Vedr. HiS X850XT.
Fra : Vega

Dato : 24-03-05 12:53

Hej.

Fås der et program til dette kort, der gør at jeg kan styre hvilke
frekvenser skærmen skal køre med i de forskellige opløsninger i spil f.eks.

Havde et der hed R3DTweak til mit 9800 Pro, men det virker ikke til dette
kort, skal jeg have en nyere udgave af det, eller et andet?

Mvh. Vega.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 24-03-05 12:56

Vega wrote:
> [...]
>
> Havde et der hed R3DTweak til mit 9800 Pro, men det virker ikke til dette
> kort, skal jeg have en nyere udgave af det, eller et andet?

Jeg går ud fra, at du tænker på skærmens opdaterinshastighed? Det bedste
tweak-program til Radeonkort er uden tvivl ATI Tray Tools, som også har
en refresh-lock funktion. Du kan hente det her
http://www.radeon2.ru/atitray/
---
Mvh
Anders

Fra : Vega

Dato : 24-03-05 13:23

"Anders Albrechtsen" <vip@vip.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tweak-program til Radeonkort er uden tvivl ATI Tray Tools, som også har en

Lige præcis Anders. Takker.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 25-03-05 00:26

> [...]
> tweak-program til Radeonkort er uden tvivl ATI Tray Tools, som også har en

Hej Anders.

Har fundet ud af at det program låser, så jeg ikke kan gå i
enhedshåndtering, kender du et andet program der kan det samme?

Mvh. Vega.