Sin City!
Fra : SKN

Dato : 26-03-05 12:15

Tjek lige http://www.sincitythemovie.com/ fede skuespillere, Benicio Del
Toro og Bruce Willis i samme film, kan kun blive godt.... og trailerne
tegner også til et brag af en film
http://www.apple.com/trailers/miramax/sin_city/

Jeg glæder mig i hvert fald!

/SKN

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-03-05 12:36

> Jeg glæder mig i hvert fald!
>
> /SKN

Det har vi andre også gjort et stykke tid.

Fra : Emil Rune

Dato : 26-03-05 13:25

"SKN" <mrsmooth@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek lige http://www.sincitythemovie.com/ fede skuespillere, Benicio Del
> Toro og Bruce Willis i samme film, kan kun blive godt.... og trailerne
> [...]

SKN - ny med de nyeste! Her fås kun friske nyheder ;)

Emil

Fra : SKN

Dato : 26-03-05 17:00

"Emil Rune" <no.one@nowhere.na> wrote in message

> SKN - ny med de nyeste! Her fås kun friske nyheder ;)

Haha...har I hørt Danmark vandt EM?

/SKN

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 28-03-05 21:45

"SKN" <mrsmooth@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Emil Rune" <no.one@nowhere.na> wrote in message

> Haha...har I hørt Danmark vandt EM?
>
> /SKN

Jep, Sofus Krølben kan bare det dér!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Per

Dato : 30-03-05 15:04

"SKN" <mrsmooth@privat.dk> wrote in message
> Tjek lige http://www.sincitythemovie.com/ fede skuespillere, Benicio Del
> Toro og Bruce Willis i samme film, kan kun blive godt.... og trailerne
> [...]

Ja men desværre er Robert "Spy Kids" Rodriguez bag kameraet sammen med
Quentin Tarantino. Tilsammen skulle der kunne blive en 3 timer lang
børnefilm ;)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 30-03-05 16:39

Per wrote:
> Ja men desværre er Robert "Spy Kids" Rodriguez bag kameraet sammen med
> Quentin Tarantino. Tilsammen skulle der kunne blive en 3 timer lang
> børnefilm ;)

I betragtning af at filmen er skudt med tegneserien som officiel
drejebog og vist nok også bruger dialogen direkte kan det blive en smule
svært.

Tenz.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 30-03-05 20:43

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse

> Ja men desværre er Robert "Spy Kids" Rodriguez bag kameraet sammen med
> Quentin Tarantino. Tilsammen skulle der kunne blive en 3 timer lang
> børnefilm ;)

Da ikke hvis de finder charmen og fanden-i-voldsk heden frem fra dengang de
lavede Dusk till Dawn sammen, så skal det nok blive godt, og det var ikek
nogen børnefilm.

Mvh. Brian

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 04-04-05 12:28

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i
meddelelsen: news:EgD2e.232$Pn.2@news.get2net.dk...

> [...]
>
> Da ikke hvis de finder charmen og fanden-i-voldsk heden frem fra dengang
> de lavede Dusk till Dawn sammen, så skal det nok blive godt, og det var

http://www.nytimes.com/2005/03/31/movies/31sin.html

Børnefilm? I think not.
Fanden-i-voldsk-hed? Tilsyneladende...

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 04-04-05 14:46

"Thomas Hejl Pilgaard" <lazyjones@tdcspace.dk.dk> skrev i en meddelelse
> "Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i
> [...]

Jeg glæder mig, synes ikke rigtig Robert har kunnet leve op til Desperado og
Dusk Till Dawn...Spy Kids filmene er sikkert ok børneudnerholdning. Men The
Faculty var ikke noget særligt, og Once upon a time in Mexico skuffede fælt.
Så jeg krydser fingerene for at han er tilbage i stor stil.

Mvh. Brian

Fra : 3W

Dato : 05-04-05 03:00

"Per" <no@tak.dk> wrote in message
> Ja men desværre er Robert "Spy Kids" Rodriguez bag kameraet sammen med
> Quentin Tarantino. Tilsammen skulle der kunne blive en 3 timer lang
> børnefilm ;)

Med kannibalisme, og to (2) kastrationer. Næppe.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 05-04-05 10:09

> [...]
>>

> Ja men desværre er Robert "Spy Kids" Rodriguez bag kameraet sammen med
> Quentin Tarantino. Tilsammen skulle der kunne blive en 3 timer lang

Egentligt undrer det mig lidt denne forventning om en børnefilm fra de
herre. Udover Spy Kids-serien har hverken Quentin eller Rodriguez da lavet
noget der minder om børnefilm. Rodriguez har lavet et par film der vel kan
siges at være forsøg på nogle ungdoms-action-splatter film, og Quentins film
er ihvertfald ikke i nærheden af at være børnefilm...Så synes slet ikke at
det tyder på at noget sådan er i vente

Mvh. Brian

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-04-05 10:15

SKN wrote:
> Tjek lige http://www.sincitythemovie.com/ fede skuespillere, Benicio Del
> Toro og Bruce Willis i samme film, kan kun blive godt....

Og Jessica Alba som stripper ikke at forglemme!