Overnatning i sydtyskland
Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 26-03-05 10:26

Hejsa.

Vi mangler et godt, men billigt sted at overnatte i nærheden af
munchen. Det skal ikke være formel1 eller etap, da vi er en fam. på 5
personer, og da man højest må være 3 i disse er de ligesom udelukket.

Er der ingen der kender et gasthaus el. lign. der gerne lader familen
sove sammen i et alm. dobbelt værelse.

Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 26-03-05 10:55

Jeg kan selv bytte med et ret godt pensionat i Østrig 1100 km fra den
danske grænse.
Her kan hele fam. sove i samme dobbelt værelse til 60 euro med
kæmpemorgenmads buffet

Fra : Anton

Dato : 31-03-05 13:31

Hej
Jeg kan ikke hjælpe med overnatning i sydtyskland, men pensionatet i Østrig
kunne jeg godt tænke mig at kende nærmere, da vi skal den vej til sommer.

Anton