28

--
Otto Pæd

Fra : John

Dato : 26-03-05 13:32

"John Quist" skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke finde microsofts site, hvor alle opdateringerne ligger til
> office 2003. Er der ikke en venlig sjæl, som vil give mig URL'en her?

http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/default.aspx

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-05 14:40

> http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/default.aspx

Aj - hvor ringe. Den side havde jeg naturligvis fundet, men faandt først nu
denne:

http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/CD010798601030.aspx

Men ellers tak for hjælpen.

Kh. John Quist

Fra : John

Dato : 26-03-05 14:52

"John Quist" skrev i en meddelelse

> Aj - hvor ringe. Den side havde jeg naturligvis fundet, men faandt først
> [...]

Hehe... nogle gange kan det være svært at se skoven.. og velbekomme :)

Mvh John

Fra : Calle.

Dato : 27-03-05 22:26

John Quist wrote:
> Jeg kan ikke finde microsofts site, hvor alle opdateringerne ligger
> til office 2003. Er der ikke en venlig sjæl, som vil give mig URL'en
> her?
det er jo bare at åbne et af office programmerne, og vælge hjælp > kontroler
om der er opdateringer
--
Calle.