Hjælp til test af iværksætter-debat
Fra : Martin Thorborg

Dato : 24-03-05 15:25

Hej med jer

Jeg holder som nogle ved, en masse iværksætter-foredrag og jeg bliver
konstant spurgt om der ikke er et sted hvor man kan få mere at vide.
Jeg har derfor købt et debatforum og mit håb er at mange iværksættere
vil bruge det og hjælpe hinanden.
Jeg har lige sat det op og jeg vil bliver meget glad hvis jeg kan få
lidt hjælp til at teste om alt er ok.

Boardet ligger her:
http://debat.thorborg.dk

Og det er live, så skriv noget fornuftigt

Tusind tak for hjælpen og kom endelig med kritik etc. på
martin@thorborg.dk

De bedste hilsner

Martin Thorborg

Fra : Allan Soerensen

Dato : 24-03-05 16:58

"Martin Thorborg" <martin@thorborg.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer

Hej Martin

> Jeg holder som nogle ved, en masse iværksætter-foredrag og jeg bliver
> konstant spurgt om der ikke er et sted hvor man kan få mere at vide.

Der er masser af steder hvor man kan for mere at vide.
Blot for at nævne et par stykker:

http://www.startogvaekst.dk
http://www.startguiden.dk/
http://www.erhverv.toldskat.dk
http://www.100svar.dk
http://www.startfirma.dk/

> Jeg har derfor købt et debatforum og mit håb er at mange iværksættere
> vil bruge det og hjælpe hinanden.

Hvorfor vil du have debatten flyttet væk fra denne nyhedsgruppe?

Fra : Sune Christesen

Dato : 24-03-05 17:18

> [...]
> Boardet ligger her:
> http://debat.thorborg.dk
> Og det er live, så skriv noget fornuftigt
Det lyder som en god idé, dog mener jeg ikke at der direkte mangler noget
- der er jo livlig debat her i gruppen og ud over det findes der forum på
f.eks. www.startguiden.dk, www.startfirma.dk og sikkert mange andre sider.

Jeg har oprettet en bruger, så må vi se om der sker noget der inde :)
Sune Christesen

Fra : BJ

Dato : 24-03-05 17:25

"Sune Christesen" <sune@activewebs.NOSPAMdk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har oprettet en bruger, så må vi se om der sker noget der inde :)

Det som måske kunne være lige så interessant, er hvor mange debattører har
sat i værk og for hvor mange det blot en livslang drøm (naturligvis med en
passende mængde fortræffelige undskyldninger).

For god ordens skyld finder jeg at en iværksætter lever af sit arbejde og
ikke blot har det som bi-beskæftigelse.

Vi må heller ikke glemme de debattører som ser iværksætterne som kunder...

--
Bjørn J.