Cafeområde i Berlin
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 24-03-05 10:00

Sidst jeg var i Berlin tog jeg ind til Kurfürstendamm om aftenen for
at opleve lidt natteliv - det var en dårlig ide. Bortset fra en enkelt
sportsbar, var gaden simpelthen død.

Jeg prøvede så at tage en taxi og bad chaufføren finde et sted - han
kørte mig til Alexanderplatz, og bl.a.hvad der lignede et
luderkvarter, hvilket ikke netop var meningen.

Hvor tager man nu hen i Berlin for at opleve lidt cafeliv, gerne lidt
bohemeagtigt?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : mlm

Dato : 24-03-05 12:00

Jeg ville tage ud til Prenzlauer Berg, her er blandt andet Kastanien
Alle, Kollwitz Platz, Helmholtz Platz og Kultur Brauerei. Linie U2 kører
derud. Stå af ved U-station Eberswalder Strasse.
Mvh Matias

Fra : Anders

Dato : 28-03-05 14:20

> Hvor tager man nu hen i Berlin for at opleve lidt cafeliv, gerne lidt
> bohemeagtigt?

Har selv lige været dernede. Ved Potsdamer Banhhof ligger der rigtig meget.