Sims2 og Nero
Fra : Kate

Dato : 24-03-05 10:54

Jeg ville idag installere Sims2 efter at ha' læst bl.a. her om det. Da
jeg vil starte spillet skriver den at jeg skal disable
emulationssoftware. Efter at ha' googlet finder jeg svaret i denne
gruppe, at jeg skal fjerne f.x. CloeCD, det har jeg ikke, men derimod
Nero. Vil det sige at jeg skal fjerne Nero hvergang jeg vil spille
Sims? Det er dog tåbeligt i mine øjne.
Iøvrigt blev jeg også noget fortørnet over ikke at kunne bestemme hvor
spillet skal ligge, det lagde sig bare på C-drevet, hvor jeg aldrig
lægger spil.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Mads

Dato : 24-03-05 13:13

On 24 Mar 2005 09:54:10 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> [...]
>Iøvrigt blev jeg også noget fortørnet over ikke at kunne bestemme hvor
>spillet skal ligge, det lagde sig bare på C-drevet, hvor jeg aldrig

Nero burde ikke volde problemer. Her virker Sims 2 da ihvertfald fint
sammen med Nero 6

Men har du Alcohol eller Deamon Tools ? De kan nemlig give samme
problem som CloneCD

mvh Mads

Fra : Kate

Dato : 24-03-05 13:31

Mads <DeathTo@llSpammers.com> wrote in

> Men har du Alcohol eller Deamon Tools ? De kan nemlig give samme
> problem som CloneCD

Okay, ja, jeg har alcohol, med den har jeg ikke brugt meget længe, så
den fjerner jeg og prøver. Jeg har ikke fjernet Nero endnu, men bare
spillet noget andet.

Tak for tippet, det prøver jeg.

Fra : René Lønstrup

Dato : 24-03-05 16:20

Mads wrote:
> [...]

Jeg mener man kan vælge noget alá avanceret install eller noget i den
retning i installationsprogrammet, hvorved man kan vælge destination -
det kan ihvertfald godt lade sig gøre, for jeg har det liggende på mit
E-drev sammen med alle mine andre spil

> Men har du Alcohol eller Deamon Tools ? De kan nemlig give samme
> problem som CloneCD

Jeg har ingen problemer med The Sims 2 og Daemon Tools. Faktisk spiller
jeg spillet vha. en mini-image-fil som er mountet i D-tools.
Egentligt mener jeg faktisk, nu jeg tænker over det, at min bror spiller
det via en mini-image-fil mountet i Alcohol..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Kate

Dato : 25-03-05 10:55

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> wrote in

> [...]
> destination - det kan ihvertfald godt lade sig gøre, for jeg har
> det liggende på mit E-drev sammen med alle mine andre spil

Nu var det godt nok ikke Mads som skrev, men mig. Jeg fik kun mulighed
for at sige Ok til den sti som programmet havde valgt for mig.
Kan det have at gøre med formateringen af diskene? Min C er formatteret
til WinXP pro, resten er FAT-formatteret. Husker ikke lige nu hvad den
anden formattering hedder.

Nå, jeg fjernede Alcohol og fik lov til at spille igår.

Fra : Kasper Aae

Dato : 25-03-05 12:19

On 25 Mar 2005 09:55:27 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> [...]
>Kan det have at gøre med formateringen af diskene? Min C er formatteret
>til WinXP pro, resten er FAT-formatteret. Husker ikke lige nu hvad den

Nogen gange er de installationsprogrammer så overdrevet
simplificerede, at det ligefrem kan være svært at finde funktioner som
det at installere i en anden mappe. Kig efter noget a'la "custom"
eller "avancerede indstillinger".

--
Kasper Aae

Fra : Mads

Dato : 25-03-05 12:34

On 25 Mar 2005 09:55:27 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

>Nu var det godt nok ikke Mads som skrev, men mig.

Nogen kan finde ud af at citere. Andre kan ikke.

>Nå, jeg fjernede Alcohol og fik lov til at spille igår.

Dejligt når noget endelig virker.

God fornøjelse med spillet.

mvh Mads

PS. Sims 2 University er en sjov udvidelse til Sims 2

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 24-03-05 23:11

> Iøvrigt blev jeg også noget fortørnet over ikke at kunne bestemme hvor
> spillet skal ligge, det lagde sig bare på C-drevet, hvor jeg aldrig
> lægger spil.

Jeg fik da ellers lov til at vælge et andet sted at installere The Sims 2.
Mystisk du ikke fik lov til det?
Men jeg ved at der under alle omstændigheder gemmes nogle filer under
dokumenter, selvom du har valgt et andet sted.

Mvh

Emil

Fra : Kate

Dato : 25-03-05 10:56

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote in

> Mystisk du ikke fik lov til det?

Ja, der var kun valget om den sti på C-drevet som spillet valgte for
mig.