Summa - moms 2.halvår 2004
Fra : Per Krabbe

Dato : 25-03-05 13:58

Er det ikke korrekt at hæve af kassen/bank og så vælge kontonr 66900

På forhånd tak.

pkc

Fra : GiWeo

Dato : 26-03-05 20:37

Hejsa

>Er det ikke korrekt at hæve af kassen/bank og så vælge kontonr 66900

Det har jeg i hvert fald gjort mange gange

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Karsten Madsen

Dato : 27-03-05 07:03

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> Er det ikke korrekt at hæve af kassen/bank og så vælge kontonr 66900

Jo det er det.
Jeg gør nu det at jeg har to bankkonti.
En driftskonto og en skatte/momskonto.
Hver måned trækker jeg penge fra driftskontoen til skattekontoen, dette træk
afspejler mit financielle overskud og min momstilbageholdelse. Det har den
fordel at jeg altid har penge stående til det offentlige på min
skatte/momskonto og min driftskonto samtidig afspejler firmaets økonomi.

/karsten

Fra : Per Krabbe

Dato : 27-03-05 09:36

Karsten:
> [...]
min
> skatte/momskonto og min driftskonto samtidig afspejler firmaets økonomi.

Tak for svarene - jeg satsede oss på at det var løsningen med konto 66...

Mht 2 konti - god ide -

pkc