Regina biografen i Fredericia?
Fra : John Sahl

Dato : 24-03-05 16:39

Er der nogen der har noget erfaring med subjekt, vi var nemlig
inde for at se Robotter med ungerne der i dag, og billedet var
simpelthen skræmmende ringe. Er det altid sådan?

Jeg gik ud og klagede over det og den stakkels knægt der stod
der prøvede at justere men det hjalp ikke en døjt

Bortset fra det, så er det godt nok en film der skal ses på original-
sprog og ikke på dansk, for den har tabt en del i oversættelserne..

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-03-05 09:12

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
> Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia
Jeg må indrømme, at det er længe siden, at jeg har benyttet Regina i
Fredericia.
Hvis du vil opleve en 1 klasses biograf, så kør til Kolding storcenter
Den er kanon - Efter min mening også meget bedre end den i Vejle.

Hygge
MJ